***LOKALAISTEN LAUANTAILÖPINÄT***
Olipas vaan eilisellä pinolla pituutta. Ite en kerenny koko iltana ku appivanhemmat tuli ja piti tehä miehelle kakku jne *selittää poissaoloaan*
_Emppu: Toivottavasti miehes saa sen paikan... alkaa olla meikän nännit jo aika kipeenä meinaan. Kerro sitte ku ei tartte ravata enää ulkona että ne töröttäis, jooko? *heh*
Mitäs muuta? Eipä oo tapahtunu kauheempia, huomenna lähen miehen kans juhlimaan.
Palailen aamusella
Misuli
Kommentit (32)
Täällä ollaan pinna kiriällä ihan tosissaan.! Kerrostalo elämä on ihan PEESTÄ! Poika laittais nukkumaan oikeen mielellään,mutta naapuritpa päättää näimmä millon täällä saa nukkua ja millon ei..bileitä pietetään vaikka ihan hyvin tiedetään että alakerrassa yrittää 3kk lapsi nukkua. Olivat kaverille sanoneet että lapsenhan pitää tottua meteliin..MUTTA YÖLLÄ!!!!!!Sillonhan pitäs olla rauhallista ja hiljasta=( Kyllä tekis mieli käyä näyttämässä pientä mutta kovaa nyrkkiä...sori nyt tämä vuodatus,mutta kyllä niin korpeeeeee!! *huokaus*
Mites sinne msn hommaan mennään,oon vähä tottero näissä hommissa??
Meijän miehessä ärsyttäviä piirteitä: Roskis pakataan niin täyteen että lattialle tippuu,on ni vaikia vaihtaa pussi...,tietokone vähä liianki tärkiä, tyhjät maitopurkit jätetään pöydille venymään.ym...
Pikaiset paranemiset sairaille,haleja ja pusuja!!!
Pää on tyhjä...pitää mennä halimaan tuota ressukkaa...moi
Kiitos Kielolle ja Pepcalle (toivottavasti oikein nikki) kuvista paluu kuvia olen teille laittanut Mimosasta.
Sitte jos joku vois vie valasta mua tosta yhteisöstä eli osotetta tms???
KIELO: Meillä syödään määrällisesti 700-950ml päivässä
Syntymä mitat oli p.3820g pituus:54cm
nyt 24pvä 5280g ja 62,7cm
Tuttia meillä syödään ja on tommonen luonnonkuminen turvatutti ja hyvin pysyy neitin suussa.Silikoninen tutti ei pysy...
Me ollaan täältä espoosta ja leikkaus tehään tuolla Tölöön sairaalassa sit kun ja jos on ajankohtasta.Leikkaus on muistaakseni semmonen,et tuol nenän ja nielun välissä on semmonen " läppä" mikä pitäs mennä puhuessa ja muissa jutuissa kiinni mutta jää Mimosalla vajaaksi eli sitä sit pidennetää.Mulla itellä lääkäri huomas sen tosta honotuksesta kans ja laitto tutkimuksiin.Onko teillä kasvettu ihan käyrien mukaan? Meillä menee toi paino vähän ala käyrällä mut eipä toi meitä oo haitannu,tyttö syö sen minkä haluu turhaa on lisää tuputtaa ku ei huoli...
Mut hei muutkin voi laittaa mulle kuviansa mut mieluiten tähän osotteeseen: pulina80@yahoo.com Kun tuol luukussa on niin vähän tilaa....
Missäs kaikki luuraa?
Vai oottekste vihdoin hommannu itellenne sen elämän?
Eipä mullakaan mitään tän kummempia...Neeakin nukahti itekseen tohon sohvalle! :)
Taidan lähtee selaileen noita tv kanavia läpi....
Spica
Ja kommentoinkin nyt vaan tälleen ' ei kenellekään erityisesti' -tyylillä :)
Paitsi [b]Pullelle[/b], että ei mitään haisua milloin siitä työpaiaksta saa tietää. Kenties eka valkkaavat haastatteluun jokusen, mutta ei oo siis mitään kunnon tietoa siitä... luulisin että varmaan ens viikolla..?! Tiedä häntä, mutta toivottavasti mahdollisimman pian!! [b]Ja toivottavasti se työ olis meidän *bd*[/b]
[u]Miehen ärsyttävät tavat:[/u] Aikalailla samoja kuin muillakin. Roskapussiin vaan työnnetään lisää tavaraa, vaikka se tursuaisi jo yli äyräiden. Tai jos mies ottaa pois sen täyden ja vie pihalle, niin ei " muista" laittaa uutta pussia tilalle. Voirasiaan mies saattaa jättää sellasen miniminimäärän voita, siis niin ettei siitä saa edes yhdelle leivälle enää laitetuksi! ÄRSYTTÄVÄÄ! Ja niitä roskia ja tyhjiä purnukoita/tölkkejä meilläkin jätetään tiskipöydälle lojumaan, se kun on niiiiiin vaikeaa avata se roskiskaapin ovi ja laittaa purkki sinne. TAI jos purkki onnistuu löytämään tiensä roskapussiin, niin johan se on heitetty sinne kokonaisena, eikä litistettynä ;) Voi noita miehiä, onko ne kaikki samanlaisia?! ;-/
Oli joku muukin asia mitä piti kommentoida, mutten kyllä enää muista.. siirryn siis pojan kanssa katsoo Nalle Luppakorvaa :)
Emppu *juo raikasta vichyä*
Jeps, kivaa oli! Aloiteltiin parilla siiderillä ystiksen luona ja sieltä paikkarilla sitten kaupungille, mentiin eka Pintiin, sieltä Kaarleen...joo joo, oikein luette, Kaarleen! En ole siellä aikoihin käynyt...no yläkerrassahan oli teinimeininki ja alakerrassa keski-ikä n. 60 v. Gigulissa oli tosi hiljaista, ei sitten sinne maksettu vaan käännyttiin ovelta takas ja mentiin Kulmaan. Tulin vasta ennen klo 3 yöllä ja arvatkaa oliko koko illan ikävä Riiaa?!?!?!?!?! Oli ihana tulla kotiin ja ottaa vauva syliin, suihkun kautta :) Oli muuten taksikuskin kanssa yöllä puhetta, kun oli aikas hiljainen ilta, niin arveli, että porukka saanut joulun Visa-laskunsa ja muutenkin yleensä just tää viikonloppu on hiljainen, joka vuosi. No samaa sanoi Gigglingin portsariki..eipähän tarvinu jonottaa ulkona eikä baaritiskillä :D Kivaa meillä silti oli, on se kiva olla välillä tuulettumassa. Mieskulta lähtee sitten vuorostaan ens ke :) Itellä taitaa olla taukoa :)
Appivanhemmat kylässä, joten tässä tämä tällä erää. Riia muuten leikkii tutillaan sellaista leikkiä, että eka työntää tutin pois suusta (siis makuulla) ja sitten molemmilla pienillä nyrkeillä työntää tutin takas ja taas sama juttu...Ihanaa! Miten muilla? Hassuja leikkejä? Nyt alkaa muuten mennä jo lelua suuhunkin.
MISULI79: kiitti Jaffasta, vaikka otin oikeesti vain 3 siideriä koko iltana, niin MIELETÖN jano oli koko aamun! Hauskaa iltaa Misulilleki! Kerrohan sitten, missä olitte?
Kivaa iltaa kaikille muillekin!
t. meritähtönen ja Riia
ps. OULULAISET: koska me tehään tärät kaupungille? Vai joko se oli ja meni?
Moikka!
Ja hauskaa bile-iltaa niille, jotka olivat ulos menossa!
Meillä käännyttiin tänään ekaa kertaa selältä vatsalleen. Eilen yritettiin myös, mutta ei ihan onnistunut ja siitä tuli kauhea suuttunut huuto. Taitaa olla lyhyt pinna (?)
Nyt pitää mennä katsomaa, josko saisi kääntymisen videolle...
Rentouttaavaa iltaa kaikille muille!
t. harju ja Atte, 2 päivää vajaa 3 1/2 kk
Pinjakin MELKEIN kääntyy jo!! Itse asiassa sen verran, että koko tyttö on masullaan muuten, mutta pää " kyljellään" koska toinen käsi jää sinne alle, eikä Pinja vielä hoksannu miten sen saa sieltä alta pois ;) Mutta aika laiskanpuoleinen kääntyilemään, sitten vasta innostuu kun vähän pökkää ensin vauhtia :)
[b]MITÄ SUUNNITELMIA TÄLLE ILLALLE??[/b]
meillä meni kolme isompaa mun tädille yökylään,isäntä on töissä ja me auroran kanssa kahden!!!on kyllä tosi omituista kun on niin hiljaista..
ostin muuten tänään digikameran joten nyt saan otettua kuvia oikein urakalla,jee! =)
_EMPULTA piti kysymäni että laittaisitko mullekin s-postissa kuvia lapsukaisista ja (tietysti vanhemmistakin jos liikenee)..?
*pyytää kauniisti ja katsoo anovasti kuin spanieli konsanaan*..?
nyt yritän laittaa auroran nukkumaan,palaan jos onnistun.. :P
-nasuli
Kiitos kaikille juomaselvennyksestä. Olin tosiaan siinä uskossa, että pienikin määrä alkoholia menee suoraan maitoon ja täytyy se pari tuntia odotella ennen seuraavaa imetystä. Nyt olen viisaampi :)
jopotiti: Sullako oli hankalat yläkerran naapurit? Meillä sama vika. En tiedä eikö niillä ole mattoja lattialla vai miten onnistuvat pölpöttämään niin kovaäänisesti, että mua häiritsee nukkumaanmennessä. Vauvaa ei haittaa, onneksi. Muuten olisinkin yhtä tulta ja tulikiveä kun nytkin jo kiukuttaa. JOKA torstai niillä on bileet, meininki hiljenee joskus vasta aamu kahdeksalta. Musiikki ei ole niin kovalla, että se kuuluisi alas asti, mutta ilmeisesti niin kovalla, että heidän täytyy huutaa sen yli, koska melkein kuulen sanatarkasti mille milloinkin nauravat siinä yläpuolella kun yritän nukkua. ARGH!
Miehen ärsyttävistä tavoista on ollut juttua. Mua risoo varmaan eniten miehen tapa " kiukutella" kun pyydän tekemään jotain silloin, kun sitä itseään ei huvittaisi. Aina tulee itselle sellainen olo, että tietääköhän armas mieheni miten paljon MINÄ teen jatkuvasti. Ja toisekseen tunnen, että pyydän liian vähän tekemään muutenkin, ihan jo sen " pelossa" , että toinen alkaa kiukutella. Teen ennemmin sitten itse, vaikka väsynkin tuplasti. Se oma-alotteisuuden puute raivostuttaa!
Mutta heti perään on kyllä kehuttava, että onpahan kotona. Kaiken vapaa-aikansa mies viettää perheen kanssa kotona. Äskenkin kysyi multa oikein luvan mennä kahdeksi tunniksi tiistaina kouluporukan saunailtaan. Enhän minä pirttihirmu ole, vaikka siltä tuo lause saa tilanteen kuulostamaan :D Lähinnä vaan mies on niin ajattelevainen, että miettii pärjätäänkö me kahdestaan varmasti nyt kun mulla on selkäkin kipeä.
Jaha, taas yläkerrassa tömpsötetään ympäriinsä. Sarvikuonoko siellä porskuttaa?!
Niinjuu, ne selänparannussäteet toimivat vaan hetkellisesti. Tänään kipu palasi kahta kovempana. Joudun nostamaan itseni istumasta käsillä ylös ja varomaan kävellessä ettei lähde jalat alta kun vihloo välillä niin ikävästi. Lukan nostelu ja kumartelu on tietysti ihan tuskaa.
Mutta toivotaan, että uni parantaa.
Mukavaa iltaa lokamammoille!
