Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vielä rattaista ja kuumista suihkuista

28.01.2006 |

Toivottavasti nyt on jo kakkonen tärpänny.Kysyn tässä jo etukäteen vaikka aakatasoon mutta melkein kuitenkin.olen jo aikaisemmin kysynyt että onko ketään muuta joka raskaana ottaa kuumia suihkua kun nauttii niistä.Eli ehkä 45 asteista.Onkohan haitallista vauvalle?Sitten kysyisin että onko kellään kokemusta rattaista jotka katse menosuuntaan ja joita ei saa ihan vaaktasoon mutta melkein kuitenkin.Ajattelin et jos niihin kopan ostas niin pystyskö vauvaa siinä pitämään.Onhan niitä sadesuojia yms millä voi sauojata ettei viima lapseen kuitenkaan käy.Minulla on hobby hollista ostetut rattaat(ABC merkkiset)niin onko kellään tietoa voisiko niihin saada sitä seisomalautaa kiinni esikoiselle.Kiitso vastauksista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat suihkut on muistaakseni ihan ok :)

Minulla on Brion kuomurattaat, jotka nyt vielä esikoisen käytössä.

Niistäkään ei saa työntösuuntaa vaihdettua, vaan lapsi katselee aina menosuuntaan. Muuten ne on ollut niin hyvät, etten haluaisi toisia

ostaa vauvaa varten. Niistä tosin saa selkänojan myös ihan makuuasentoon, joten uskon että pärjätään niillä kantokopan kanssa.

Mutta pienellä vauvalla, pitäisi kyllä se selkänoja saada ihan makuuasentoon. Voisitko laittaa sinne jalkopäähän jonkun pienen korokkeen (vaikka kirja) ja sitten kantokoppa päälle, niin olisi vaakatasossa :)?

Itse olen ajatellut, että ei kannata ostaa kalliita yhdistelmiä, kun se on

kuitenkin niin lyhyt aika jonka vauva viihtyy makuuasennossa.

Varmaan löydät sopivan seisomalaudankin. Lastentarvikeliikkeissä on

yleensä seisomalauta, joka sopii useimpiin malleihin. Meidän Brioihin se

ei kaitenkaan sovi, mutta Hobby Hallissa näyttää olevan Brion seisomalauta jotain 40e. Olisikohan siellä ABChenkin?

Vierailija
2/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit yrittää löytää sopivaa seisomalautaa vaikka Huutonetistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo kyllä käyny mielen vieressäkään, että siitä vois olla haittaa. Ei kai se oo elimistölle niin suuri rasitus kuin sauna, joka aiheuttaa supistelua ainakin mulle. Saunassaki pystyn olemaan kun en oo ihan kuumimassa paikassa.