Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥ SYYS04YSTÄVIEN VIIKONLOPPU!! ♥♥

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uni ei todellakaan tule, turha mennä ees kokeileen pariin tuntin. Olimme nimittäin aamusella katsomassa Tunturirallia poikien kanssa tai varikolla vaan oikeetaan pyörittiin ja kun söimme ja menimme päikkiksille yhden aikaan niin uni vei myös mamman. esikoisen kaa sovittiin ettei nukuta kuin hetki että saa sitten leikkiä Muumitalon pikkuosilla rauhassa. Noooh, heräsin yhtäkkiä hikisenä ja katsoin kelloa: 15.30!!!! Olimme vetäneet lonkkaa koko poppoo 2,5t ja isäntä ei ollut tajunnut tulla herättään kun ei tiennyt että nukun, ite oli tallissa. Että kiva kiva. Pojat sain vasta kymmenen jälkeen yöunille, täytyy aamulla laitta kello soimaan ja jättää isomman päikät väliin jotta päästään rytmiin illalla ja saan pojat hereille maanantaian kun arki koittaa. Ihana oli tänään aamulla kuunnella kun esikoinen tohkeissaan selitti että nyt on kaksi vapaapäivää ja nyt saa pötköttää rauhassa äidin ja isin kanssa. En tiiä reagoikos nyt hoitoon vai mihin, on parina päivän kakkinut ja pissannut housuihin vaikka vaipattomuus on muuten sujunut tosi hyvin yönkin osalta. Joko ei malta tai hakee jotain huomiota? Vahinkopjahan toki sattuu kun nousee liian äkkiä potalta tai ottaa housut huonosti, mutta noi on ollut ihan selviä juttuja.

Ayap, tosi hienoo ettei ollut korvissa pöpöä!

Olipas ihanaa saunoa tänään ihan kahdestaan. Tai oli pojat saunassa mutta sitten mummo otti hoiviinsa ja me saimme nautiskella kosteista löylyistä ;) Työkiireet on pitäneet hiljaiseloa silläkin saralla.

Huomenna ois se äänestys tosiaan. En tiiä mutta Sale saa karvat pystyyn joten kaipa äänestän Haloskaa. Saa sitten serkun kaa taas piruilla, hän kun oli viimeksi Ahon miehiä henkeen ja vereen ja akkavalta valtakunnassakin ei oikein miellyttänyt :D

Tea, ymmärrään mustasukkaisuutesi, ennen Nyttysen syntymä olin reilun kuukauden töissä ja esikoiseta tuli siinä ajassa jo ihan isin poika, tuskin huomasi kun tulin töistä. tuntui aika keljulle kun kuvitteli että toinen juoksee syliin ja on riemusissaan...

T-P, kuulostaa kivalle noi vuorottelut! Vaik oon määkin joskus muinoin sanut ees muutamana aamuna nukkuu, en valita en :) Mie son kyl nyt reippaasti noussut aamuisin auttaan hoitoon lähtiessä vaikkei tarviskaan aina nousta. Vuorotyön takia ei kyllä oo aina auttamassa. Tänään oli ottanut vapaat jotta pääsi poikien kaa rallia katsoon. Vähän oli kiva se yksi kuski, joku Välimäki joka oli aika hyvin ajanutkin, sanoi että aukaiskaa vaan etuovi ja laittakaa pojat kyytiin ja ottakaa kuvat. isompi ei halunnut mutta Nyttynen siellä poseerasi mellevänä ralliauton kyydissä. veikkaan että isikin ois halunnut ;) Nähtiin me Häkkisen Mikakin mutta se oli niin kylmänen että paineli melkein suoraan rekkaan sisälle ettei palellu tällä arktisissa oloissa eikä nimmaria jakanut, pojat oli jo niin kohmisia ettei jääty oottaan että tuleekos ulos vai ei. Nooh, kuva ees autosta ja Mikasta saatiin. jee jee hih. Kerran sain nimmarit JJ:ltä ja Rosbergilta. Tosi kiinnostavaa, heh.

