Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset lyulee nii n olevansa! Mä olen viisaampi kauniimpi ja koulutetumpi, turha olla olevinaan kun on koulussa ollut,

Vierailija
27.01.2006 |

akateemisuudella ei olem itään tekemistö viisauden kans!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynpyyhkisen tekniikkakin luetaan jostain opuksesta ja duunareille itsestäänselvyys on niille utopiaa.

Vierailija
2/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano mitä haluat, kyllä se vaan niin on että akateemisella on jotain sellaista mitä sulla ei ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä yliopistollakin kuule kauniita naisia vaikka kuinka. Olisit mennyt itsekin niin ei tarvitsisi olla noin katkera.

Vierailija
4/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä me akateemiset emme todellakaan tiedä miten kateellisia ja katkeria duunarit meille ovat. Me emme juuri ajattele duunareita koskaan, hyvällä eikä pahalla, ja kuvittelemme että sama on toisin päin. Mutta sitten duunarit menettävätkin yöunensa sen vuoksi, että meillä on yliopistotutkinto. : I

Vierailija
5/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ikävää heidän itsensä kannalta tuo tilanne. Kateus syö ihmistä.

Vierailija
6/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hih, akateemiset on ainakin hauskoja. Lukevat kirjoista vastauksen kaikkeen.

Pyllynpyyhkisen tekniikkakin luetaan jostain opuksesta ja duunareille itsestäänselvyys on niille utopiaa. "

Ei akateemiset pyyhi pyllyjä, hoitsut sen tekee. Omat lapsensa akateemiset hoitavat ja pyyhkivät ihan samalla osaamisen tasolla kuin kaikki ihmiset. Minun akateeminen mieheni korjaa automme ja tekee kodin huoltotyöt (itse asiassa erittäin paljon taitavammin kun siskoni duunarimies).

Käytönnön osaaminen arkiaskareissa taitaa mennä kaikkien ammattiryhmien välillä aika samoihin. Työnsä jokainen toivottavasti tekee niin hyvin, että toisen ammattikunnan edustaja ei tekisi sitä sokkona ihan yhtä taitavasti. Jokaisen työ on tärkeä. Potilaat ei pysy hengissä ilman hoitajaa vaan tuskin ilman lääkäriäkään. Asentajalla ei olisi asennettavaa ellei inssi olisi sitä hänelle suunnitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi