Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö hääkutsuun vastata?

Vierailija
27.01.2006 |

Mietin vain, kun kutsuimme viikon kuluttua pidettäviin häihimme 120 ihmistä ja kymmenkunta ei vastannut kutsuun lainkaan. He eivät siis ilmoittaneet edes että eivät pääse paikan päälle.

Itse olen hieman yllättynyt ja loukkaantunutkin, koska olen aina tunnollisesti vastannut hääkutsuihin. Sellaisiinkin, joihin en ole voinut osallistua.

Mitä mieltä olette, onko tuollaisesta loukkaantua? Onko teillä ollut vastaavanlaista kokemusta, siis että ihmiset eivät ole vastanneet kutsuun mitenkään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi, kaikki 276 vierasta saapui paikalle.

Vierailija
22/25 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan: lopputulos oli, että 2/3 heistä ON tulossa juhliin. Enpä tosiaan olisi uskonut.

Vierailija
24/25 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on ihmisiä, jotka lukevat kutsun, laittavat päivän ylös, mutta jos kutsu tulee viikkoja ennen juhlia, eivät välttämättä siltä istumalta ilmoittaudu ja sitten unohtavat koko ilmottautumisen.

Onhan sen toki inhoittavaa soitella perään, mutta usein kyse on ihan vain unohduksesta. Ihmisillä on muutakin elämää. Mielstäni on ihan turha vetää hernettä nenään asiasta.

Meidän häihimme soittelin perään noin kymmenelle, kaikki olivat tulossa ja oli ihana vaihtaa heidän kanssaan muutama sana ennen häitä; häissä kun ei ehdi kaikkien kanssa montaakaan sanaa vaihtamaan.

Meillä oli juhlaohjesäännössä, että " ilmoitathan, tulit tai et" , mutta helppohan tuollainen on tekstin seasta olla huomaamatta.

Vähän suvaitsevuutta vieraitakin kohtaan.

Vierailija
25/25 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa oli tulossa osa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi