Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki VL-siskot!

Vierailija
27.01.2006 |

Kysyisin tällaisesta arasta aiheesta kuin seksi. Eli minulla on ´ongelmana` että haluan seksiä päivittäin parikin kertaa, miehelleni riittäisi ehkä 2-3 krt/vko. No olemme päätyneet kompromissiin ja harrastamme seksiä keskimäärin 5 krt/vko. Kun olen jutellut muiden vl-naisten kanssa aiheesta, olen saanut semmoisen käsityksen että moni ei halua/jaksa niin paljon kuin miehensä. En ole koskaan kehdannut tunnustaa että meillä minä olen se himokkaampi osapuoli vaikka takana on kaksi vaikeaa synnytystä ja valvottuja öitä.

Eli kysyisin vertailun vuoksi että kumpi teillä haluaa seksiä ja kuinka usein sitä harrastatte?

Itsellä on välillä huono omatunto kun mielessä pyörii vaan seksi :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juttelee kavereidensa kanssa (jotka myös vl:liä) joskus seksistä, niin osa näistä miehen kavereista on valittanut että kun vaimo ei halua, ja ovat myös pohtineet oisko tällä raskaaksi tulon pelolla vaikutusta asiaan. Ja kyllä näillä perheillä muuten vaikuttais olevan kaikki kunnossa, voihan parisuhde olla hyvä muutenkin vaikka seksiä ei olisi lainkaan. Minä taas ihmettelen miksi nää kysymykset otetaan niin vakavasti, sillä kysyähän tällä palstalla saa ja jokainen saa valita vastaako vai ei. :)

Vierailija
2/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on halut lasten määrän lisääntyessä hiipuneet. 1-3krt/vko harrastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiähän harrastavat kaikki pariskunnat uskonnosta riippumatta.

Onko seksin määränkin mentävä liikkeen mukaan?

Vierailija
4/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuta..? Varmaan kaikissa lapsiperheissä samanlaista.

No, vastaan kuitenki..

Meillä lapsia 4kpl. Se, kumpi haluaa useammin, on kausittaista. Raskauksien välissä minä olen ollut ehkä se innokkaampi, kun taas raskausaikana mies.. ;)

Pari kertaa viikossa riittää kuitenkin. Joskus, esim lasten sairastaessa tms. saattaa jäädä vaikka viikko kokonaan väliin.. :(

Vierailija
5/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysyn just vl:liltä, koska monet pelkää raskautta tms. Ja myös siksi että välillä tuntuu että välillä tuo seksi menee liianki tärkeäksi....

Vierailija
6/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta raskauden pelosta, ap?

Meillä ainaki ihanaa seksiä miehen kanssa aina silloin kun jompikumpi meistä haluaa. Ei oo ollu mitään raskauden pelkoa tms, ja miksi pitäiskää? Meillä parisuhde ja elämä kunnossa, kyllä tähän sopii lapsia syntyä elämää rikastuttamaan. :)

t. kuudetta odottava

Vierailija
7/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monesti ystäväpiirissäni puhutaan että voi kun ei tulisi vielä raskaaksi tai että kun harvemmin harrastaa on tärppäämisen mahdollisuuskin harvassa. Tiedän että näin ei ole kaikilla, ja osittain siksi kiinnostaa että vaikuttaako tuo haluttomuuteen. Itse en tiedä, koska luultavasti emme kolmatta lasta saa, joten en edes ajattele raskautta niin kuin ystäväni. Olen iloinen puolestanne että teillä ei ole ainakaan näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi