Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etuja tai muita motivaatio tekijöitä teillä on palkan lisäksi?

Vierailija
28.01.2006 |

Olen aiemmin toiminut julkisella puolella terveydenhuollossa ja ilman mitään etuja ja palkkakin ihan hanurista (sh), nyt vaihdoin alaa ja nykyisessä työssä palkka muutaman sata euroa parempi.

Mutta eniten olin yllättynyt siitä että työnantaja maksaa hammaslääkärin, yksityistä lääkäriasemaa ja sen palveluja saa käyttää ympäri vuorokaude, koulutuksia on usein ja aina työaikana ja muutenkin työnantaja tarjonaa illanistujaisia (sis. ruoat ja juomat) ym, virkistysmatkoja ja lisäksi varaa henekilökunalle oman virkistysbubketin joka saadaan käyttää oman mielen mukaan.

Tuntuu ihan oudolta kun en olisi hoitajana ajtaellutkaan tällaisia etuja olevankaan. Onko tällaisia muilla aloilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen aiemmin toiminut julkisella puolella terveydenhuollossa ja ilman mitään etuja ja palkkakin ihan hanurista (sh), nyt vaihdoin alaa ja nykyisessä työssä palkka muutaman sata euroa parempi.

Mutta eniten olin yllättynyt siitä että työnantaja maksaa hammaslääkärin, yksityistä lääkäriasemaa ja sen palveluja saa käyttää ympäri vuorokaude, koulutuksia on usein ja aina työaikana ja muutenkin työnantaja tarjonaa illanistujaisia (sis. ruoat ja juomat) ym, virkistysmatkoja ja lisäksi varaa henekilökunalle oman virkistysbubketin joka saadaan käyttää oman mielen mukaan.

Tuntuu ihan oudolta kun en olisi hoitajana ajtaellutkaan tällaisia etuja olevankaan. Onko tällaisia muilla aloilla?

Vierailija
2/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveritkin on kivoja ja tuovat töihin pullaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkaikkea mahdollisuus jatkuvaan itsensä kehittämiseen. Mulle henkilökohtaisesti työssä on tärkeää, että oppii koko ajan jotain uutta, vaikka ei olisikaan mitään maailmaa mullistavaa. Rahalliset edut ei mulle merkkaa paljoa.

Vierailija
4/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulospalkkaus,kaks kertaa vuodessa maksetaan,henkilökunta-alennus, yksityiseltä hammaslääkäriltä(tietty yritys) saa 10% alennusta,työterveysasema,jossa lääkäri ja työterveydenhoitaja, verikokeeet voi käydä ottamassa yksityiseltä lääkäriasemalta(tietenkin työterveyslääkärin lähettellä), hieronta- ja uima- ja kuntolippuja joista osa pitää itse maksaa. Esim. hierontalippu maksaa 20e .josta maksaa itse puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän