Suurin Suomea kohdannut katastrofi nälkävuosien jälkeen:
Halonen ja muu demarijohto ovat suurin Suomea kohdannut katastrofi nälkävuosien 1886-1887 jälkeen.
En uskalla edes ajatella, mitä hän esikuntineen tekee seuraavaksi!
Ihmisoikeudet pois yrittäjiltä, velallisilta, työkyvyttömiltä, onnettomuuksien uhreilta, mitä seuraavaksi?
Kommentit (25)
Eli sulle, joka mauhkaat tästä samasta asiasta koko ajan:
Kuinka vanha olet?
Mistä sinä nämä " tietosi" hankit?
Miksi vanhemmat henkilöt, joilta olen tästä kysellyt, katsovat minua kuin pöpilästä karannutta?Eli heillä ei ole aavistustakaan mistä on kyse?
ja tuokin laki olisi todennäköisesti jäänyt säätämättä. Halonen ei sellaista näköjään halunnut.
46
Eivät olisi venäläisten kannalta luotettavia yhteistyökumppaneita, kun ovat valmiita pettämään jopa oman maansa, saati sitten pettämään venäläiset.
Oikeesti ap, Tarja voittaa. Yrityksesi on niin turha.
Kokonainen laman uhrien lasten sukupolvi on sairastunut ja joutunut periytyvän syrjäytyneisyyden uhriksi.
hulluiksi kaikki, jotka ottavat esiin Tarjan tekoja.
Vierailija:
Kokonainen laman uhrien lasten sukupolvi on sairastunut ja joutunut periytyvän syrjäytyneisyyden uhriksi.
Tuskinpa sullakaan olis noin pahoja ongelmia, jos äidilläsi ei olisi ollut niin vaikeat olot laman aikaan.
Vierailija:
Tuskinpa sullakaan olis noin pahoja ongelmia, jos äidilläsi ei olisi ollut niin vaikeat olot laman aikaan.
Minun äitiäni ei ole koskaan työt stressanneet vaan perhe jota hän ei voi sietää. Hän sanoikin aina pääsevänsä lomalle kun pääsi töihin. Missä sitten viihtyikin 12 tuntia päivässä. Toisinaan jopa viikonloppuisinkin.
ajoivat pienyrittäjiä ja velallisia konkursseihin?
kuin laman seurauksena on joutunut.
Joutuivat jättämään rajan taakse kaiken. Työttömyys on aika pieni murhe tuon rinnalla.
työttömien ja kuolleiden perheenjäseniä.
tarjan kyseenalaistajia hulluiksi. Asiaperusteluihin ei enää kyetä :D
Järjetön liioittelu ei saa ketään kuulostamaan terveeltä.
opposotioon haukkumaan porvarihallitusta siitä, etteivät nämä heti paikalla saaneet koko jaloilleen koko maata, jolta demarit olivat " murskanneet polvet" .
Ja kuule meidän perhe meni ihan perseelleen laman aikana (avioero, työttömyys, omaisuuden ja kodin menetys), mutta niin vaan mä tänä päivänä porskutan...ja maksan veroni mielellään.