Lue keskustelun säännöt.
painonnoususta--
28.01.2006 |
tää ei ny varmaa merkkaa mittää, mut kysyn nyt kuiteskin.. mul on n. vkolt 19 (nyt 27+5) noussu paino viikos 100g-1300g välillä, eli siis tosi epäsäännöllisesti, kerran nousi toi 1300g, sit o muutaman kerran tullu iha pari sataa grammaa yms yms.. kui säännöllist teil on painonnousu ollu? ja toinen kysymys: tän kuluneen viikon sisäl mun paino ei oo noussu, eikä tosin laskenutkaan, ni ei kai siit oo mitää haittaa?? mä käyn joka lauantai aamulla pissan jälkee vaa' alla (pidän ns. painopäiväkirjaa) joten tiän siit ton painonnousun..
sekavaa tekstiä, myönnetään, mut oon jo aikas väsyny tähän päivään-- sänky kutsuu..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En usko, että kellään nyt ihan tasasesti toi paino nousee. Osa painonnousustahan saattaa johtua turvotuksesta, joka saattaa nostaa paljonkin painoa päivässä.
Viime raskaudessa kävin neuvolassa mittauttamassa verenpaineen, kun tuntui, että sormia turvotti kovasti. Ei ollut paineissa mitään vikaa, eikä painokaan ollut noussut viikossa. Sit seuraavana aamuna menin ihan normi-ajalle neuvolaan ja kappas vain, painoa oli tullut tuon yhden yön aikana +8oog!!! Eikä turvotusta tuolloin edes silmin nähden ollut, kun kengät ja sormukset mahtuivat:)