Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**+Helmisimpukkaiset viikonloppuun+**

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla et muidenkin hermot on kireellä!!!

mä eilen tein suursiivouksen, heitin tytönkin ulos ja sanoin et tuut sit vasta kello 18 kotiin, kun vaan lorvi tossa jaloissa. Ukko soitti ja käytti kaupassa ja ilkes vielä sanoo et vielä about 10 päivää, tiuskaisinkin et helppohan siinä on saatana puhua kun ei kolota mitään.

Kummasti muuten saa kaupassa tilaa kun takin avaa!!!!!!!

Aamulla heräsin niin oikea käsi oli ihan jumissa,söin aamupalan ja menin takas sänkyyn.imetystyyny on näköjään hyvä keksintö niskavammaisille..nyt kolottaa alaselkää taas...mä en enää jaksa

niin ja näin unta et olin lääkärissä ja se sanoi että ompas harvinaisen iso päinen lapsi tulossa..ettei mahdu tulemaan mutta koetetaan.minä aloin itkemään ja heräsin omaan itkuuni.

Ja sukulaiset ovat laittaneet sitten virallisen syntymäpäiväveikkauksen pystyyn,voitto on 100¿, mitäs minä saan muuta ku tehdä ne likaset hommat???!!!

Kypsä-Kuumetta ja vauva 39+2

Vierailija
22/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä monella hermot kireellä :o Mä vaan yritän nauttia möhömahasta, vielä kun voin. Kyllä sitäkin tulee sitten ikävä. Ihanaa, kun ei tarvitse vetää mahaa sisään :o)

Siivoushulluus-kohtaukset jatkuvat, eilen taas jynssäsin vessaa ja vaihdettiin olohuoneessa järjestystä. Illalla saunassa mies rupesi kesken löylynheiton pesemään juuriharjalla lauteita (joihin oli jäänyt raitoja mun edelliskerralla pesemistä matoista), joten olen ilmeisesti saanut tartutettua siivoushulluuden myös häneen, hihii!

Perjantaina oltiin viimeisessä lääkärissä ja ultrassa. Oli aika hullunkurinen lääkäri. Ei tehnyt sisätutkimusta (olisin halunnut titetää, ovatko supparit tehneet mitään), ei antanut painoarviota vauvasta. Lantiosta sanoi, että " luonto on sen kerran testannut ja hyväksi havainnut" . Sukupuolta ei suostunut kertomaan (kuulemma lääkärit vaan keräävät sulkia hattuihinsa arvailemalla vauvojen sukupuolia, se on aivan liian epävarmaa jne). Mutta vauva makoili siellä suloisesti ja kaikki oli ok, sehän tässä on pääasia! Perjantaina oltiin myös tutustumassa synnäriin (esikoinen syntyi eri paikassa). Ihana paikka! Siellä syntyy vain 400 vauvaa vuodessa, joten saa varmana oman huoneen jne. Haluan äkkiä synnyttämään, ja sen vauvan syliin!

Mitään suurempia vaivoja ei ole, paitsi pahoinvointi... Se iskee aivan yllättäen aina välillä. Kertaakaan en ole kylläkään oksentanut, mutta inhottavaa se on silti. Alussahan paino laski pahoinvoinnin takia 5 kg, nyt se sama 5 kg on tullut takaisin, eli olen aivan tasan lähtöpainossa.

Varpajaisista: Mä olen myös sitä mieltä, että ne on ehdottomasti pidettävä silloin, kun minä ja vauva ollaan laitoksella. Ja siivoamisen hoitaa mies. Ainakin viimeksi koti oli putipuhdas kun tulin kotiin, mutta tiedä sitten kumpi siivosi, mies vai mummu... Örveltäköön mies sitten siellä niin paljon kuin haluaa, niin ei mun silmien edessä tarvitse örveltää ;) Kyllä miesten täytyy antaa olla poikia!

Meillä alkaa olla viimeiset viikonloput käsillä, kun mies uskaltaa mitään kaljaa ottaa. Niin nopea lähtö on varmaan tiedossa, että siinä ei odotella yhdenkään kaljan haihtumista, jotta mies olisi ajokunnossa!

Tsemppiä kaikille, jos vaikka lähtö laitokselle pian tulee!!

Pikri & Helmi rv 36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin yöllä kotiin. Matka meni hyvin. Parina päivänä oli pilvistä ja toisena niistä satoi, se vietettiin paikallisilla ostareilla. Muutoin oli semmoista reilua pariakymmentä astetta (varjossa) ja saatiin vähän rusketustakin. Tietty ei pienen (pian 2v) lapsen kanssa paljoa auringossa makailtu, mutta ollaan onneksi miehen kanssa helposti ruskettuvaa sorttia molemmat. Masukki voi myös hyvin koko matkan, lentokoneessa vain vähän supisteli. Esikoinen istui koko matkan jommankumman sylissä, koska alle 2v:lle ei ole omaa paikkaa (tai olis ollut jos olis maksanut 300¿), joten sekin loi omaa painetta masuun.

Mutta nyt siis turvallisesti koto-Suomessa ja akut ladattuina aurinkoenergialla :) Ensi viikolla on esikon 2v-synttärit ja niitä täytyy alkaa järkkäilemään. Samalla voi jo huokaista raskausviikkojen suhteen kun keskosraja on ylitetty. Nyt vain niitä suppareita odottelemaan..

Voi kun te muut olette jo pitkällä!! Mun ensimmäinen lapsi syntyi rv38+6 ja toivon, että tämäkin vauva täältä tulisi jo vähän ennen laskettua aikaa. Saisi jo pienen syliin!

Mitä muuten Birdylle ja muille synnärillä viime viikolla olleille kuuluu? Joko on uusia helmivauvoja maailmassa? Täytyykin kelailla nuo viikon pinot vielä läpi.

Voikaa hyvin ja onnekkaita loppumetrejä ja synnytyksiä kaikille!!

t. Mikaela rv35+6

Vierailija
24/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana taas takaisin TAYSiin. Verenpaine ja u-prot ovat pysyneet ihan suht hyvinä, poikkeuksena perjantai-ilta jolloin anoppi tuli käymään. Luukutin 186/100 -paineet, paha paha, ja anoppi pelästyi niin että lähti kotio ;). Laskivat kyllä melkein heti tuonne 130-140/70-80. Proteiinit on olleet yhdellä plussalla, kerran kahdella. Tikutan niitä kaksi-kolme kertaa päivässä. Muita oireita ei ole ollut, turvotusta hieman, mutta sormuksetkin menivät hyvin sormeen vaikken niitä ole enää pitkään aikaan muutoin pitänyt. Kävin jopa koiran kanssa lyhyellä lenkillä, perjantaiko se oli se nätti ja aurinkoinen päivä?

Laskettu aika on jo torstaina, miten tää aika on mennyt näin nopeasti?! Vasta tällä viikolla on alkanut tuntumaan, että maha on oikeesti tiellä. Muutaman päivän se on painanut eri tavalla kuin ennen (niin kuvittelen) ja näyttää ihan kunnon pallolta. Hassunnäköistä, mulla kun ruumiinrakenne on melko hoikka ja sitten tuollainen kauhea reppu tossa edessä. Pelkäsin jo, että ostamani äitiyshousut jäävät käyttämättä, mutta tulihan niillekin tarvetta.

Mies oli unohtanut (tai omien sanojensa mukaan " ei tiennyt" ) että palaan tänään osastolle. Näytti helpottuneelta, ei ole kukaan taas pariin päivään komentelemassa :). Juuri tuossa ehdin heittää kasan miehen housuja ja paitoja sängylle ja käskin viikata hyllyille. Että voi ottaa aivoon, kun miehen tapa on ripustaa kerran käytetyt housut naulaan roikkumaan. Tuloksena on se, että ne roikkuvat siinä yhtäjaksoisesti jopa kuukausia. Ja niitä siis ripustetaan naulaan kuin naulaan; otin taulut pois makkarin seiniltä kun vaihdoimme järjestystä ja nyt taulun paikoilla roikkuivat housut. Kysyin että miksi h*lvetissä housuja ei voi viikata? Selitys oli se että " kun ne ovat puolilikaiset" . Prkl, ja niillekö ei voi tehdä vaikka omaa pinoa? Tai vaikkapa pestä jos ärsyttää? Haloo?

Mittasin mahanympäryksen navan kohdalta ja on siihen jotain tullut lisääkin, mitta näytti 99 cm. Pääsenköhän yli metriin :)?

Jees, voikaapa hyvin! Jos mun osalta jopa jotain ensi viikolla tapahtuisi.

KL 39+3

PS. Näkyyköhän Birdyä tai marcelia osastolla...

Vierailija
25/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en jaksanut avata konetta, kun oli aika touhukas päivä muutenkin. Tänään nyt sit pitänee ottaa vähän rennommin.

Meillä ei todellakaan vietetä mitään varpajaisia. Minä kunnioitan miestäni sen verran paljon, että oletan hänen olevan aikuinen ihminen, eikä mikään pahainen pojan kloppi, jonka pitää päästä vetämään viinaa pienestäkin tekosyystä. Meille ei todellakaan tule ketkään rellestämään ja bilettämään, kun minä makaan sairaalassa perse / maha kipeänä ja yritän parhaani mukaan opetella hoitamaan uutta tulokasta. Töiden jälkeen saa äijä luvan raahata myös itsensä sairaalaan uutta tulokasta ja hänen tapojaan opettelemaan.

Sitä paitsi varpajaiset eivät ole miesten perinne eikä sitä kuulu miesten juhlia, vaan aikoinaan varpajaiset ovat ryypänneet synnytyksessä apuna olleet asianaiset (ks. mtv3:n helmen sivut, siellä artikkeli aiheesta). Miehet ovat ilmeisesti omineet tämän tavan jossain vaiheessa. Minusta on muutenkin jokseenkin kieroutunutta, että miehen ja hänen kavereidensa pitäisi päästä erityisesti juhlimaan vauvan syntymää. Entäs äiti ja hänen kaverinsa? Minusta syntymää kuulu juhlia oman perheen kesken. Näin siis meillä.

Kirppu 39+1

Vierailija
26/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Tuuliinalle tullut lähtö? Yritin sille sänköpostia laittaa mutta ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään.

Kaalilaatikko: Meillä on ihan sama juttu noiden likaisten ja " ei niin likaisten" vaateiden kanssa. Ne lojuu penkillä joka on makkarin nurkassa ja jos en välillä ratsaa sitä kasaa niin se vuori vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa..! Mies ei kertakaikkiaan saa niitä vaateita sinne kaappiin. Tai siis kun niitä ei voi laittaa kun ne ei ole puhtaita, ja pyykkikoriin ne ovat liian puhtaita. On se välillä vaikeeta. =) Mutta pointti oli että tiedän juuri mitä tarkoitat.

Oon siivonnut koko aamun ja juuri sain kaiken omalta osaltani valmiiksi. Pyykkikorin pesin jo eilen tyhjäksi ja vaihdoin lakanat. Matotkin kannoin ulos, mutta mies saa ne tampata ja tuoda sisään. Mutta missään ei tunnu. Ei kai vielä kuulukkaan tuntua kun rv on vasta vajaa 38. Mutta olishan se edes kiva että edes vähän " lupailis" .

Eilen illalla sitä yhtä ässää tuolla sängyssä kokeiltiin mutta oli kyllä aika pohjanoteeraus. Miten voi seksi mennä niin vaikeaksi. Säälittää oikein tui mies kun yrittää saada mulle hyvän olon mutta jokaisessa asennossa on vaan paha olla eikä enää jostain syystä tunnu kauhen hyvälle muutenkaan. Oliskohan vauvan pää jo niin alhaalla että painaa..

Mä menen hetkeksi nyt pötköttämään ja katselemaan kerrankin siistiä kotia. Päätin etten siivoa enää ennen kuin vauva syntyy. Saa joku muu siivota sillä aikaa kun olen sairaalassa.

-sitruuna ja minttuvihtori 37+3-

Vierailija
27/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla siis paino nouseen nyt kohisten. Tyyliin 300-400g PÄIVÄSSÄ!?! En todellakaan tajua, mistä johtuu. Olen nyt vahtinut syömisiä ja en syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä ja paino vaan nousee... sain käskyn seurata sitä kun ne paineet oli vähän nousussa, mutta voiko tää olla normaalia? Onhan se nyt omituista, jos kerään viikossa tyyliin 1,5kg lisää??? Masentavaa. Vaa' an lukemat on niin hurjat, ettei tee edes mieli käydä... kun aloittaa 73kg lukemasta (BMI 24) niin voitte arvata, minne asti pääsee tässä vaiheessa :-(

Meillä ei onneksi ole miehen kanssa suurempia ristiriitoja. Mä olen kaiketi niin leppoisa luonne, etten noista menemisistä ole kovin tiukkaan sanonut. Olen vaan muistutellut, että kun vauva syntyy niin on ihan turha haaveilla pääsevänsä harrastuksiin 4krt viikossa, että sitten alkaa olla syytä priorisoida menemisiä.

