Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ipä ole Saulillakaan itsekuria, kun

Vierailija
29.01.2006 |

ei ole tupakasta päässyt eroon, vaikka nykyään se katsotaan jo lähes myrkyksi. Onko hän sitten muka hyvä esimerkki kansalaisille?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki keinot käytettävissä, miten siitä pääsisi eroon esim. nikotiinilaastarit ym.

Vierailija
2/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on sentään hoikka ja timmissä kunnossa ikäisekseen.

synnitön heittäköön ensimmäisen kiven!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli ei sen takia lihoa, kun polttaa tupakkaa.

Vierailija
4/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on ihan selvästi. Näkeehän sen nyt jo päällepäin. jakkupuvut ehkä hoikentaa, mutta eivät huijaa ammattilaisen silmää.

Vierailija
5/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli taas tupakan avulla pitää ruokahalunsa kurissa.

Vierailija
6/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä Suomessa nimenomaan naisilla ei ole vapaa-aikaa harrastella urheilua ym. liikuntaa, sillä he joutuvat kaikessa tekemään kaksinkertaisen työmäärän verrattuna miehiin. Tämä on edelleen todellista totta.

Vierailija
7/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie ruokahalut ja huomion ruuasta.

Vierailija
8/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pysyy hoikkana. Ja kyllä se Tarja on ainakin normaalipainon ylärajoilla, iso maha ja peppu sillä näkyy olevan. (t.juuri hänet liveä tavannut)

Vierailija
9/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni ei lihonut vaikka lopettikin tupakoinnin. Mitäs nyt tehdään? ;)

Vierailija
10/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta silti en voi sietää tupakkaa, joten jätän äänestämättä jo se perusteella. Ei voi mitään. Tämä on minun kantani.

Naisilla ei oikeasti ole niin paljon vapaa-aikaa kuin miehillä. Miehillä ja juuri Saulin tyyppisillä on aikaa harrastaa liikuntaa. Tämä on kanssa tutkimuksilla todettu, ettei naisilla ole niin paljon vapaa-aikaa.

Vierailija
11/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinannun päästä kävelemään?????????????

Vierailija
12/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaa!

Vierailija
13/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ylilihavat ei-tupakoitsijat. Näin se vaan on, trust me.

Eiköhän siis olisi aika jo valita Suomeen EDUSTAVA PRESIDENTTI näiden Ahtisaarten ja halosten jälkeen? Johan meidän suomalaisten maine ' kauniina kansana' rappeutuu ihan olemattomiin...;)

Vierailija
14/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on ollut vara palkata hoitajia. Näin se vain on ikävä kyllä. Julkisuuteen annetaan kuva, että hoidetaan itse lapset, mutta totuus on, ettei niiden kanssa olla ja itse hoideta. Niinistölläkin on varmaan ollut apuhoitajia ja suku takana. Eikö hän ollut silloin juuri joku puolueen puheenjohtaja, kun jäi leskeksi. Mitenkähän hän hoisi muka kaikki edustustehtävät ja lapsensa. Ei taida onnistua ilman apuvoimia????? No mutta hänen kaltaisillaan on vara palkata aputyttöjä.

Vierailija
15/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat isoisäni tupaiksivat, ja molemmat kuolivat syöpään. Tutkimusten mukaan tupakka on yksi merkittävä syöpää aiheuttava tekijä.

Vierailija
16/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden tuttavan, joka oli palkattu lastenhoitajaksi sellaiseen perheeseen, jossa vanhemmat olivat varatuomareita. Tosiasiassa lapsi oli päivät julkisessa päiväkodissa ja sitten tämä hoitaja teki kotityöt ja haki lapsen päiväkodista ja oli lapsen kanssa aina tarpeen tullen. Hänellä oli oma yksiö aivan tämän perheen viedessä. Tämän yksilön omisti tämä perhe.

Vierailija
17/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten muka yrittänyt? Jos se haluaa polttaa niin mikäs siinä, ja luulen kyllä että jos sauli sen homman haluaa lopettaa niin onnistuu kyllä varmasti.

Vierailija
18/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä onkin ongelma. Hänkään ei ole sitä ikävä kyllä. Niinhän iminen hädän keskellä ja ongelmissaan haluaa turvautua johonkin suureen ja mahtavaan voimaan. Ikävä kyllä kumpikaan presidenttiehdokkaista ei ole sellaisia, vaan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
19/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hänellä on ollut vara palkata hoitajia. Näin se vain on ikävä kyllä. Julkisuuteen annetaan kuva, että hoidetaan itse lapset, mutta totuus on, ettei niiden kanssa olla ja itse hoideta. Niinistölläkin on varmaan ollut apuhoitajia ja suku takana. Eikö hän ollut silloin juuri joku puolueen puheenjohtaja, kun jäi leskeksi. Mitenkähän hän hoisi muka kaikki edustustehtävät ja lapsensa. Ei taida onnistua ilman apuvoimia????? No mutta hänen kaltaisillaan on vara palkata aputyttöjä.

Vierailija
20/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä hoidan itse lapseni, vaikka olisi juuri hoitaja, joka tekee kaikki työt. Yrittävät näin saada itselleen glamouria, että kaikki näyttäisi toisten silmissä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä