Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin kaikkia naisia, joilla on miehet!

Vierailija
27.01.2006 |

Yksin on niin paljon parempaa ja helpompaa ja onnellisempaa elää. Baareissa vaan näkee mitä ne aviomiehet puuhaa vaimojen odotellessa lasten kanssa kotona. Itse en niihin pitkällä tikullakaan koskis, mutta ikävä kyllä monet koskee ja monet myös valehtelee, ettei ole vaimoa eikä lapsia.

Voimia vaimoille!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen varmaan piakkoin taas sinkku ja todella uskon, että elämä ilman miestä on niin paljon helpompaa !!!

Vierailija
2/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään siis yhdessä, jos mennään. Nyt ei olla kumpikaan käyty yli vuoteen, kun tuli vauveli taloon. =) Eikä kyllä kiinnostaiskaan. Säälittää minuakin sellaiset vaimot, joiden miehet luuhaa baareissa...=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä lapsen, jota yhdessä hoidamme, mieheni ottaa aina huomioon minut ja lapsen, mieheni tekee kotitöitä, on ihana aviomies ja loistava sängyssä. Rakastan häntä :))))

Vierailija
4/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksin on niin paljon parempaa ja helpompaa ja onnellisempaa elää. Baareissa vaan näkee mitä ne aviomiehet puuhaa vaimojen odotellessa lasten kanssa kotona. Itse en niihin pitkällä tikullakaan koskis, mutta ikävä kyllä monet koskee ja monet myös valehtelee, ettei ole vaimoa eikä lapsia.

Voimia vaimoille!

Vierailija
5/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki blondit on tyhmiä.

Vierailija
6/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies jonka kanssa voin viettää aikaa, enkä kaipaa kotoota minnekään! Meillä on niin hauskaa kokkailla ja katsella leffoja ja hoitaa lapsia yhdessä! Hän EI käy ikinä baareissa ilman minua, ja meillä on silloin tosi hauskaa kun yhdessä käymme ystäviemme kanssa pelailemassa lautapelejä jossain pubissa! Paras ystävä, rakastaja, neuvonantaja, olkapää, lapsieni isä, mies, aina rinnallani!

Eri asia on miehet jotka arvostavat vääriä asioita ja näin toimivat vastoin vaimon toiveita..

Vierailija
7/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin!

Vierailija
8/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasesta jos sun mielestä kaikki miehet on sellasia kun baarissa notkuvat-Sääli!

Vierailija
9/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan alkoi tulla näitä katkerasinkku kommentteja. Juuri tuon takia säälin vaimoja. Ihanaa kun ei ole miestä riesana. Ja kyllä ne nekin ukot ehtivät, jotka eivät baareissa käy. Paljonhan on niitä, jotka työpaikalla toilailevat ja ihan ruokatuntikin riittää useille. Liikaa olen nähnyt. Ihan sellaisiakin miehiä, joista en olisi ikinä uskonut. No voimia siis vaan ja sinisilmäisenä ei kannata olla. Ehkäpä on vielä jossain jotain kunnollisiakin miehiä olemassa, mutta itse en sellaistakaan halua, kun näin olen onnellinen.

Vierailija
10/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn itsekseni ja tunnustettava on, että olen tottunut olemaan yksin ja itse päättämään kaikesta ja nautin siitä. En jaksa enää kompromisseja enkä muutakaan parisuhteen tuomaa vaivaa.

Vierailija
11/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koko ajan ollaan metsän keskellä, yleensä keskellä korpea. Ruokatunnit ovat siellä metsässä, koneessa siis syödään. Eli AP:n teorian mukaan sinne metsään ilmeisesti eksyy jostain mukaan joku naikkonen, vai mitä? ;)

Vierailija
12/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää tyylillään-liekö tossa mitään ihmeellistä

Vierailija
13/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikoja? Luulen, että ajattelutapasi (negatiivinen) on johtanut siihen, että tapaat vain sellaisia miehiä.

Vierailija:

Viihdyn itsekseni ja tunnustettava on, että olen tottunut olemaan yksin ja itse päättämään kaikesta ja nautin siitä. En jaksa enää kompromisseja enkä muutakaan parisuhteen tuomaa vaivaa.

Vierailija
14/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n teorian mukaan niistäkin tulee täysiä pettäviä mulkvisteja.

Vierailija
15/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempaa kuin ukoton elämä on elämä toisen naisen kanssa. Ainakin itse koen, että näin on kaikista auvoisinta, toisen naisen kanssa arkikin on helpompi hoitaa.

Vierailija
16/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on ja en siis ole yksin. ystäviä on paljon niin miehiä kuin naisia. parisuhteita en jaksa. säälittää sellaiset ihmiset jotka ovat parisuhteessa ja luulevat kaiken olevan onnelisesti vaikka toinen tekee mitä kerkeää. onhan pettureissa siis paljon myös naisiakin. omat suhteet eivät ole kaatuneet pettämiseen, mutta niin paljon on ystäväpiirissä ollut kärsimystä, että tämä tie itselleni parempi. vituttaa ihmiset jotka ovat häikäilemättömiä paskiaisia ja niitä ikävä kyllä tuntuu suurin osa ihmisistä olevan.

Vierailija
17/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt samainen mies tekee meille pizzaa, joten enpä valittaisi.

Vierailija
18/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii vaan tosissaan iän ikuinen ihmisten ilkeys. kamalaa nähdä esimerkiksi puolituttuja, jotka luulevat olevansa onnelisessa avio tai avoliitossa pienen vauvan kanssa ja tosi asiassa ukko heiluu tilaisuuden tullen vaikka työpaikan vessassa. Näitä esimerkkejä kun riittää. tiedän niin monia ihmisiä, jotka pettävät mitä uskomattomimmilla tavoilla ja peittelevät jälkensä. Myös miehiä, joilla on vaimo kotona raskaana ja sitten otetaan välissä vähän töistä ylimääräistä vapaata, että päästään tapaamaan uusia nettituttavuuksia.

Vierailija
19/19 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kateelliselta ja onnettomalta ihmiseltä kuulostat. Etkä järin fiksultakaan, kun noin yleistät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän