Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ketään joka ihastunut kaveriinsa?(samaa sukupuolta)

Vierailija
27.01.2006 |

elikkä sattuisko täällä olemaan ketään joka olis huomannut ihastuneensa samaa sukupuolta olevaan kaveriinsa!?!

kertokaa ihmeessä kokemuksianne jos löytyy..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu meni jo niin pitkälle, että ystäväni toivoi minun jopa jättävän perheeni hänen vuokseen. En koskaan antanut minkäänlaista vihjettä, että olisi itse lainkaan kiinnostunut.

Tämä vaihe oli hyvin ahdistava, tuntui kamalalta, että sydänystäväni kertoi minun näyttävän seksikkäältä ja sensuellilta, haluavansa koskea minua ja herätä aamulla sylistäni. En osannut oikein suhteuttaa asiaa, ymmärtää yritin kovasti, mutta kieltämättä pitkään aikaan en halunnut jäädä hänen kanssaan kaksin, jotten olisi taas joutunut noihin kiusallisiin tilanteisiin. Kyllä se jonkin verran näkyy väleissämme edelleen, vaikka tästä on aikaa jo jonkin verran.

Ole siis hyvin hienovarainen ihastuksessasi.

Vierailija
2/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei kestänyt tätä emmekä ole enää missään väleissä. En suosittele. Ystävät ystävinä ja seksisäädöt sitten muiden kanssa...tosin nykyään olen kyllä ihan miehen kanssa naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ei mulla ole aikomusta mitään asian eteen tehdä,itsekin olen naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti...joskus nuorena myös naisen kanssa oloa kokeillut...nyt kuitenkin hämmentää tunteet kun pojan kaverin äiti herättää hyvin lämpimiä tunteita.ennenkin joskus naisiin seksuaalista vewtoa tuntenut...nyt saatan kuitenkin haaveilla jopa yhteisestä elämästä tämän naisen ja lastemme kanssa...mutta siis tosiaan e varmasti asialle mitään tee =)

Vierailija
4/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ne johtuu vaan siitä että kun arki on samaa rutiinia. Naisena sitä jää jotenkin paitsioon, tuntuu ettei mies ymmärrä. Minä ainakin olen hellyysvajeessa. Sitten kun on joku ymmärtävä nainen niin se tuntuu niin helpottavalta että melkein ihastuu. Minäkin joskus ajattelen että olisi paljon helpompaa elää naisen kuin miehen kanssa. Nainen kun ymmärtää toista naista paljon paremmin kuin ykskään mies.

Vierailija
5/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se varmasti onkin...omaa tylsistymistä arkeen ja turhautumista mieheen...kun välillä tuntuu ettei ymmärrä ollenkaan =( ja hellyyspulaa täällä kärsitään ainakin =) Sitten vietettiin viikko ko. kaverin kanssa mökillä ja arki sujui niin mukavasti =) muutenkin päivittäin tekemisissä ja lastenhoidot yms. asiat sujuu niin kivasti ja toinen ymmärtää niiiiiiin hyvin mitä yritän sanoa =) mutta tosiaan, kyllä se arki varmasti tulee vastaan joka suhteessa =)