Helli, toivottavasti on hauska ilta etkä ooo vielä kotona :))

Kukkuu, tuo telkkarittomuus oi hyvä asia kyllä. Pojat vahtaa ihan liikaa, sitten on vielä taustalla illat pitkät auki vaikkei kukaan aina katsokaan. Toinen vekotin on tää netti, se kyl syö parisuhteen aikaa ainakin meillä tosissaan, aina jompikumpi naputtaa illalla. Ja päivällä...

Tomeralle parantumista! kuume on kurjaa aikuisiällä :( Onkohan lapset yhtään niin kipeitä kun kolottaa joka soluakin?! Tuskin kun painattavat 39 asteen kuumeessakin kuin ei ois mitään!

Nyt vielä lehdet lukeen entsiää ja sitten jotain muuta tekemistä, ponchokin odottaan päättäjäänsä. A niin eiliset jorinat vileä lukematta.

Unihiekkaa tonnitolkulla mammoille ja pienille! Jos olo tuntuu raskaalta niin mun lähettämä unimattihan se vaan yliannostuksia lähetteli teille ;)

Tuttis

Vierailija
22/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt alkoi vanhuus :)

Hyviä synttäreitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää risteilyä ensi viikolle! Kyllä se maisemanvaihdos tekee usein ihan hyvää. Mullakin on paljon kivempi olo aina, jos tietää jotain kivaa olevan edessä.

Tänään selviää uusi presidentti. Saapa nähdä, vaikka kai se aika uskomatonta ois, jos valta vaihtuis.

T: Ynis

Vierailija
24/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat onnellisesti takana :) Ihan kiva ois tänään mennä vielä fiilistelemään ja siivoamaan paikkoja, mutta tosiasia on, että meistä on enemmän haittaa kuin hyötyä, jos ei saada lapsia minnekään ja vaikka saataiski, niin tuskin ehditään niin, että ois hyötyä. Mä kun pystyisin tekemään vain niitä alkujuttuja, kantamisavuksi musta ei oo.

Lapset käyttäytyi ihme kyllä tosi hyvin. Kerta kaikkiaan ylittivät itsensä. Ja saivat paljon kehuja. Erityisesti esikoinen vieraammiltakin, kun hän oli niin hienosti sulhaspoikana. Harmi vaan, että tosi harvojen kanssa ehti jutella, kun pääasiassa istuttiin pöytäkunnittain. Ihan loppuun asti ei pystytty olla, kun piti tuoda lapset nukkumaan. No, puolille öin oltiin silti, kun ajattelin, ettei katella kelloa, vaan seurataan tilannetta. Lopuksi esikoiseselle kävi sellainen vaaratilanne, että todettiin, että on paras lähteä. Selvittiin onneksi säikähdyksellä, mutta ois voinu käydä tosi pahastikin eli poika tuli varsin vauhdikkaalla tyylillä näyttämöltä lattialle.

Sain hiuksenikin tosi hienosti laitettua. Tosin mulla loppui lakka kesken, joten vähän kampaus valahti illan myötä. Siskoni sitä vähän sitten korjaili.

Miehe juontojutut onnistui tosi hyvin ja tosiaan juhlat muutenkin.

Olin muuten lopulta perjantai-iltanakin vielä koristeluapuna. Ja kun tulin, niin mies oli saanut kaikki lapset saunotettua ja nukutettua. Pekka oli kuulemma nukahtanut itekseen omaan sänkyynsä. Välillä oli laittanu soittorasiasta unilauluja ja vähän kitissy, mutta ei muuta.

Ja koira hoiteli hommansa tosi nopeasti. Nyt vain peukut pystyssä, että tulis paljon pentuja. Mies jo lupaili, että toki voidaan sitte ne tuplarattaat hommata. Sitte kyllä hoksattiin, että taitaa verottaja syödä meidän haaveita. Pitää selvittää asiaa.

Ayapille tsemppiä! Toivottavasti huominen sujuu hyvin!

Leannalle jaksamisia pyykkirumbaan! Toivottavasti saatte kuivurin pian kuntoon!

Emppuliini tervetuloa mukaan! Mulle tuli mieleen, että saaattaisin kyllä itekin sanoa noin tyhmästi ihan vain hämmästyneenä siitä, että äp puku tosiaan vielä sopii. Kun Pekka ei oo mitenkään iso ja siitä on olevinaan jo aikaa, kun totesin, että äp pukujen lahkeet jää liian lyhyiksi ja siirryttiin isommilta perittyyn Lassien haalariin.

