Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saisiko vinkkiä uudelle keskustelijalle?

28.01.2006 |

Hei !

Olen käynyt tuolla vauvakuume-puolella lueskelemassa viestejä silloin tällöin, vaikkei sen suurempaa kuumetta ole ollutkaan..ehkäisyä vaan ei enää käytetty.

Nyt yllättäen totesinkin olevani raskaana (taidan olla jotain rv 6) ja kyselisinkin tämän puolen " keskustelusäännöistä" , jos vaikka innostuisi täällä käymään useamminkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin kyselin juuri noita samoja juttuja.

täytyy mennä sinne pinoon mikä on laskettun ajan kk. itse olen kesäkertuissa. eli kesäkuu. kysele sieltä sitten lisää.

Vierailija
2/3 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy mennä sinne pinoon mikä on laskettun ajan kk. itse olen kesäkertuissa. eli kesäkuu. kysele sieltä sitten lisää.

[/quote]

OK. Katselin noita pinoja niin siellä oli sekä syyssäteet, että syyskeijut... Laskettuaikani on luultavasti syyskuun lopulla, olen ensisynnyttäjä. Onko noissa kahdessa pinossa mitä eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt taas oikein päin muistan niin syyskeijut on sellaisten pino joilla on laskettu aika syyskuussa -06 ja syyssäteet sitten taas ovat sellaisia jotka ovat aloittaneet " raskautumisyrityksen" (onnistuneesti) viime syksynä.

Ja mikään pakkohan siis ei ole siihen oman kuukauden pinoon tietenkään mennä =) Mutta noissa kuukausipinoissa ainakin pinoutuu samassa vaiheessa raskautta olevia. Ja voi pinoutua myös useammassa porukassa. Esim. itse olen tuolla toukokuisissa ja sitten ensikoissa. Ensikoiden pinosta löytyy sitten pelkkiä esikoistaan odottavia. =)

Tervetuloa mukaan pinoilemaan!