Missä maassa asuisit, jos saisit vapaasti valita?
Oletuksena, että sinua odottaisi työpaikka ja kalustettu asunto.
Kommentit (44)
Norjassa ja sinne tässä muuttoa suunnitellaankin :)
Stockholm är i mitt hjärta, eli Tukholmassa / Ruotsissa
Jossain lämpimässä. Luultavasti Australiassa, kun siellä pelaa yhteiskunta muutenkin. Tietoa on, kun siskoni siellä asuu. Olen asunut Iso-Britanniassa, Sveitsissä ja Tanskassa. Noista valitsisin Tanskan, mutta kyllä tämä Helsinki ihan kiva paikka on asua ja Suomi siis...
Suomessa. Täällä on kuitenkin niin paljon tärkeitä ihmisiä. Olen kyllä asunutkin ulkomailla ja ajatus houkuttaa vieläkin, mutta realiteetit esim. molemminpuolisesta turvaverkosta vanhempieni kanssa hajottavat ne suunnitelmat pikaisesti.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:21"]
[/quote]
Otan osaa..sinne vaan heidän omahyväisyyttään kuuntelemaan! Petyt: saletti!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:21"]
[/quote]
Otan osaa..sinne vaan heidän omahyväisyyttään kuuntelemaan! Petyt: saletti!
[/quote]Jaa, sulla on huonoja kokemuksia? Muut on yleensä kovasti kehuneet, että ihmiset on tosi kivoja. Tuttavaperhe asuu pohjois-Norjassa ja tykkäävät paljon, eivät ole aikeissa palata Suomeen. Sinne päin mekin suunnitellaan muuttoa. Pääseehän sieltä takaisin, jos ei viihdy..Monta kertaa olemme siellä käyneet ja ihastuneet upeisiin maisemiin ja töitä tuntuu löytyvän aika helpolla ja palkka olisi hyvä molemmilla. Onhan siellä tietysti kalliimpaakin, mutta ainakin ystäväperhe sanoo, että kyllä silti plussalle jää jos Suomeen vertaa.
Portugali, kaunis maa ja aivan mahtavat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:52"]
Venäjällä
[/quote]
Mikä estää muuttamasta sinne?
Suomessa. Olen asunut ulkomailla n. 15 vuotta ja alkaa olemaan jo "koti-ikava." Kaytannon asiat muuton suhteen vaan viela huolestuttaa...
Vanuatulla.