Mitä tekisit, jos olisit ollut ilman seksiä 4,5 vuotta kuten minä?
Panettaa kyllä ihan pirusti, pitkästä aikaa. Mutta mistä kumppani? Leluja kyllä löytyy ja omat kätöset.
Kommentit (28)
Siellä niitä vonkaajia löytyy
minullakin ollut useita yhden yön juttuja, ei kumppania vuoteen
En voi lähteä baariin, kun on tuo lapsi. En saa hoitajaa kuin päivisin.
Elän parisuhteessa ja kohta 4 vuotta ilman seksiä?
Voihan sitä tietenkin tuuri käydä ja saada jonkun jumalaisen rakastajan mukaansa.Harvemmin tässä maassa.Käy seksikaupasta ostamassa jotain uutta ;D parempi sekin kuin huono mies,sanon mä! Ja todellakin mielummin lähes 5 vuotta ilman äijää,kun saada joku minuuttikulli sänkyynsä,yäk.
Saati et pitäisi koskea.
Ylironkeli en ole, sillä on niitä seksikumppaneita vuosien varrella kertynyt yli 20.
Niin ja sit oli toi ongelma, et en saa hoitajaa ku päivisin, en yöllä ollenkaan. Ei sukulaiset jaksa.
Siis luonnollisesti osaan olla pitkiä aikoja ilman seksiä (mikä oli todistettava), mutta se ei sillä lailla ole valinta, että pitäisin ihanana. Siksi kysymys!
Lämmin, suht voimakas suihku sinne,aah! Voittaa varmasti jonkun tuntemattoman karjun räpellykset.
...varsinkin jos en ikinä saisi vaihtoehtoja.
ap
Ensinnäkään en luultavasti olisi jaksanut olla ilman miestä tuota aikaa. tai sitten nainenkin olisi käynyt!
Jospa nyt etsit itsellesi TASOKASTA seuraa ja hoidat panetusasiat pois päiväjärjestyksestä.
Huh, onneksi kotona on mies, joka panee liiankin kanssa.
Kun menen ravintolaan, ei kukaan oikeasti mielenkiintoinen tule pokaamaan. Moneen vuoteen ei itse asiassa ole kukaan edes yrittänyt.
Kukaan ei tosiaan ole tullut ovikelloa soittamaan, eikä meillä opiskeluryhmissä ole kovin seksuaalisesti latautunut tunnelma!
Kotona on tuo lapsi, joka rajoittaa tietyiltä osin liikkumista.
Mä vaadin aina seksiseuralta sitä, että pitäisi tykätä toisessa myös luonteesta. Enkä halua varattua miestä, en luonnevikaista enkä muutenkaan ällöttävää. En ole kiinnostunut mistään seksin underground-lajeista. Internetin seksimarkkinoilla tunnen olevani kummajainen.
ap
tai eronneita/sinkkunaisia...
Eli ei seksiseuraa silläkään tavalla.
ap
eli en pitäis niitä bileitä jotta saisin seksiseuraan. -nro. 16 olinko?
Vierailija:
tai eronneita/sinkkunaisia...Eli ei seksiseuraa silläkään tavalla.
ap
en olisi ikinä voinut kuvitellakaan koskevani edes pitkällä tikulla. Ihan ok tapauksia, mutta ei mitään kemiaa.
Kuitenkin olen tuntenut useampia tyyppejä kohtaan vetovoimaa. Esimerkkeinä viime talvelta yksi työkaveri, joka tosin silloin seurusteli (erosi tosin). Luulen, että vetovoima oli molemminpuolista, mutta nyt emme ole olleet tekemisissä ikuisuuksiin.
Toinen on yhden kaverini exä, jota silloin tällöin näen, tosin aina enemmän sattumalta. Aivan jumalainen mies. Mutta voi helvetti, välit menisivät. Enkä tiedä diggaako mies minusta, tai haluaisiko siis mitään.
Kolmas on yksi opettajani. Huh. Ongelmina vain, että 1. taitaa olla naimisissa ja 2. en oikein tiedä, miten opettajia voi lähestyä... tuntuisi jotenkin arveluttavalta.
ap
Mä taidan pistää puolen vuoden päästä kans bileet. Ihan huvin vuoksi. Jos olisin 10v nuorempi, kuuluttaisin sitä varmaan kaikille niin, että saisin jo sillä monta tarjousta. Miten ihmeessä sitä tulee sitten niin häveliääksi (järkevä en ole), että olen sitten vain hiljaa silleen *ärsyttävästi*
Ja ihan hyvin pärjäsin. Totta kai panetti välillä, mutta halusin ehdottomasti odottaa Sitä Oikeaa. Onneksi odotin!
En tosiaankaan kaipaa mitään yhdenyön seikkailuja. Haku kuitenkin jatkuvasti päällä..
Olen hyvin seksuaalinen, joten käytän sauvoja tyydytykseen melko useinkin. Alapäänlihakset pidän jatkuvasti kunnossa liikkumalla geisha-pallot sisälläni. Se prinssi voi vaikka huomenna törmätä elämääni, joten..
Minulla melko samat kuviot kohta 5 vuotta.
niin erehdyin paneskelemaan tuon aviomieheni kanssa. viides lapsihan siitä tuli. Täytyy nyt olla tarkempi.
Miten sä oot voinut olla noin kauan ilman??