Onko Maija Vilkkumaa mielestäsi kaunis?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:22"]
Missä ohjelmassa Maija oli?
[/quote]
Pressiklubissa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:14"]
Niin, siinä kysymys, vastaa.
[/quote]Ei ole kaunis, lisäksi on yltiöhyysäri, ei jatkoon.
Kuvittelee olevansa seksikäs lavalla, se on kiusallista.
”Täällä lapset tappaa toisiaan
Ja sit sanotaan et olishan se hienoo jos näin ei ois
Tää on silti lottovoitto
Torvensoitto
Aamunkoitto
Kaiken korjaa
Koeta unohtaa.”
No onhan se nyt nerokas sanoittaja ainakin. Nuorempana oli myös ihan söpö tyttö.
Tero kirjoitti:
Mä tykkään ja varsinkin siitä hymystä :)
Sama. Muutenkin hän on jotenkin jännällä tavalla seksuaalisesti kiihottava.
Naiset ovat kyllä järkyttävän ilkeitä narttuja toisilleen! Hyi helvetti.
Siskonsa Eeva Vilkkumaa on kauniimpi
Mulle tuli ikävä olo tästä ketjusta. Saako ihmiset oikeasti nautintoa toisten pilkkaamisesta? Mielestäni tosi outo aloitus ylipäätään. Omaan silmääni Maija Vilkkumaa on kaunis ja karismaattinen ja pidän myös hänen musiikistaan. Jos jonkun mielestä joku ihminen on jotenkin ruma, ei sitä ole kohteliasta ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun makuuni.
oleteko te kotimammat löysine tavaroinenne kauniita??
On se heittämällä paremman näköinen kuin itse olen.
On. Varsinkin vähän nuorempana oli todella kivan hot.
Tässä Maija on nätti ja persoonallinen ulkonäkö huomioitu stailauksessa : https://tapahtumainfo.fi/artikkelikuvat/203115.jpg
Tässä lähinnä pilalle täysin mummomaisesti "huonoja puolia" korostaen stailattu : https://fi-katso-back-prod-bucketcdnbucket45cc7c88-1nx4vem6g80ww.s3.eu-…
On, ja hänellä on jotain yhteistä Lauri-Jarkko Tähkäsuon kanssa
No ei Maija ole ainakaan läski, kuten Anna. Mutta mitä väliä, jos on siedettävän näköinen, muut asiat ratkaisevat.
Jos päästää suustaan sammakoita, kuten esimerkiksi Maisa, niin arvostus tippuu suhteessa siihen, mitä sieltä suusta ulostaa. Kaunis ulkonäkö on plussaa, ei muuta, muut asiat ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä miltä se näyttää. Turhiksia on Suoli täynnä. en seuraa viihde hömppää.
Käy pskalla, niin suoli tyhjenee.
Mun mielestäni Maijalle sopi erittäin paljon paremmin vanha tyyli, tumma polkkatukka. Nyt kiharoita ja punaista väriä, ei hyvä. Vanha tyyli ihan paras 👍
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:08"]
Ei ja hirvee ääni. Aivan hirvee ääni ja ne lapselliset tyhmät määkimiset. En tykkää paksihuulisista muulisilmistä.
[/quote]
Eikö hän kuitenkin ollut tosi fiksu Pressiklubissa?