Rakasteltiin äsken miehen kanssa ja jes, ihanaa...
tulin raskaaksi..
niin monta kuukautta kun ollaankin jo yritetty
saa onnitella =)
Kommentit (11)
aika kätsy laite
vihreetä nappia kun painaa niin näkee sukupuolen mutta en tiedä haluanko vielä tässä vaiheessa tietää ;)
mä en pysy housuissani kun palan halusta jo kertoa kaikille, mut sovittiin miehen kanssa et vasta kun 3kk on tullut täyteen, piiiiiitkät 3kk vielä jäljellä
tekis mieli painaa tota vihreetä nappia et näkis sen sukupuolen mut onhan se sit kivempi tietää kun syntyy
*sormi hipoo vihreetä nappia*
Vierailija:
aika kätsy laitevihreetä nappia kun painaa niin näkee sukupuolen mutta en tiedä haluanko vielä tässä vaiheessa tietää ;)
Mulla tulee pissit housuun ku niin jännittää. Ja täytyyhän sun tietää sukupuoli ennen ku meet osteleen ihQuja vaatteita!!
Ja sit rv22 tai jälkeen (mut ei kuitenkaan enne sitä, lapsella liian pieni pää mittaukseen) kun sillä mittaa niin saa tietää sen aivokapasiteetin, eli kuinka montaa prosenttia aivoistaan käyttää = suorassa suhteessa älykkyyteen ja muistiin.
sinisestä näki että onko raskaana vai ei
ja punainen valohan tuohon syttyi, raskaana ollaan
painan nyt vihreetä nappia, syttyy punainen valo jos tyttö ja sininen jos poika, menee hetki että tulos näkyy
tuollaista en tiennytkään
mistä ostit sen? Mä ostin netin kautta eikä maksanut kuin vaivaiset 480e
paljon sä maksoit siitä
muistatko kuinka varma toi sukupuolen määritysjuttu on?
mulla ohjekirja kateissa mutta muistelisin että oli aika varma
(tiedän vain että kannattaako niitä punaisia vaatteita lähteä ostamaan vaan voiko olla sittenkin poika)
hillitä ja odottaa varmistusta.Mikään kun ei ole varmaa