Mimmu k: lle voimia ja paranemisia!

Mä voisin kans telkun heivata jonnekin muutoin kuin lastenohjelmien ja Everwoodin ajaksi. Tai lähinnä tympii se, kun mies iltakaudet tuijottaa kaikkea sellaista, mitä mä en viiti katsoa tai en jaksa rueta, kun kestävät niin myöhäiseen. Ja just tuo keskustelu, kun toinen keskittyy niin seuraamaan telkkua, ettei kuule eikä näe muuta. Pe iltanakin vähän huomautin, että niin ihanaa kuin olikin, että oli saanut lapset pestyä ja nukutettua, niin olisi ollut kiva, jos ois laittanut tiskejäkin. Ei kuulemma ehtinyt, kun valmisteli hääohjelmia. Joo-o, mutta Ternminaattoria ehti kyllä katella ihan rauhassa.

Vaalihommahan menee mielenkiintoiseksi ;) No en mä jaksa uskoa, että Niinistö voittais, mutta toivottavasti saatais hyvät äänestysprosentit. Kukkuu. Kyllähän meidänkin on pitäny pärjätä, vaikka demareilla on ollu kaikki kärkipaikat hallussaan. Eli Niinistöä sitten äänestin. Pelkona on, että jos Halonen nytkin voittaa, kepulla saattaa mennä eduskuntavaalitkin pyllyleen ja kukas täkäläisten asioista sitten välittää :(

Tomeralle paranemisia myös!

ONNEA ÖTTIS!

Johan tästä tais romaani melkein tulla.

Kivaa vaalipäivää kaikille!

T@hti

Vierailija
25/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuumetta enää, mietin samaa ku Tuttis et onkohan lapset yhtä kipeitä ku aikuiset. Ja aina se ku sanotaan, et jos lapsella on kuumetta niin vähän vaatteita ja viileä huone. Ois tullu nyrkistä silmään jos joku olis eilen riistäny jonkun mun kolmesta peitosta kun oli niin kylmä!

Onnea Öttis! Me ollaankin näköjään synnytty samana vuonna, mut sä oot saattanu jo kävellä siinä vaiheessa kun mä olen päivänvalon nähny, koska oon syntyny vast just ennen joulua :)

ei oikeestaan muuta, Ida oli mun vanhemmilla yötä, heräili yöllä klo 3 ja 5, meidän äiti oli vaihtanu vaippaa ym. mitä ei ois tarvinnu, sit oli ottanu tytön heidän sänkyynsä ja siinä olivat nukkuneet yli yhdeksään! Ei ikinä kotona nuku niin pitkään, herää aina viimeistään puol kasilta usein jo tuntia ennen. Ei siis pystytä ollenkaan nauttimaan siitä, et Ida menee hoitoon kolmena aamuna vasta hiukan ennen kymmentä.

Kiva T@hti et juhlat onnistuivat!

Petra ja Ida

Vierailija
26/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on kyllä tosi mahtava keli, että se on tainnut vetää puoleensa.

Häistä vielä ainakin sen verran, että varmaan useimpien yllätykseksi anoppi piti puheen (esim mulle asia selvis ed iltana) ja kyllä oli niin mahtava puhe! Harmi oli,että anoppi halus puhua suoraan hääparille ja puhe meni ohi mikin, että en tiedä, miten väki kuuli. Puhui rakkaudesta ja miehen ja naisen erilaisuudesta ja siitä opettelusta, että on toistensa tukena myötä- ja vastoinkäymisissä ja siitä, että kuinka molemmat appivanhemmat ja ehkä muutkin varmaan mielellään on antamassa neuvoja ja ohjeita, mutta nuoripari itse päättää omat asiansa. Kyllä taas tuli niin ilmi, että mulla on kyllä uskomattoman upeat appivanhemmat ja oon tosi ylpeä saadessani kuulua miehen sukuun, joka on täynnä tosi mahtavia tyyppejä, jotka aidosti välittää toisistaan. Tulee ihan tippa silmään, kun asiaa oikein miettii.

