Kukaan muu tavaran hamstraaja?? Päätin nyt heittää kaikki turhuudet roskiin!!
Kaapit pursuaa kaiken maailman kankaita, käsityölehtiä, vauva-lehtiä, perhe-lehtiä yms. vanhoja valokuvakehyksiä ja muuta roinaa... Meillä ei säilytystilaa tunnu juuri olevan, mutta se johtuu varmaan juuri siitä, että hamstraan hulluna kaikkea "ehkä sitä vielä tulee käytettyä"-tavaraa kaappeihin!! =/
Huutiksesta olen huutanut kaikkia ihania kankaita, joista suurimmasta osasta olen jotain tehnytkin mutta loput on jääneet lojumaan. Käsityölehtiä en ymmärrä miksi olen edes aikoinaan hankkinut, kun en ole mikään ompelu ekspertti --> ostan kankaan innolla ja aloitan, mutta aina jokin menee pieleen tai työ jää kesken! =D
Nyt päätin, että kaikki turha saa mennä ja raivaan rojut nurkista!!!
Kommentit (9)
Jaa ilmaiseksi eteenpäin. Joku voi tarvita juuri noita.
Kirjoitit ihan samalla tavalla kuin itse olen tässä viime aikoina ajatellut. Mulla on kaapit täynä keskeneräisiä ompeluöitä yms... Mä haluaisin tilata vaihtolavan tuohon meidän pihalle ja laittaa kaikki tavarat siihen. Sit ois hyvä syy alittaa kaken rojun kerääminen ihan alusta.
Tulee jotenkin kevyempi olo kun saa sitä turhaa tavaraa pois kaapeista! Ihan totta, itse tein saman viime kesänä ja jotenkin vaan tuntui hirveän hyvältä. Minä olin säilyttänyt vanhoja vaatteita ja ihan turhaan =) Osaan liittyi muistoja ja osaa ajattelin muuten vain joskus tarvitsevani, mutta sitten vain sain jotenkin tarpeekseni ja suurin osa lähti.
Ja tietysti kaikki käyttökelpoinen kierrätykseen ja loput roskiin.
joitain kankaita meinasin laittaa huutikseen myyntiin ihan puoli-ilmaiseksi tyyliin 0,50€/pala jos joku tarvis niitä. on laura ashleyn ihanaa vaaleansinistä pilkkukangasta, pari unikko palaa, patjaraidan tyyppistä yms. niitä en raaski roskiin laittaa, mutta kaikki muu lähtee!!
ap
Vie kirpparille!
Minä, joka en ole ollut mikään kirppari-ihminen, kävin juuri tänään hakemassa 135,2€ myyntiin laittamistani tavaroista. Laitoin tosi halvat hinnat ja melkein kaikki meni. Jopa sellaiset joita en uskonut kenenkään huolivan. Kannattaa oikeasti kokeilella.
T: entinen kirppari-skeptikko
Älä missään tapauksessa heitä hyvää tavaraa roskiin!!! Vie kierrätyskeskukseen, SPR:n Konttiin, UFFalle tms. Paikkoja kyllä löytyy. Myös rahapulassa tuskailevat koulut ja päiväkodit ottavat ilolla vastaan käsityö- ja askartelutarpeita.
ei kait siinä mitään pahaa olisi, mutta vastaan puhuu asuntomme erittäin pieni tila ja säilytyspaikkojen puute, ja vielä pölyallergiani.
Mutta tykkään tavarasta, tauluista, koristeista jne. Yritän vähentää, myydä, heittää pois, mutta ei raatsi tarpeeksi. Sitten kaiken päälle on viel mies, jonka mielest vaatteet pitää kuluttaa loppuun, lahjaksi saatuja, vaikkei tykkää, ei voi heittää pois....!
ei sitä kukaan kuitenkaan halua.
-kakkonen-
Pitäisi vaan heittää menemään noi kaikki romut. Toinen lapsi tulossa ja asutaan kaksiossa ja ei todellakaan olisi tilaa turhanpäiväiselle tavaralle, jota ehkä joskus voi tarvita... Tää taitaa olla opittu juttu, mun mummo on vielä sata kertaa kamalampi tavaranhamstraaja.