Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kiinnostus lastemme hoitoon lopahti äkisti. Mitäköhän tapahtui?

Vierailija
29.01.2006 |

Lähtötilanne oli tämä: meillä 2 pientä lasta, 3. tulossa.

Äitini on itse halunnut viettää meillä paljon aikaa vkonloppuisin ja lomillaan että saa olla lasten kanssa. Asuu lähellä. Lupautui myös katsomaan lapsia kun mulla tulee raskauden aikana neuvolakäyntejä.

Hän käy itse vielä töissä, mutta hänellä on paljon sisään tehtyjä tunteja, joita ei rahana makseta, ja lupasi että ultrat ja muut lääkärikäynnit hän katsoo lapsia. (ultriin ei voi kahta noin pientä edes ottaa mukaan ilman vahtia. Sekoittavat joka paikan jo sillä välin kun mä olen tutkimuspöydällä).

Minä sitten varasin kk sitten neuvola-ajan aamuksi, häneltä tietysti kysyin ja se sopi hänelle.

Nyt kun otin asian puheeksi tuli tyly toteamus että ' en minäkään voi koko ajan olla töistä pois, kysy jotain toista' . Ihan kiva. Ymmärrän jos väsyy ja kyllästyy eikä tahdokaan, mutta miksi sitä ei voinut sanoa silloin kuukausi sitten kun asiasta sovittiin. Ja hän ei ole ollut kuin muutaman tunnin töistä pois n. 2 kertaa. Joten ei ole mitenkään aina ja täysin vapaaehtoisesti on tarjoutunut.

Ongelma on se että varasin ajan 7:ksi aamulla, joten siihen hätään oli sitten 2 pvän varoajalla hieman vaikeaa saada lapsen vahtia.

Tässä harmittaa vain se, millaiseen tilanteeseen näin äkkiseltään mut jätti.

Mikä on tullut?

Voiko olla että on ollut liikaa lasteni kanssa?

Yksin ei ole heitä joutunut hoitamaan kuin max. 2 tunnin pätkiä. Yökylään ei suostu ottamaan, eikä olla tarjottukaan kyllä. Hän ei luonnollisestikaan joudu tekemään meillä lasten kanssa ollessaan mitään kotitöitä tms. Ihan vapaata oloa lasten kanssa oman mielen mukaan.

Mikä meni pieleen?? Osaisko joku arvata.

Hän on aika sulkeutunut, joten kysyminen on turhaa, tulee vaan ympäripyöreää kiertelyä ja kaartelua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kk sitten oli sitä mieltä että Tahtoo auttaa aina kun vain mahdollista. Nyt se ei yllättäen käy enää. Sanoi että jos tulee lääkäriasioita tms, niin sitten vaan on viisain ottaa molemmat lapset mukaan.

Joillain se mieli muuttuu tosi nopsaan.

ap.

Vierailija
22/23 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on sellaisia, kun niiltä kysyy jotain niin ne kai luulee ettei voi sanoa ei, sitten ne sanoo joo ja itsekseen kiukuttelee kun taas tarvii. Vaikkei kukaan pakottanut vaan nätisti kysyi. Ne luulee vaan että niiden jotenkin aina täytyy, tai kuuluu.

Jos äitisikin on välillä tehnyt vaikkei olisi halunnut, mutta on sitä marttyyrityyppiä joka ei saa sanottua että sori nyt ei käy tai en jaksa tms.

Tuo perumishomma kuulostaa juuri siltä, ei alun perinkään olisi halunnut mutta ei saanut sanottua, ja sitten vasta töksäytti kun oli ihan pakko.

Pidä taukoa ja ole pyytämättä jos voit, ja katso alkaako sille itselle tulla jossain vaiheessa ikävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan olla tarkkana sitten kun hän kiinnostuu uudestaan, ettei taas valahdeta samaan tilaan että hän on täällä jatkuvasti.

ap.

Vierailija:

Pidä taukoa ja ole pyytämättä jos voit, ja katso alkaako sille itselle tulla jossain vaiheessa ikävä?