Äitiyspakkauksesta vielä sen verran, että oon miettiny, että taidan tälle neljännellekin ottaa pakkauksen, vaikka mulla niitä jo kolme on ja lisäksi anopin omilta lapsiltaan säästämiä ja mun äitin tuttavaltaan saamia vaatteita. Jotenkin on mukava saada se pakkaus ja toisaalta se raha on jotenkin suhteessa niin pieni ja kun täälä ei kaupoissa juuri vaatteita saati muita varusteita oo, niin se raha menis sitte ihan vaan muuhun.

Sanokaa muutki ees pöö, jooko?

T@hti ja kolmikko sekä rv 16 tasan

Vierailija
27/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyspäivää.

Kansalaisvelvoitteet suoritettu. Lapsi nukkuu ja maassa rauha. Mies oli illanvietossa eilen, joten nyt vasta selviytyi äänestämään. Tänään luvassa anoppeilua ja ulkoilua kauniissa ilmassa. Kepsu tykkää hirmusti pulkkamäestä. Mitä kovempaa, sen parempaa! Puistossa pitäisi koko ajan nostaa liukumäkeen. Täytyy ottaa käsilihastreenin kannalta.

Onnittelut Öttikselle.

Hauskaa, että häät meni tähden poppoolla hyvin -ja vaaratilanteet ei aktualisoitunut.

Onneksi väkkärää vaivasi " vain" hampit

vitsit, että noi teidän 16rv tuntuu jo isolta määrältä. KOhtahan sieltä pukkaa uusia elämiä. Ihanata.

Syksystä alkaen on aina vain tuntunut kivemmalta olla kotona. Viime vuonna ajattelin vielä aamusin, että kumpa voisi mennä töihin. Nyt on niiiin ihanaa olla kotona, nähdä naapuruston kaveria ja lasta, ulkoilla ja hengailla avoimessa pkssa. Vielä kun tästä tulee lämpimämpi niin voi pidentää ulkoiluaikoja. Nykyään ollaan ulkona 2krt pv ja 40min-1h kerrallaan. Mites muut lapset viihtyy ulkona?

JOku gallu oli, mutta mitään en muista... Töllöä tulee jonkun verran katsottua. Illalla kun Kepsu nukahtaa katson tunnin telkkua -ripustan aivot narikkaan- ja sitten menen petiin itsekin. HArmittaa kun Everwood siirtyi aikaisemaksi. Nyt pitää ottaa naihalle kun meillä on ennen nukkumaanmenoa " telkkarikielto" . ts. RAuhoittumisaika. Koneella en iltaisin ole. Välillä katsotaan Kepsun kanssa teletappeja nuhalta noin 10 min kerrallaan. On ainoa ohjelma joka sitä kiinnostaa. Myös sinisen talon nallesta tykkää. Muuten ei lastenaamut paljoa kiinnosta.

nyt siirryn oikotielle,

hk

Vierailija
28/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä en ole ehtinyt äänestyspaikalle, mutta tarkoituksena on kadota yksin päiväkävelylle :-)

Esitin aamulla miehelle kolme toivetta tämän päivän suhteen ja luultavasti kaikki ovat toteutettavissa. Haluaisin kävelylle iltapäivällä itsekseni, lukea ihan vähän kesken olevan kirjan loppuun ja saunoa alkuillasta.

Tultiin eilen " työmatkalta" . Vaikka reissuaminen on raskasta niin on useimmiten ihan kivaa vaihtelua arkeen. Eipä mekään kauaa enää miehen työmatkoille päästä Typyn kanssa, jos meen töihin kesällä.

Yksi yö oltiin Typyn kummien luona ja kaksi yötä hotellissa. Mmmm, kolme jonkun toisen huolehtimaa aamupalaa siis. Tietty tarjosin apua kummilassa, mutta apuani ei kuulemma missään tapauksessa tarvittu :-) Luxusta sekin!

Pinkat luin läpi, muistan siis ainakin a) toivottaa Öttikselle synttärionnea! b) T@hdelle onnea hienosti selvityistä häistä c) Tomeralle toipumista, että jaksat taas opiskella

Höpöttämistä riittäisi, kun en ole useampaan päivään ollut paikalla (ai, melkein unohtui SUURkiitos linkittäjille *Smuik*) mutta eräs em. kirja kutsuu pyykkivuoreen lähitutustumisen jälkeen.

Keilin

Vierailija
29/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vaalipäivää kaikille! Pääsin itsekin vaaliuurnille, kun anoppi pistäytyi ja oli sen 15 minuuttia lapsenlikkana. Ja pääsin käymään senkin puolesta, että elämä alkaa voittaa - eli tauti on voitettu ja vointiparempi, ainakin itsellä. T on vielä hiukan kärttynä, mutta epäilen kulmahampaiden tuloa, jatkuvasti hiplaa suutaan ja puree kaikkea ja kaikkia.

TelkkariGee: tuntuu että aina on toosa päällä, vaikkei sitä kukaan katsoisikaan. Ei ole oikein aikaa seuratakaan enää mitään, vaikka aikaisemmin seurailin joitakin sarjoja. Nooh, netistä käy aina lukemassa juonipaljastuksia ja lehdestä aamulla vilkaisee aina ohjelmista jakson nimen, niin hyvällä mielikuvituksella näin pysyy " kärryillä" . :D

Neiti on nukkunut taas vaihtelevasti. Mutta yritän lohduttautua sillä, että näin pienellä ei ole rytmiä... Viime yönäkin neljä syöntiä. Ja aamulla mamma silmät ristissä X/

Huomenna uusi yritys arkeen, suap nähdä, kuinka käy. Pitäis aamusella käydä labrassa crp kontrollissa, nastaa yhden verikokeen takia lähteä koko joukolla sekoittamaan seesteisen laboratorion toimintaa... yksin siellä pistäytyisi niin paljon nopeammin ja helpommin.

Heimoitsau! Nyt poistun takavasemmalle. Pää lyö tyhjää...

Mimmu

Vierailija
30/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian äänestämään. Jotenkin näistä vaaleista olen nyt niin innostunut ja toivon, että Sale voittaa:) Vaikka hyvähän se Tarjakin on.

Öttikselle Onnea! Sulla on vielä matkaa siihen 25-vuoteen, johon se vanhenemisen lasku sitten pysähtyy:)

Meidän yö oli ihan jostain sieltä niin. Tulin töistä, mies läks yöelämään, join vähän viiniä, kun ei väsyttänyt. Menin sänkyyn 23, valvoin vielä 24. Siinä välissä jo 2 itkukohtausta. Koko yö oli kauhean levoton ja Onni itkeskeli - vai pitäskö sanoa äänteli itkun pari ekaa tahtia aina. Siis ei huutanut mutta kitisi ja oli pystyssä ja milloin istualtaan. Ja seiskalta ylös... Heräsin miljoona kertaa ja miehen tultua kotiin valvoin varmaan tunteroisen.

Mikä Onnilla on? Päärynää ei annettu eilen, kun ajattelin, että josko se vaivaa. Mitään uutta ei saa tällä hetkellä. Voiko tuo kävely vaikuttaa noin paljon? Vai eikö korvat olekaan parantuneet? Ja Kerpulle lupasin tsiigailla sitä taiveihottumaa; ohraa ei syö mutta ihottuma ei ole juurikaan asettunut. Voi voi.

Päiväuniltakin heräs tunnin päästä itkeen, nukahti sitten vielä 1,5 tunniksi ja saatiin miehen kanssa myös torkuttua. Äsken sitten kävin kaverin luona, kun se on jumissa edelleen kotona leikkauksen takia.

Aamulla oli ihana ilma olla puistossa Onnin kanssa. Kävely ulkona sujuu Onnilta hyvin, jos sen vaan nostaa aina seisomaan kun kaatuu. Mutta kun hermostuu ihan hiiteen, kun kääntää sen suuntaa, jos herra olis menossa toisten pihoille. Ja mitäs äidin hermot siihen sanoo... No, oppia ikä kaikki.

Nyt pitää lähteä äänestään ja sitten jännittämään heti kasilta telkun ääreen.

