LISTATAAN tähän laihduttajille sopivat ruoka-aineet!!!OV
Olen vasta aloittamassa laihduttamaan, enkä ikinä ole vielä laihduttanut.. joten antakaahan vinkkejä mitä ruokia/ruoka-aineita kannattaa syödä, jotka ei lihota tms...
Ovathan nämä hyviä laihduttajille?
*puurot
*fitness murot
*rasvaton maito
*10% juusto
*0,1% viili
*näkkäri, hapankorppu
*kasvikset
*hedelmät (lihottaako banaani?)
MITÄ MUUTA:)?
Kommentit (7)
Mikä tahansa lihottaa, jos sitä syö liikaa. Avain laihdutukseen on siis löytää sellaiset ruoat, joilla tulee kylläiseksi syömättä niitä liikaa.
Minulle sopii karppaus, jollekin joku muu.
kalkkunaleike
Mites jogurtit? joissa on vaan 1% rasvaa tai alle?
rasvaton rahkaherkku (esim. Fanny)
rasvattomia jugurtteja on monia monia eri makuja
kuivatut hedelmät, kohtuudella
Fitness muroja popsin toisinaan sellaisinaan, ikäänkuin sipseinä!
light limsa
Muistakaa, että monissa rasvattomissa jugurteissa/rahkoissa on runsaasti sokeria!!!! Eli kaloreita onkin aika paljon!!
Itse suosin maustamatonta rasvatonta jugurttia + marjoja tai hedelmiä sen kanssa ilman sokeria!!!!
Muutenkin syön paljon hedelmiä välipaloina ja iltapalana.
Aamiaiseksi 1 viipale ruisleipää kalkkunaleikkeen kanssa tai puuroa.
Lounaaksi 1 viipale ruisleipää taas kalkkunaleikkeen kera
Päivälliseksi kasviksia runsaasti (vähän perunaa) ja kalaa tai kanaa ilman mitään kastikkeita
Salaattia ilman kastikkeita
Juomaksi rasvaton maito tai piimä (juustoa en käytä)
Ja kerran viikossa jotain " hyvää" . Tänään esim. teen pizzaa, siihen vähärasvaista juustoa ja tomaattia ja kesäkurpitsaa sekä kebablihaa. Päälle runsaasti jäävuorisalaattia ja vähän jugurttikastiketta. NAM!!!
Ja olen lisännyt liikuntaa. Kotijumppaus kunniaan!!!!!
Olen yrittänyt, mutta jatkuva nälkä ajoi repsahduksiin. Olen myös pahantuulinen enkä jaksa tehdä mitään, jos yritän pärjätä liian vähällä ruualla. Esim. tuo aamiaiseksi ja lounaaksi ruisleipää ei todellakaan toimisi minulla.
Siksipä laihdutan karppaamalla: saan syödä vatsan täyteen, makeanhimo pysyy kurissa ja kiloja karisee.
Mainitsemistasi ruoista saat vähän proteiinia juustosta ja viilistä. Muista myös raejuusto, tonnikala, broileri ja muut vähärasvaiset lihat. Niitten kanssa sitten reippaasti kasviksia.