Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, ONNELLINEN ja elämään tyytyväinen! Mitkä asiat ovat vaikuttaneet siihen, että olet onnellinen?

Vierailija
28.01.2006 |

Mitkä ovat onnesi syyt?

Mitkä asiat ovat mahdollistaneet sinulle onnellisen elämän?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just tässä yksi päivä, miten kaksiteräinen miekka tämä on. Tällä hetkellä olen hyvin onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja tunnen itseni henkisesti vahvemmaksi kuin koskaan. Parisuhteessa hitsauduimme saumattomasti yhteen ja kommunikaatiomme siirtyi aivan uudelle tasolle. Osaamme kumpikin iloita pienistä asioista eri lailla kuin ennen, ja tavallinen arki tuntuu arvokkaalta lahjalta toisen lapsemme kanssa.

Kuten sanottu, kaksipiippuinen juttu. Paljon näistä onnentunteista ja löydetyistä vahvuuksista on epäilemättä saavutettu sen takia, että on joutunut kulkemaan helvetin läpi.

Vierailija
42/44 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämääni, koska olen VIHDOIN saanut toimivan, palkitsevan, tyydyttävän ja rakkaudentäyteisen parisuhteen sekä ihanan, kauantoivomani lapsen.

Kuljin läpi 6vuotisen karsean suhteen josta vaan syystä tai toisesta en osannut lähteä. Kaipasin lasta. Nyt kaikki tuo on takana ja kiitän päivitäin onneani!!!

Ihana mieheni, rakastan sinua! Kiitos vauvastamme!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ihanaa lasta ja mahtava aviomies. Olen kouluttautunut toivealalleni ja teen koulutustani vastaavaa työtä. Minulla on myös paljon mukavia harrastuksia, jotka pitävät minut virkeänä sekä henkisesti että fyysisesti. Vaikeaakin on välillä ollut, mutta nyt elämä hymyilee. Ylipäätään elämänasenteeni on optimistinen.

Vierailija
44/44 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi, en tarkoittanut noin suoraan osoittaa sormella. En tietenkään pysty sanomaan, mitä sinä tai kukaan muukaan on nähnyt ja kokenut. Kirjoituksesi perusteella kuitenkin ajattelin niin, että (vaikka oletkin kokenut vastoinkäymisiä) et ole kokenut niin paljon pahaa, että olisit aivan masentunut.

Ehkä-sana oli tippunut lauseestani pois. Tarkoitin siis, että " sinä et ehkä ole kohdannut tarpeeksi maailman rumuutta..."

Ei, ei tämän ketjun tarkoitus ollut kyllä alkaa luetteloimaan ja pistämään kauheusjärjestykseen kenenkään kokemuksia. Ei myöskään sinun olisi sitä tarvinnut tehdä. Mutta aika usein on niin, että vähän koettelemuksia kohdanneet eivät pysty ymmärtämään niitä, joilla on ollut huonompi tuuri.

Eikä tosiaan se, että näet maailman kauniina, tarkoita sitä, että et olisi nähnyt kolikon toista puolta. Et ehkä sitten ole nähnyt _tarpeeksi_ niitä pahoja asioita, kun jaksat nähdä maailman kauniina. Tai sitten olet vaan yliluonnollisen positiivinen ja voimakas ihminen :)

Sinä sanot, että olet valinnut nähdä maailman kauniina. Minä en ole valinnut nähdä maailmaa rumana, yritän nähdä kauneutta joka päivä, mutta pahuutta on liikaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi