Mies läpsii minua silloin tällöin mutta en halua erota
Olenkohan ihan dorka? Mies läpsii minua poskille ehkä kerran kuussa. Joskus on pidempikin aika, ettei läpsimistä ole, mutta sitten taas joskus on enemmänkin.
Muuten meillä menee hyvin. Eroamin tällaisen takia olisi minusta liioittelua. En ole puhunut läpsimisestä kuin muutamalle hyvälle ystävälleni, joista kaksi ymmärtää minua, yksi ei. Tämän yhden mielestä minä vielä joskus kuolen mieheni toimesta.
Olemme olleet yhdessä jo melkein 15 vuotta, josta noin 10 vuotta mieheni on läpsinyt minua. En ymmärrä, miksi se yhtäkkiä muuttuisi niin, että kuolisin.
Kommentit (29)
Säälin kovasti lapsianne ja on ihan varma juttu, että heille tulee nyt täysin vääristynyt kuva terveestä ihmissuhteesta!
Lapsille täytyy tehdä selväksi että kaiken maailma läpsiminen on VÄÄRIN ja sellaista EI SAA tehdä, mutta SINÄ PILAAT lastesi terveen tulevaisuuden näyttämällä esimerkkiä olemalla nyrkkeilysäkki!
Ja se on kuule ihan sama läpsiikö hiljaa vai kovaa..
väkivaltaiset teot, myös kotona tapahtuvat rangaistaviksi? Miksi meillä on ympäri maatamme turvakoteja? Miksi on järjestetty erilaisia ILMAISIA kriisipuhelimia? Miksi on järjestetty niin että eronneen on mahdollisuus hakea lähestymiskiellon? Miksi lakimme mahdollistaa että lapset voidaan pakkohuostaanottaa jollei väkivallankohde suostu eroamaan väkivaltaisesta puolisostaan?
Siksi, että jokaisella ihmisellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Jokaisella ihmisellä on Suomessa oikeus elää turvassa, rauhassa, pelkäämättä.
Todellisuudentajusi on TOTISESTI hämärtynyt tuona 10 vuoden aikana.
T.yksi joka joutui katsomaan kotonaan väkivaltaa (ei jäänyt koskaan jälkiä) ja loppu huipentui siihen että isä yritti tappaa KOKO perheemme.
Mutta tosiaan kanaattaa hankkia miehelle apua, eism lyömätön linja ja miehille suunnattu Jussi projekti. Muuten kannattaa harkita eroa tai antaa lapset huostaan että eivät ota roolimallia teistä kummastakaan.
alkaa läpsiä lapsianne kerran kuussa kun on pahalla tuulella? Onko sekin ok niin pitkään kun ei jää jälkiä?
alkaa läpsiä lapsianne kerran kuussa kun on pahalla tuulella? Onko sekin ok niin pitkään kun ei jää jälkiä?
minun mies ei kyllä ole lyönyt mutta kaikkea henkistä väkivaltaa kyllä, ja nyt minäkin tässä tajuan että SIKSI se tavallinen arki tuntuu niin juhlalta, kun sitä on niin pieninä murusina siellä välissä...:(
todellisuus vain hiipuu sellaiseksi harmaaksi, niin että mustan rinnalla se harmaakin näyttää melkein valkoiselta. Kunnes sitten näkee oikeaa valkoista ja tajuaa missä paskassa on elänyt niin monta, monta vuotta.
jos elät 70-vuotiaaksi (paino sanalla _jos_), mieti miltä tuntuu katsoa omaa elämää taaksepäin ja ajatella, että sinua läpsittiin kymmeniä vuosia :/.
" Vierailija:
minun mies ei kyllä ole lyönyt mutta kaikkea henkistä väkivaltaa kyllä, ja nyt minäkin tässä tajuan että SIKSI se tavallinen arki tuntuu niin juhlalta, kun sitä on niin pieninä murusina siellä välissä...:(todellisuus vain hiipuu sellaiseksi harmaaksi, niin että mustan rinnalla se harmaakin näyttää melkein valkoiselta. Kunnes sitten näkee oikeaa valkoista ja tajuaa missä paskassa on elänyt niin monta, monta vuotta.
"
olen lähinnä tyytyväinen itseeni että ymmärsin sen edes jossain vaiheessa ja pystyin muuttamaan elämääni...
minä siis en ollut ap eikä minua ole " läpsitty" mutta kaikkea muuta kamalaa kyllä. Ja paljon siitä siksi että näin sitä jo kotona enkä oppinut koskaan ymmärtämään että se ei ole normaalia perhe-elämää. Niinpä kun löysin samanlaisen miehen, niin kuvittelin että nämä nyt on niitä normaaleja parisuhteen ongelmia, ja minun pitäisi vain yrittää enemmän eikä olla sellainen pienistä niuhottava akka:(
Ja aivan, olen samaa mieltä ku yksi toinenkin vastaaja että menkää vaikka saunan taakse toisianne läpsimään, jos siitä tykkäätte, mutta älkää pakottako lapsia katsomaan tuommosta.