Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vatsan muodosta oikeasti päätellä sukupuolen

28.01.2006 |

Järjellä ajateltuna tuon on pakko olla myytti, mutta muutama tuttu väittää tuota vakavissaan. Miten on ja jos on totta, niin miten tuo tarkastelu tehdään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun ootin esikoista niin kaikki toitotti että on kyllä niin poika maha,mutta tyttö tulikin,nyt sama kaverille kaikki sanoi että toisen pojan saatte mutta 4d-ultrassa paljastuikin että tyttö tulee..

sehän riippuu ihan kohdusta ja tollasista millanen maha on..

Vierailija
2/8 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstä levisin joka suuntaan, pojasta tuli vain pallo tuohon eteen. Moni kaveri on tosin saanut poikamahalla tyttöjä ja päinvastoin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...monestihan se on just " tyttömahan" tai " poikamahan" näköinen, ja hyvin usein käykin niin että jos on ollu poikamaha niin tulee poika ja toisinpäin, mutta kuten edellä jo mainittiin, niin ei tämä ole mikään sääntö. Kyllä niitä vaan tulee " tyttömahoista" poikia ja toisinpäin. Ei se IKINÄ ole millään lailla varmasti pääteltävissä vaan mahan muodosta.

T: " Poikamaha" rv 35+1

Vierailija
4/8 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toista kertaa " maailman selvin poikamaha" ja esikoinen on tyttö, kuten tämän kakkonenkin aivan selvästi 3D/4D-ultran mukaan.

Joten höpö höpö...

Vierailija
5/8 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulla ollut joka raskaudessa saman mallinen vatsa ja olen saanut sekä pojan, että kaksi tyttöä. Nytkin raskaana ja vauva ilmeisesti tyttö. Muut sanovat, että mulla " poikamallinen maha" , mutta samanlainen on siis kun joka kerta ennenkin...

Vierailija
6/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeessa oli molempien kohdalla. Kolmatta mahaa en ole vielä käynyt mummolle näyttämässä, mutta itselläni on sellainen tunne että olisi tyttö tulossa.

Vierailija
7/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassakin raskaudessa mulla ollut ihan samanlainen poikamaha ja ekasta tuli poika ja toisesta tyttö.

Vierailija
8/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi päätellä poikaviivasta (heh)