Telkusta ollutkin puhetta. Mulla se on aina aamuisin arkena auki. Katson ylen aamu tv:ta. Avaan melko pian kun on herätty ja suljen kun lähdemme ulos 9 aikaan. Päivälllä se on kiinni. Iltaisin tulee tietty kateltua sivusilmällä, mies pitää telkkua enemmän kiinni Onnin kanssa ollessaan kuin minä. Se ei ole ollenkaan tv:n orja. Ei seuraa oikeastaan mitään sieltä, paitsi 24.

IHanaa T@hti, että voit omista appivanhemmistasi puhua noin ihanasti. Ja kiva, että häät meni hyvin!

Nyt pulinat sikseen.

T-P

Vierailija
31/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin käytiin äänestämässä, oli pikanen homma kun ei ollut jonoa.

Kiva Mimmu et tauti alkaa voittaa, on varmaan ollut ihan hirveää sairastaa kun olis kaksi pientä hoidettavana. Onneks miehes sai sillon lastenhoitolomaa (onko se lomaa?)

Idalla on silmätulehdus, huomenna olis saanu viedä jo päiväkotiin mut mullapa nousikin kuume uudestaan joten ollaan sit vielä huominen kotona. Oli tosi mukava lääkäri päivystyksessä, katsoi korvatkin ja kuunteli keuhkot sekä kurkkasi suuhun. Putket oli paikoillaan, mut ihmetteli vaikun määrää oikeassa korvassa, kun korvat on kuitenkin katottu joulukuussa viimeks...

nyt sohvalle makoilemaan...

P+I

Vierailija
32/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä meni mukavasti ulkoillessa. Olimme lasten kanssa talviriehassa luistelemassa, laskemassa mäkeä, paistelemassa makkaraa ja juomassa mehua :)

Keskimmäisellä oli ihan sesonki, kun aamupäivällä oli ensin pyhäkoulu (sellainenkin alkoi meidän kylällämme, ihan kiva :) tyttönen puhui koko viikon, että sinne pitää mennä kaverien kanssa), sitten kaverin synttärit ja päälle paikallisen urheiluseuran talvirieha perheille.

Antsa käveli jonkun verran ulkona käsipuolessani. Tähän asti ei ole ulkona suostunut seisomaan ollenkaan, vaan aina taipunut istuma-asentoon.

Äänestämässäkin kävimme. Miesrukka simahti täysin ja näyttää nukkuvan jo sängyssään. Kohta varmaan herää ja kukkuu sitten yöhön asti.

Minä olen telkkari-ihminen, vaikka kirjaihminen myös. Joka päivä tulee töllötettyä ainakin tunti...(kuuluu Antsan nukutustraditioon katsella telkkaria ja pulloilla).

[color=red]ONNEA ÖTTIS!!![/color]

Ymmärrän äp-ajatuksesi, T@hti; minäkin olen aina halunnut uuden pakkauksen ottaa. Raha on kuitenkin niin pieni verrattuna siihen repertuaariin. Ja oli aina niin ihana hypistellä sen sisältöä.

Nyt jännäämään vaaleja ja iltatoimiin!

Saamuska

Vierailija
33/33 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut itä-suomesta! olin sit poitsun kanssa kaksin, tiukkaa teki sassan jättäminen mut suoriuduin ;-)

ei oikeen mitään asiaa oo, kunhan tulin sanoo böö.

sassa räkänen, ei kuumetta. onneks ei oo aamulla sellasta ohjelmaa et sais taas miettiä viekö vai ei... pojalla vaan kerho aamulla.

kuolaa kyllä ihan tajuttomasti. eihän se vaan kuitenki tee jo niitä TOISIA poskihampaita...?? täytyykö ne tarkistaa aamulla... sitä noin puolen vuoden taukoa mä hampaiden teossa ootin... no, en tiiä.

menen tästä hölisemästä :)

ai joo, telkkari-asiasta vielä. voi että jos sais sellasen telkkarin josta tulis vaan ne mitä haluu. mikään ei ole ärsyttävämpää ku kaiken iltaa tv:n tuijotus vaikkei sieltä ees tulis mitää :(( lastenohjelmat on ihan kiva juttu, mut ilmanki selviäisin jos sillä sais koko masiinan hiiteen...

nyt meen...

kerppu