Tiedän, kuinka vaikeaa on priorisoida. Mulla on itsellä tehnyt tosi tiukkaa kun kaikki urheiluharrastukset on jääneet tauolle. Maltan tuskin odottaa, että pääsen taas tekemään jotain omiakin juttuja. Siinä sitä onkin miettimistä kun miehellä olis harrastuksia 3-4krt viikossa ja meikäläisellä 2-3krt viikossa, että mites lapsiperheen ajankäyttö sovitetaankaan -luotan, että se jotenkin lutviutuu ja saamme jonkun kompromissin keksittyä ilman että kummankaan täytyy luopua ihan kaikesta.

Luulen, että mun mieheni kyllä varpajaiset järkkää. Tosin ei meillä kotona -sanoi, ettei halua tuoda remusakkia tänne. Menevät varmaan jonnekin ravintolaan. Sopii mulle. Mies on aika hyvin nyt hiljentänyt tahtia -tosin on sillä kuitenkin ollut jotain menoa. Toisin kuin meikäläisellä, joka on sitten kärvistellyt 9kk kokiksen voimin. Epäreilua! Kesällä kyllä täälläkin siideripullon korkki sihahtaa :-)

Vauvalle ei mitään uutta. Tuntuu kääntäneen kylkeä kun potkut ovat nyt vasemmassa kyljessä. Koko raskauden ajan on potkinut oikealle ja nyt eilen alkoi kantapään kuvia ilmestyä vasempaan kylkeen... omituista. Yöllä tuli sellainen omituinen tunne (jonkun niistä vessareissuista yhteydessä) että kohta jotain tapahtuu. Ehkä se on vaan toivetta eikä mitään tunnetta... no, lähellä se h-hetki varmaan kuitenkin on.

Tsemppiä mahoille!

rv 38+5

Vierailija
28/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma olo jatkuu, mutta ehkä mun mielikuvitus saa ajattelemaan että se johtuis jotenkin muka synnytyksestä. Vaikka huomenna olisi jo ihan tarpeeksi viikkojakin kyllä. Mutta eipä mun ajatukset tai toiveet vauvaa ulos saa vaikka mitä tekisin...

Tänään olen nukkunut jo kahdet päiväunet, miten ihmistä voikaan väsyttää näin paljon? Enkä ole koneellekaan jaksanut tulla. Normaalisti tarvin nukkuessa hiljaisuutta ja että on ihan pimeä, nykyään voin nukahtaa vaikka kattolamppu palaa ja poika kiipeilee päällä ja kiljuu. Olis ehkä ihan hyvä jos vielä viikon vaikka voisi akkuja ladata ihan rauhassa. Tänään tosin sukkapuikot muuttui puukoiksi ja sattui aivan kamalasti.

Ruokaa pitäisi alkaa tekemään, nyt voin kirjottaa vaan yhdellä kädellä kun poika änkesi syliin istumaan. Sitä huvittaa tuo sivulla oleva mainos :D Jatkan siis huokailua " jokos pääsis..."

t. Tuuliina 37+6

Vierailija
29/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen morjestus täältä myös näin sunnuntaina. Olo on ollut ihmeen hyvä (jos noita liitoskipuja ei lasketa)...särkylääkettä olen kyllä tänäänkin ottanut aamulla kun selkä jumitti eli siinä varmaan syy euforiseen oloon...

Oodi: onko sulla turvotusta, eikös se nosta painoa??? Niin, ja taitaa olla yksi raskausmyrkytyksen oireista. Ootko kysäissyt neuvolasta mistä voisi johtua?

Tänne ei mitään uutta siis, odottavan aika on toooooooooooooodella pitkä...

Jatketaan palloilua, siskot :)

Sasuliini ja hajuherne 39+3

Vierailija
30/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, alkaa tosiaan näkyä täälläkin että loppusuora häämöttää :D. Mulla on vielä suht ihmismäinen olo, mutta ei kyllä huvittaisi enää viikkotolkulla tätä mahaa kanniskella!

