Minä en ainakaan tunne ketään pienipalkkaista köyhää,
joka olisi kokoomuksen kannattaja ainakaan julkisesti. Kumma kyllä ne ovat juuri kaikissa kunnissa ym. paikoissa juuri näitä hyvätuloisia ja hyvinvoivia lääkäreitä ym. En tietenkään väitä, että kaikki lääkärit olisivat kokoomuksen kannattajia, mutta yhtään duunaria en ole vielä nähnyt kokoomuksen ehdokkaana tai edustajana esimerkiksi kunnanvaltuustoissa.
Kommentit (13)
mutta duunareita en ole vielä nähnyt??????????
Tunnen pieni" palkkaisia" apurahatutkijoita, pienituloisia pienyrittäjiä, pienituloisia kotiäitejä ja köyhiä opiskeiljoita, jotka kannattavat kokoomusta.
Minä olen keskituloinen naisihminen ja minulla on jopa Kokoomuksen jäsenkirja. Kälyni äiti on ollut koko ikänsä hoitamassa kotona lapsia ja kotia ja hän on aina äänestänyt Kokoomuksen ehdokasta. Vanhempani ovat duunareita ja nyt ääni menee Saulille, jne.
Ekalla äänesti Vanhasta. Niinistö ei ole mikään paras ehdokas hänen mielestään. En kyllä sitten tiedä... duunari on ollut, mutta rikas nykyään. ;)
Mutta onkohan nuo ihmisten sanomiset totta. Lisäksi vanhemmat ihmiset saattavat mieluummin äänestää miestä.
Esimerkiksi TEHY:n (=hoitajien ammattiliitto) vaaleilla valittu puheenjohtaja on kokoomuslainen. Se siis tarkoittaa sitä että hoitsujen enemmistö on kokoomuslaisia.
Vierailija:
Esimerkiksi TEHY:n (=hoitajien ammattiliitto) vaaleilla valittu puheenjohtaja on kokoomuslainen. Se siis tarkoittaa sitä että hoitsujen enemmistö on kokoomuslaisia.
Kun äänestää kokoomusta, on lähes jo lääkäri. Heidän koulutskin on nykyään jo lähes akateemista.
Kyllä sekin työ silti ihmistä syö tehdä nyt jotain liukuhihnatyötä.
rikkaita ja nämä hyvätuloiset ja korkeastikoulutetut ovat KÖYHIÄ KAIKKI. Tässä tulee tosiasia tietoa. No niiden pitää sitten äänestää sitä Niinistöä ja teidän rikkaiden taas Halosta, kun teillä on niin köyhää ja nälkä kurnii suolistossa. Onneksi näillä Rikkailla on tämä SAK ym. järjestöt, jotka hoitavat heidän asiansa.
Olen duunari. Palkkani on nettona n.1000 ¿/kk. En kyllä sitä miksikään hyväksi sanoisi.
Mutta ei se mikään hyvä palkka ole.
16
edelleen voimassa ja lisääntyy vain kokoomuksen avulla.