-Still selkäpuoli Coppola
Voi kun jo haukotuttaa, pakko mennä tän viestin jälkeen maate.
Oli ihana päivä! Mentiin bussilla kaupunkiin ja sehän oli neidille oikein ' ekstriimiä' kun niin harvoin julkisella enää liikutaan. Oli aivan ihastuksissaan :). Käytiin tietty henkka maukalla ja sitten tiimarista ostaan sille kaikkee kivaa hömppää, jota sai ite valita mm. taikarasian omille tärkeille simpukoilleen ;)). Tiimarissa sanoi myyjälle, että meillä on äitin kanssa tyttöjen päivä ja me mennään syömään hampurilaiset! (ei oo syöny kun kerran tätä ennen) :D. Sitten mentiin sinne hampparille ja neiti sai ilakoida pallomeressä. Oli aivan tohkeissaan. Lopuksi käytiin vielä kaupasta ostamassa saunajätski, pillimehu ja niiskuneitikarkkilaatikko. Kotona sitten kaksin saunaan ja tyttöjen saunailtakin tuli sitten siinä samalla. Voi mun pientä, kun oli niin onnellinen :´). Oli niin väsykin, että nukahti HETI sänkyynsä kun sen sinne peitteli. Pitäs ottaa aikaa enemmänki sen kanssa ihan kahden!
Tuo, mikä miehessä ärsyttää jne. > lue vastaus Empulta. Oikein huvitti kun niin samat asiat. Jo ajattelin, että liekkö mun mies asuukin siellä ;D.
No voihan *erkele! Eemil ähisee, herää kun naputtelen tässä tietsikalla, vaikkei päivällä ole moksiskaan äänistä. Täytynee alkaa harkitseen tälle joatin muuta paikkaa....olohuone, yök, ei iskis vaan vissiin kohta pakko.
Joo, meenpä antaan tissiä, että pääsee uudelleen uneen.
Öitä ja huomiseen!!!
*Vallu ja sekava sepostus*
Vasta kun sain pojat nukkumaan ja iltapalan syötyä pääsin koneelle. Mitään ihmeellistä en oo tehny ja kotona ollu koko päivän, silti tuntuu kuin olisin juossu pää kolmantena jalkana koko päivän...
Kai se on se kun tuo esikoinen nyt on toipilas eikä juokse koko ajan kavereiden kanssa. Täytyy pitää sille seuraa ja muutenkin tarkkailla sen vointia koko ajan ja tuputtaa syömistä ja juomista. Huvittavaa muuten kun nyt nielurisaleikkauksen jälkeen hänellä olis lupa syödä vaikka koko ajan jätskiä tai makupaloja yms. niin poika haluiskin leipää ja sämpylää. Ikionnellinen oli kun sai juustoa ja perunamuussia...
Ei tässä sen kummempia, piti vaan tulla katsomaan mitä muille on tänään kuulunut. Eilen illallahan täällä taas oltiin ryypätty ja rällätty, ikinä en osu oikeaan aikaan paikalle!
Nyt tuli mies kotiin töistä, joten siirryn seurustelemaan sen kanssa (mut liukkaille en lähde...).
Hyvät yöt!
Ninnuli
Minski: kaulapoimuista:
meillä oli myös ongelmana, mutta sain ne paranemaan alkamalla pestä kylpyammeen joka käytön välissä tehokkaasti, ja kylvettämällä parin päivän tai päivän välein. Pyyhkimisestä ne vaan ärtyi, mutta kylvetys auttoi. Ja natusania käytettiin vaan.
Miehen ärsyttävät tavat: no, niitä on itsellänikin varmasti mutta omasta puolestani voin listata vaikka kuinka..kuitenkin ykkösenä tällä hetkellä mielessä jogurttipurkin suun nuolaisu puhtaaksi, astioiden jättäminen tiskipöydälle vaikka koneessa olisi tilaa, vaatteiden jättäminen sinne tänne, röyhtäily ja ähkiminen ja kovaan ääneen ryystäminen juodessa ja niin edelleen.