Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poika 10kk,ja itkeskelee öisin...onko normaalia?

29.01.2006 |

meidän poika vähän reilu 110kk,on nyt kahden viikon ajan itkeskellyt yöllä unessa klo:1 aikaan ja klo:4 aikaan.Hän vain itkee hetken aikaa ja nukahtaa uudestaan itse.Hänellä loppui viikko sitten antibioottikuuri angiinaan,ja sitä ennen ollut oksennustauti ja muutenkin ollut kipeä.nyt vaikuttaa tosi pirteältä ja kaikin puolin terveeltä.epäilin aluksi hampaita,mutta ei niitäkään näy,joten aloin miettimään missä olisi vika.Pojalla on ollut kolme korvatulehdusta,ja jokainen niistä ollut ns.oireeton,ainoastaan öisin itki,mutta silloin ei nukahtanut itse,vaan piti hyssyttää ja antaa maitoa.meidän vrk. rytmin on tällainen:

9-9.30 herää

10 aamupuuro

11.30 päiväunet

13 herää päikkäreiltä

14 syö ison purkin ruokaa + vettä

16 juo 180ml maitoa ja päikkäreille

17.30 herää

19 iltasose

21.30 velli pullosta

22 nukkumaan omaan sänkyyn itsekseen

1 itkee ja nukahtaa itse

4 itkee ja nukahtaa itse

6 maitoa 180ml

tuo itsekseen nukahtaminen onnistui hyvin viikko sitten,mutta nykyään ärtyilee ja kiukuttelee sängyssä ennen kuin nukahtaa,vaikka rytmi on pysyny samana.

olisiko teillä kokeneimmilla äideillä vinkkejä tai ohjeita,mistä johtuu nuo uni-itkut?kiitos miljoonasti!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu toisinaan yöllä pientä itkeskelyä pinnasängystä. En osaa sanoa, mistä voisi johtua, mutta olen ajatellut olevan ihan tavallista. Ehkä havahtuu unesta hetkeksi tai sitten näkee unta. Voisi tuo ajoittuminen samaan aikaan joka yö viitata unenvaiheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla