Onko Maija Vilkkumaa mielestäsi kaunis?
Kommentit (71)
Maijalla on kyllä komea mies. Pidän kyllä Maijasta mutta olisi paremman näköinen jos löytäisi oman tyylinsä- Nyt hän on jotenkin hommuissen oloinen. Pukeutuu kun keski-ikäinen kuvaamataidon opettaja.
Ruma, vino nenä, myyrän hampaat ,huono kasvojenluusto, pitkäselkäinen huono vartalo, suttuinen tukka yleisvaikutelma epäsiisti. Käyttää samantyylisiä vaatteita kuin huumehörhöt. Kamala ääni ,laulut vinkumista pelkkää paskaa.
Ei ihmisen tarvitse olla kaunis. Eikä sillä ole väliä, pidänkö häntä kauniina vai en.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:03"]
On Maija nyt miljardi kertaa kauniimpi kuin joku karsea oksettava kääkkä Jenni Vartiainen! Ja parempi lauluääni, paremmat biisit ja älykkäämpi ja kaikin puolin tyylikkäämpi.
[/quote]
Tuosta "kääkkä" nimityksestä kirjoittajan tunnistaa Jenni-hulluksi, palstalla raivoavaksi Vartiaista yli kaiken vihaavaksi paskiaiseksi.
Olen joskus ollut iltaa istumassa porukassa jossa puheeksi tuli tämä asia. Miehet pitivät Lauri Tähkän kauan kadonneena kaksoisveljenä. Vaihtanut sukupuolta naiseksi, lopputulos failed. Oisin muuten puolustanut koska on (kai) nainen mutten tiennyt miten. Ei ainakaan määkivä ääni tai lavapresenssi ole muuta kuin piinaa. Näin on, sorry :(
Ei. Naiset toki yleensä häntä kehuu ja kaikkia muitakin sellaisia joita eivät koe uhaksi.
Persoonallisen kaunis, värikäs, älykäs, lahjakas, uskaltaa olla oma itsensä. Tarvitseeko kaikkien mahtua samaan kauneusmuottiin?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:35"]
Olen joskus ollut iltaa istumassa porukassa jossa puheeksi tuli tämä asia. Miehet pitivät Lauri Tähkän kauan kadonneena kaksoisveljenä. Vaihtanut sukupuolta naiseksi, lopputulos failed. Oisin muuten puolustanut koska on (kai) nainen mutten tiennyt miten. Ei ainakaan määkivä ääni tai lavapresenssi ole muuta kuin piinaa. Näin on, sorry :(
[/quote]
Mitä helvettiä? :D Koko tää keskustelu on jotenkin aivan absurdi :'D Miettikää kun miehet jatkoaika.comissa tekis keskustelun "Onko Ruben Stiller mielestäsi komea? Niin, vastatkaa" ja porukka tulis sinne paasaamaan.
Hienoa muuten, että ylläolevan kirjoittajan ystäväpiirissä osataan kommentoida sukupuolenvaihdosprosessin "tuloksia". Ilmeisesti riippuu siitä, mikä sattuu mieskavereidesi silmää miellyttämään?
Ei ole kaunis ja lauluääni määkivä.Sen sisko on kyllä kaunis.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:17"]
Ruma, vino nenä, myyrän hampaat ,huono kasvojenluusto, pitkäselkäinen huono vartalo, suttuinen tukka yleisvaikutelma epäsiisti. Käyttää samantyylisiä vaatteita kuin huumehörhöt. Kamala ääni ,laulut vinkumista pelkkää paskaa.
[/quote]
Saitko suurtakin tyydytystä tästä avautumisestasi?
Yhä useammin näitä somepalstoja lukiessa tulee mieleen, että onko se rajoittamaton sananvapaus ehkä sittenkään kovin viisas ajatus.
Sua on siis sanottu Maija Vilkkumaan näköiseksi kun tuollaisia kysyt?
Miksi naiset tekevät toisilleen tällaista?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:47"]
Sua on siis sanottu Maija Vilkkumaan näköiseksi kun tuollaisia kysyt?
[/quote]
Siis mua vai?
Oliskin ;) Tai no joo miten sen ottaa, olen nimittäin mies ja juu ei todellakaan ole koskaan sanottu yhdenkään naisen näköiseksi :D
-41-
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:06"]
Kauneuden pakko. Naiset ajavat itse itsensä nurkkaan.
[/quote]
siis...NIIN HYVIN AJATELTU.
Toi on NIIIN totta!!
ja toiset naiset vaatii naiselta enemmän kuin mieheltä.
Huomaan sen itse omassa työssäni. Se tässä on niin kummallista...pojille saatan olla tidostamattani sallivampi...pärstäkertoimen mukaan? Pojilta ymmärtää höpötyksen helpommin ....sen pojatonpoikia-ajattelun tajuaa jälkeenpäin...vaikka itse kritisoin sitä ajattelua. Tyttö voi kyllä ilmaista itseään hiljaisemmin. Ja tulkitsen sitäkin positiiviseen, mutta...entäs se höpöttävä tyttö? Onko siinä mahdollista ajatella tytötontyttöjä? Että siitäkin voi olla ylpeä, että tyttö tule esiin eikä piiloudu kivan nätin letin sekaan?
tytön itsevarmuus ja höpötys onko se hyvä asia...vai onko sitä tytölle kriittisempi...pitääkö tytön istua kiltisti hiljaa ja "näyttää kauniilta"???
mitä kauneus on?
Maija Vilkkumaan ulkonäkö on ihan oma. Ja siitä ihmisestä huokuu itsevarmuus. Se on kaunista, kun sen osaa. On itsevarma ja osaava. Se on kaunista.
Hän ei ole mikään nurkkaruusu, joka odottaa miehen tulevan hakemaan tanssimaan ja tekevän hänelle itsetunnon. Hän tekee itse.
onko nainen naiselle susi? Siinä olisi kyllä korjaamisen varaa. ... Kateudessa siis. Ei tarvi jyrätä kanssasiskoa. Voi nähdä rikkautena erilaisuuden. Suoda enemmän erilaisuutta...ihan oikeasti, eikä vain löyhissä puheissa...naisen on hyvä hankkia itsevarmuutta muuten kuin peilin ja muotilehtien avulla. Ottaa vaikka Maija Vilkkumaa esikuvakseen.. Siinä on nuorelle ja miksei vanhemmallekin naiselle hyvä esikuva kauniista itsevarmasta ihmisestä, joka sattuu olemaan sukupuoleltaan nainen.
kasvatusasiaa... Ole tyttärellesi hyvä malli...tai anna tyttäresi kasvaa ilman ulkonäköpaineita. Ne ovat niiiin turhia. Kyllä paineita keksitään, jos halutaan. Ja voi niitä olla keksimättäkin. Kannustaa olemaan hieno oma itsensä. Kaunis juuri sellaisena.
Sinä olet kaunis.
On Maija nyt miljardi kertaa kauniimpi kuin joku karsea oksettava kääkkä Jenni Vartiainen! Ja parempi lauluääni, paremmat biisit ja älykkäämpi ja kaikin puolin tyylikkäämpi.