Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kotiin ja samantien nukkumaan.

Vierailija
27.01.2006 |

Olen ollut pari päivää kotona hoitamassa kipeetä lasta, mutta huomenna pitäis mennä töihin sillä varjolla, että lapsen isällä on viikonloput vapaita.

Nyt vain taitaa olla isä kipeenä. Miten on, onko hyväksyttävää olla pois töistä hoitamassa sekä kipeetä lasta, että kipeetä miestä? Ja miten selittää se työnantajalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt myös mies. Eli tuollasita asetelmaa ei siis katsota läpi sormien tässä yhteiskunnassa?

Ja kiitos, että viitsit kommentoida.

Vierailija
2/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pitää mennä töihin ja lapsi ja mies jää kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsi sairastui? Se 3vrk jonka yleensä saa olla pois LAPSEN HOIDON JÄRJESTÄMISEKSI, alkaa SIITÄ PÄIVÄSTÄ KUN LAPSI SAIRASTUI. Siis jos lapsi vaikkapa sairastui keskiviikkona ja mies (tai kuka tahansa) jäi hoitamaan häntä silloin, et saa huomiselta päivältä enää palkkaa jos jäät kotiin, koska se on jo 4s vuorokausi.

Voit toki jäädä kotiin, mutta se on palkatonta.

Vierailija
4/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä on oikeus olla lasta hoitamassa kotona, vaikka toinen olisikin pois töistä, JOS on niin sairas, ettei kykene huolehtimaan lapsesta.

Vierailija
5/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sairastui ke ja to välisenä yönä ja olen ollut pois töistä to ja pe. Eli näillä tiedoilla saisin vielä olla huomisenkin.

Vierailija
6/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kesken päivän sairastumiset tai lapsen sairauden takia poissaolemiset luetaan normaaliksi työpäiväksi, jolta saa normaalin palkan.

Vierailija
7/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkasuhteessa kuukausipalkalla olevat eivät todellakaan joudu kritisoimassasi tapauksessa korvaamaan poissaoloaan eikä sitä vähennetä palkasta!

Vierailija
8/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran sanon vielä, että voin itse koska tahansa lähteä töistä aiemmin pois ilman että se menee palkattomalle. Oletko koskaan kuullut vuosityöajasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän