Voiko vatsan muodosta oikeasti päätellä sukupuolen
Järjellä ajateltuna tuon on pakko olla myytti, mutta muutama tuttu väittää tuota vakavissaan. Miten on ja jos on totta, niin miten tuo tarkastelu tehdään?
Kommentit (8)
Tytöstä levisin joka suuntaan, pojasta tuli vain pallo tuohon eteen. Moni kaveri on tosin saanut poikamahalla tyttöjä ja päinvastoin ;)
...monestihan se on just " tyttömahan" tai " poikamahan" näköinen, ja hyvin usein käykin niin että jos on ollu poikamaha niin tulee poika ja toisinpäin, mutta kuten edellä jo mainittiin, niin ei tämä ole mikään sääntö. Kyllä niitä vaan tulee " tyttömahoista" poikia ja toisinpäin. Ei se IKINÄ ole millään lailla varmasti pääteltävissä vaan mahan muodosta.
T: " Poikamaha" rv 35+1
Mulla on toista kertaa " maailman selvin poikamaha" ja esikoinen on tyttö, kuten tämän kakkonenkin aivan selvästi 3D/4D-ultran mukaan.
Joten höpö höpö...
sillä mulla ollut joka raskaudessa saman mallinen vatsa ja olen saanut sekä pojan, että kaksi tyttöä. Nytkin raskaana ja vauva ilmeisesti tyttö. Muut sanovat, että mulla " poikamallinen maha" , mutta samanlainen on siis kun joka kerta ennenkin...
ja oikeessa oli molempien kohdalla. Kolmatta mahaa en ole vielä käynyt mummolle näyttämässä, mutta itselläni on sellainen tunne että olisi tyttö tulossa.
kummassakin raskaudessa mulla ollut ihan samanlainen poikamaha ja ekasta tuli poika ja toisesta tyttö.
sen voi päätellä poikaviivasta (heh)
mä kun ootin esikoista niin kaikki toitotti että on kyllä niin poika maha,mutta tyttö tulikin,nyt sama kaverille kaikki sanoi että toisen pojan saatte mutta 4d-ultrassa paljastuikin että tyttö tulee..
sehän riippuu ihan kohdusta ja tollasista millanen maha on..