kokemuksia Exitin paidoista ja sukkahousuista?
Löysin alesta Exitin sukkahousuja ja trikoopaitoja joissa oli suurinpiirtein sama raidoitus tosi ihanan näköisiä harmi koot eivät enää täsmänneet.
Yllätyin myös positiivisesti hinnassa eli paidan lähtöhinta oli noin13¿ ja sukkahousujen 7¿. Vaikka yleensä ostankin Lindexin tarjous paitoja niin nyt kyllä kolahti ensi talvena on pakko saada tuollaisia asuja. liivimekon alla varmasti aivan ihanan näköisiä.
Minkälaisia ovat laadultaan entä koko?
Kommentit (5)
Meillä on tykätty Exitin paidoista. Mielestäni hyvälaatuisia paitoja eivätkä ole pesuissa menneet miksikään. Meillä on ollut myös joitakin housuja ja pari takkia. Niihinkin olemme olleet todella tyytyväisiä!
Koot ovat ainakin paidoissa ja housuissa olleet ihan normaalit, sillä meidänkin neiti on suht isokokoinen ja sopivia ovat olleet. Takeissa olen kyllä ostanut yhtä kokoa suuremman, jotta on riittävän väljä.
Ihania värejä!!! Vähän muutakin kuin perus vaaleanpunaista tai -sinistä...
siis 134 on 134 :o) Kestävät hyvin käyttöä ja pesua, kelpo vaatteita siis, jos löytää mieleisen näköiset. Eskari-ikäinen kyllä kelpuuttaisi useammankin vaatteen kuin tylsempi äiti. Alessa erityisen hyvä ostos; Stokkallakin oli paljon valinnanvaraa ja sain edullisesti käyttövaatteita kevääksi.
Piti lisätä, että meillä olleet hyviä myös NameItin vaatteet (niitä täällä moitittu viime aikoina) + isommille lapsille tarkoitettu Phink (tai sinne päin). Olen ollut käsittävinäni, että ovat saman yrityksen valmistamia. Ja vielä olen käsittänyt, että ovat tanskalaisia; monet muutkin tanskalaiset merkit meillä hyviä & hyvä hinta-laatusuhde.
T-paidat kutistuneet pituudesta lähes napapaidoiksi,mutta leveydestä taas venyneet niin ,että menisivät vaikka aikuiselle. Samoin kävi Jouluna saadulle aku ankka trikoopaidalle. Esim. hm:n vaatteet on aina säilyttäneet pesussa muotonsa.
Minä olen ostanut todella paljon EXIT merkkisiä vaatteita Oulun Nicky&Nellystä.Laatu on minusta paljon parempaa mitä monilla ns.halpa merkeillä...Suosittelen lämpimästi:) Vinkiksi kaikille Oululaisille et eilen ostin todella paljon N&N:stä vaatteita jotka oli hyvällä alella..