Esikoisen syntyessä mies piti varpajaiset muutaman kaverin kanssa mökillä ja tuli kyllä seuraavana päivänä sairaalaan. Nyt saa varpajaiset jäädä väliin kun pitää lapsesta huolehtia. Tosin ollaan sen verran vanhoja että baarissa on ehditty roikkua ihan riittävästi : ). Mä en ole enää moneen vuoteen jaksanut mitään krapulaista äijää kotona katsella, silloin harvoin kun tuo käy niin on sitten hotellissa yötä ja tulee kotiin sitten vasta kun on ajokunnossa, säästyy mun hermot : )

Jokohan sitä vähitellen kannattaisi laittaa vauvanvaatteet ja sängyt sun muut valmiiksi... Vähän jännittää kun mulla ei ensi viikolla ole ollenkaan neuvolaa, saa nähdä huomaanko itse kun vauva alkaa tuosta laskeutua. Esikoinenhan syntyi 39+0.

Jeps, mutta nyt mattimyöhäisetkin lähtee äänestämään!

FannyK 37+2

Vierailija
31/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen puhkipoikkiväsyneitä =( Mä en jotenkin ollenkaan saa nukuttua tän räkäisen pääni kanssa ja sitten yöllä närästääkin ja kurkku on kipeä ja suunnilleen kaikkea mahdollista, paitsi ei niitä supistuksia. Mä todellakin odottelen/toivon että syntyisi ihan reilustikin ennen laskettua aikaa, kun on varmaankin jo nyt ihan hyvän kokoinen eikä tämä olo tästä varmastikaan ainakaan parane. Viime yönä vielä taaperokin änkesi jo puolen yön aikaan viereen ja jotenkin se onnistuu aina mua potkimaan, ei todellakaan ainakaan unta paranna. Eilen vein pojan päiväksi mummolaan ja käytin ajan tehokkaasti nukkumiseen =) Tänään ollaan koko päivä vietetty ulkona jäällä, toivottavasti maistuu uni pojalle, äidille varmasti ainakin.

Miehelle tänään puhuin että josko sen hoitopöydän ainakin jo raahaisi makkariin, olisi sitten jotain edes valmiina. Vauvan sänky ei kyllä mahdu ennenkuin saadaan taapero muutettua, pitäisi onnistua alle viikon sisällä, jes! Kaippas sen sairaalakassinkin voisi pakata, vaikka voihan se olla että varmemmin lähetään synnyttämään kun ei mitään ole valmiina. Jotenkin ei tämän toisen kanssa enää stressaa samalla lailla kuin ensimmäisen, sitä tietää jo että jotenkin se sujuu kumminkin =)

Voi vitsi, huomenna pitäisi mennä hammaslääkäriinkin, kiva kun on nenä tukossa ja sitten tungetaan suu täyteen tavaraa niin eipä paljon henki kulje =(

Joskohan tässä siirtyisi vaalivalvojaisten pariin, jossen sitten satu nukahtamaan sohvalle saman tien.

Ai niin niistä varpajaisista.... mies saattaa pari kaveria jollekin konjakille kutsua, mutta ei sen kummempaa, tällä kertaa varmasti vielä edellistäkin rauhallisempaa kun on tuo taaperokin.

Mukavaa sunnuntai-iltaa,

Manna ja eekuli 36+2

Vierailija
32/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on tulla kertomaan hauska juttu. Tästä seksistä kun on ollut puhetta niin eilen sitä sitten pitkästä aikaa siis harrasteltiin. No tossa päivällä kun olin raivoani purkanut siivoamiseen niin ehdottelin sitten miehelle että josko taas kokeiltais.... Ja vastaus oli " en mä halua!!!" Minä sitten kysymysmerkkinä että MITÄH??? Monta kuukautta ruikuttanut ja nyt ei kelpaa. (En siis asiasta suuttunut taikka loukkaantunut,kysyin vaan että miksi) Mies sanoi että pelkää satuttavansa vauvaa ja itsensä. Eilen oli tuntunut jotakin kovaa vastassa ja nyt on hepin pää hellänä... : ) Että voi se sitten näinkin käydä,viimeinenkin toivo " käynnistysyrityksistä" ei sitten onnistu.

Päivä mennyt ilman yhtään supistusta vaikka olen touhunnut vaikka ja mitä!! Pelkään jo valmiiksi tulevaa yötä,jos taas piinaava yö edessä ja sitten päivät menee ilman mitään merkkiä. Äiti jo kyselee päivittäin että joko.... Tänään en jaksanut edes vastata puhelimeen kun v*****aa noi kyselyt. Ihan kuin ilmoittaisin joku päivä " ai niin,meidän vauva synty tossa pari päivää sitten...."

Nyt menen suihkuun ja keittämään iltateetä. Jospa se mieskin kohta taas kotiutuu.

Rauhaisaa yötä kaikille!!!

Devil

Vierailija
33/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa sitten poliittinen kantakin ilmaistua... heh..

Ja n' ppis ihan sekaisin, antaa mulle ihme merkkej' _ outoa!

Mieskin l' hti justiinsa t;ihin niin yksin tekniikan ihmelapsena t' ' ll' ihmettelen...

P' iv' n ollut taas erisen kurja olla. MNies jo laittoi aamusta synn' rille soittamaan kun oli niin huolissaan mutta alkavaa flunssaa ep' iliv' t. Ja ei sanon min' , ei tarvita flunssia t' h' n!

P' iv' ll' olivat onneksi vaavin sylkkykummi perheineen kyl' ss' , saivat lapsetkin touhuta kesken' ' n. Hieman piristi!

Vauva uutisia edelleen ns. kieli pitk' ll' odotellaan t' ' ll' !!! Onkohan Tiku jo toimissa&jakautunut_ Mitenk;h' n muut_ |j' nsk' tt' ' |!!!

Ehk' p' meill' kin on sitten torstaina jo nyytti kainalossa!!!!!!!!

H;MPP' GALLUPPIA> Katselin juurio ett' jos Mikki torstaina maailmaan tulisi niin samana p' iv' n' vuosista ei yll' tt' en puhuta.. eli 2.2 niin silloin olisivat syntyneet mm. Frederik ja Jari Tervo... jipii

Eli tied' tk; onko kuka julkkis syntynyt samana p' iv' n' kuin sin' tai lapsesi_ M' itse kuulun Remun kanssa saman pvmn alle!

Toivottavasti saitte edes jotenkuten selv' ' , t' ' on tosiaan sekaisin...

Marju ja Mikki 38-3

Vierailija
34/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, kun näin loppuvaiheessa alkaa aika käydä pitkäksi niin otetaan välietapit. Kun laskettuun aikaan on vielä useampi viikko niin on kivempi odottaa vaikka n. rv 39 asti, sit jos ei synny niin sit laskettuun päivään, jos ei vieläkään niin uusi lyhyempi välietappi (ja poppaskonstit käyttöön). Toimii!

Tuossa miehen kanssa pohdittiin että perjantai olisi tälle hyvä päivä syntyä. Jos vaikka siinä illalla , esim. 17 aikaan lähdettäisiin synnärille ajelemaan, olisi mies ja mun äiti tullut töistä, mies voisi sitten olla synnärilläkin parina ekana päivänä mun kanssa ja jos jäädään pidemmäksi aikaa niin pojalla on vielä seuraavalla viikolla hoitopaikka niin mies ja mummi pääsee molemmat töihin vaikka mä olisinkin sairaalassa.

Eli siis, ajattelin synnyttää tulevana perjantaina siis 3.2. se olisi Valon nimipäivä, ihan ok. Kun odotin poikaa ja syysmammoissa sillon kirjoittelin niin monella oli ekana etappina Alvarin päivä (en muista monesko se on) ja muutama vauva sinä päivänä syntyikin, yksi sai kolmanneksi nimekseen Alvar. Ja se näyttäisi olevan ainakin Henning Mankellin syntymäpäivä.

Itse olen syntynyt samana päivänä Prinsessa Dianan ja Liv Tylerin kanssa, ja oli sillä päivällä joku kolmaskin päivänsankari. Mistähän noita saisi katsottua kenellä on synttärit samana päivänä?

t. Tuuliina 37+6 (kohta 38+0!)

Vierailija
35/35 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolen megan kokonen purkauskirjotus hävis jonnekkin nettihelvettiin!

Ottaa niin helvetisti päähän, etten kirjota enää tänään sitä uudestaan. Ei mitään hengenhätää, vain minun rakas juopotteleva, valehteleva paska mieheni. Entisen mega-vitutuksen päälle hävis vielä mun tekstit, niin nyt on mieliala sen verran paha, että jätän suosiolla enemmät tekstit huomiselle.

Tintti & Masu-ukko 37+5

P.S. Tuuliina! Ens perjantai on hyvä synnytyspäivä, sillon mulla tulee tasan 30v mittariin!