Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:) Perjantaita rakaat SYYSSISKOT-04 (:

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista eilinen ähky jatkuu vielä tänäänkin, ainakin pieni määrä ruokaa aiheuttaa samoja oireita. Puuh!

Mimmulle kovasti paranemissäteitä toivoo hän.

Lilalle kiitos! Nannaa oli, tätä lisää, vaikka huulet on ruvella kaikesta puhumisesta:D Muille mammoille voin kertoa, että Lila saa erityismaininnan algeerilapsen huomioimisesta, tuollaista en ole vielä kohdannut ei-algeeri perheeltä! Mun talokuumeelle vierailu ei tehnynnä hyvää, oli niin kaikinpuolin kaunista sisällä ja ulkona, notta ihan olen vieläkin vihreä;)

Lapsosten touhujen seuraaminen oli huippua!

Nyt perheen pariin,

Aavis ja Motti

PS: Kyläreissulla kohtuu rauhallisesti esiintynyt Motti on tänään oppinut tekemään kuperkeikan ja nousemaan pöydälle ilman tuolia. Ja me kun sitä pottailutaitoa oltiin hakemassa.....:D

Vierailija
22/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kukkuu uudesta nimityksestä! Ja kiitos myös erinomaisen mukavasta päivästä. Kotimatkakin sujui jouhevasti, Lilli ei herännyt koko kotimatkan aikana ja poitsukin simahti puolessa matkassa.

Kotiin palattuani olen kokannut ruokaa uudessa uunissa, laittanut popcorneja uudella liesitasolla, auttanut miestä kiinnittämään pari yläkaappia seinään ja opetellut laittamaan käyntiin uuden tiskikoneen :-). Olen siis saanut tänään keittiön, joka toimii! Vielä kun saisi kaappeihin hyllyt, laatikot ja muut sisukset sekä ovet, niin minulla olisi tosi hieno keittiö!

Antsalle onnittelut askelista! Motille onnittelut (ja äidille nopeita refleksejä ja hyviä hermoja) uusista taidoista. Väkkärälle terveyttä roppakaupalla!

Empuliini, tervetuloa mukaan. En ottanut Lillille äitiyspakkausta, niitä kun oli jo kaksi, ja keskimmäisen (pojan) äitiyspakkaushaalari oli käyttämätön, koska se oli liian tyttömäinen (sama haalari kai kuin Jatulla). Yritin Lillin synnyttyä aikani löytää siihen sopivaa lakkia ja lapasia, enkä löytänyt, joten käyttöön päätyi serkkutytön vanha punainen Reimahaalari. Oikein kovilla pakkasilla olen laittanut Lillille veljien vanhan 92-senttisen Peuharin, koska sen alle mahtuu tarpeeksi monta kerrosta villaa ja se on lämmin.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli:

Tytöt sijoitettu yökylään eri puolille kaupunkia.

Me oltiin,mies,minä ja pojat,syömässä ravintolassa,extra käynti nannakaupassa,ostettiin bamse-maailman vahvin nalle lehti ja Tom&jerry lehti 4v pojalle jonka naama oli kuin naantalin aurinko.

Ja kaiken lisäksi menimme bussilla=)Huisin jännää.Meillä kun lyhyet välimatkat ja oma autokin ei juuri bussia koskaan käytetä.HIH!Köyhällä on halvat huvit=)

Sitä kahdenkeskeistä aikaa järjestän lasten kanssa viikolla,perhe pysyy viikonloput koossa(ainakin osa siitä pysyy koossa)Jos siis ei lasketa näitä poikkeuksia,kyläilyjä ym.

Onnittelut kaikille niille jotka omaksuivat uusia taitoja ja niitä innolla näyttävät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt sänky kutsuu väsynyttä ja onnellista!

L+5