Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:) Perjantaita rakaat SYYSSISKOT-04 (:

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta piti sitten kirjoittaa heti otsikko väärin :( Rakkaat tarkoitus oli sanoa.

Työelämä vie tosiaan mennessään, ei päivällä ehdi kirjoittaa ja kun illalla ehkä ehtii pinoa kahlaamaan, ei ehdi mitään kirjoittaan tai jaksa. Työt sujuu mukavasti, kaikenlaisia taulukoita tälle vuodelle väännetään ja valmistaudun ekaan kuukavaihteeseen vähän kauhulla kun täällä on yllättäviä poissaoloja jotka sotkee pakkaa entisestään. Veikaan että ens viikolla istutaan reilusti ylitöissä. Onneksi mihellä satuuut yöt sileen että se on edes mahdollista. Mutta sitten se on taas lapsilta pois. Noh tätähän tää työelämä on. Toiset suunnittelee talvilomia, mulla sitä ei oo kun piti syksyllä ennen hoitovapaan alkamista pit' ää lomat ja pekkaset pois, jotta saan rahaa ja voin jäädä hoitikselle. Kesälomaakin on vaan 15 pv, sekin vasta heinäkuun lopussa, pitkä aika siis :( Tyhmänä en tajunnut mennä nyt tammikuussa 2 pv aiemmin töihin, menetin sillä lomapäivä 2 ja pekkaset. Tympii todella. Noh kivaa on se että saan pitää loman samaan aikaan kuin miehellä on, tulemme sitten sinne Lahden seudulle ja yritän kovasti päästä teitä tapaamaan, jos olemme vielä kasassa :)) Ellei muutoin niin on mulla muutamien puh.nroja tallessa. Kesää odotellessa...

Lapset viihtyy mukavasti hoidossa, kumpikin syö jopa puuroa! Nukkuvat hyvin moilemmat vaikka isompi sanoo joka päivä ettei halua nukkua, mutta kun täti lukee kirjaa niin johan sammuu kuin saunalyhty! Tosi ihana juttu. Esikoinen sanoo joka päivä kun haen, etteihän tarvii mennä enää hoitoon. Onneksi tänään voin vastata ettei tarvii pariin päivään mennä, ja jos ens viikolla kun miehellä vapaata, ottaisi pojat pois hoidosta.

Nyt töihin, työkamu on vapaalla ja mulla itsenäinen päivä opiskella ja räplätä taulukkoja.

Oikein ihanaa viikonloppua ja enköhän ehdi seuraannekin...

T.tuttis

Vierailija
2/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutin aikomukseni ja tulin 7:30 töihin tekemään paperitöitä. Rästitöiden pino oheni mukavasti. Itse asiassa nuo lausunnot tekee yleensä aika nopeasti, mutta työhön ryhtyminen on se vaikeampi juttu :) Selvästi tehokkaampi olen näin aamulla kuin iltapäivällä.

Tuosta eilisestä nukuttamisjutusta on jotenkin outo olo itsellä. Oikeastaan on aika paha mieli siitä, että isä on niin selvästi ykkönen. Tottakai on, ovathan he nyt 3kk olleet kaikki päivät keskenään. Miksi se kuitenkin tuntuu pahalta? Pitäisikö minun siis pystyä sekä olemaan täydet päivät työssä, että ykköshoitaja typylle? Ehkä tämä vaan kertoo siitä, että haluan olla ensisijaisesti äiti. Onneksi on tuo puolikkuus tulossa.

Ja taaskin vain omaa napaa, työt kutsuu.

- tea -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyttö ei ole vielä tullut, joten mulla on lupa olla täällä.

Tea: niinhän se menee, että ensin äsryttää, kun isä ei kalpaa ja sitten harmittaa, kun isi onkin ykkönen. Juuri eilen juteltiin tästä aiheesta kaverin kanssa kävelyllä. Mutta olen onnellinen, että olette tytölle niin tasvertaiset vanhemmat.

Tomera: mulle olis ihan varmaan käynyt samoin vaatteiden suhteen, jos eka olis ollut tyttö. Pojille on onneksi väähn vähemmän hömppävaatteita. Nyt tokalla kerralla, olen ollut järkevämpi ostosten suhteen. Enää en raaski ostaa vaatteita, joille ei oikeesti ole käyttöä. Sanoo täti, jonka tytöllä on ehkä 10 mekkoa ;)

Tajusin tänään, että mähän saan tästä hoitotyöstä rahaakin. Ihanaa. Tosin lauantaina on " oikeitakin" töitä.

Ayap: miten menee?

Palaan päikkäreillä asiaan.

Pilette ja Valma, Otso ja Oula (eikö olekkin hienot nimet?)

PS: Tervetuloa uudet kaverit!

Vierailija
4/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen sujui mukavasti. Oli kiva päivä. =)

Nöösä on nykyään oikea kylpijä ja saunoja. Ihan onnesta soikeana sauna-sanan kuullessaan lähtee pesuhuonetta kohti ja alkaa riisua vaatteita. Niin vaan meidänkin pesukammoinen tyttö on löytänyt kylpemisen ilon.

Eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6274287&p=&mpage=4&tmode=…

Lilalle ja Aavikselle syyslapsosineen mukavaa kyläilyä!

Kerpulle jaksua ja voimia tonneittain!

Empuliini: Tervetuloa taustalta mukaan pinoilemaan! Ilo tavata uusia syysmammoja. =) Meillä on melko ahkerassa käytössä äp:n toppapuku. Lumen tultua pidän ulkoillessa parempaa haalaria, joka ei kastu niin helpolla, mutta edelleen äp:n haalari on kovassa käytössä, kun lähdemme rakennukselle. Haalari on mukavan ohkainen, mutta lämmin. Todellakin se päällä Nöösä on huomattavasti helpompi sitoa turvaistuimen vöihin kuin muissa haalareissa. En ymmärrä, miksei hivenen yli yksivuotias voisi käyttää ns. vauvahaalaria (en ole edes ajatellut sitä vauvahaalarina), jos käyttöä on ja se sopii. Kummallista ajattelua, mutta tällaisia mahtuu aina mukaan. Iloa ja jaksua kerhoiluun!

Allin tytölle onnittelut!

Onnea Saamuskan Antsalle askelista! Iloa kävelyharjoituksiin.

Univajeisille jaksua ja unihiekkaa!

Tuttikselle jaksua työhön.

Tea: Meillä Nöösä vieroksuu isää nukuttamispuuhissa. Muuten kyllä isän syli on illalla paras paikka ja pusuja lentelee, mutta nukuttamiseen kelpaa vain äiti. Miehelle tämä on kova paikka. Kyllähän molemmat vanhemmat haluavat olla lapselle se ykkönen, josta lapsi saa joka tilanteessa avun. Luulen tosin, että tämä on jokin vaihe, joka menee aikanaan ohi ja sitten taas molemmat kelpaa nukuttamiseen. Jaksua ja haleja!

Nyt täytyy mennä, ettemme myöhästy junasta. Aurinkoa kaikille!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
5/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä mukamas pitänyt etten ole ehtinyt kirjoittelemaan, päivittäin olen kyllä tarinat lukenut. Ihanaa ettei ole niitä kaujeita pakkasia, ei pahemmin tehnyt mieli ulkoilla niissä säissä.

Viime viikolla miehellä oli tiistaina se koe ja perjantaina neurologilääkäri, tulokset tulee tässä; Se koe ittessään oli negatiivinen, mutta lääkäri sanoi ettei se vaikuta mihinkään, mä kun harmittelin sitä puolen vuoden ajokieltoa niin nyt ajokielto on vuosi, mies saa kortin siis joulukuun 28pv. Kyllä mulla tulee olemaan lystiä, ei riitä että saa ajaa autoa, saa laittaa lapset aina valmiiksi ennen sitä. Viime viikolla oltiin Keski-Suomessa ristiäisissä ja laitoin lapsukaiset valmiiksi, pakkasin tavarat ja sit ku piti lähteä niin mulla vielä rullat päässä ja naama meikitön, arvaatte varmaan kuinka on ihana väsäta kauheessa kiireessä tukka ja meikit naamaan ja mitä rakas mieheni teki, laittoi ittensä ja piipahteli pihalla, puhelimessa jne. Pienesti se eräs käyrä nousi, kun päästiin liikenteeseen niin mieheni saikin kuulla kunniansa. Mutta ei se mitään auta, seuravalla kerralla on varmasti aivan sama juttu. Lääkäri kysyi sillon perjantaina et onko hänellä nyt sitten epilepsia johon lääkäri vastasi " ei varsinaisesti, mutta aivovamman takia syöt noita lääkkeitä ettei tule yhtään kohtausta" Kelalta tulikin jo uusi kelakortti. Eilen keskusteltiin aiheesta ja mies on ihan varma että vaikuttaa työhönsä( joutuu kiipeilemään töissä, iltavuorot yksin, päivystää joka kolmas viikko yöt) Jos niin käy ettei saa tehdä tuota työtä, niin se on taloudellisesti huonompi homma, mullakaan ei ole mitään työpaikkaa mihin palata, aika sen sitten näyttää.

Jadesta on tullut ihan mahdoton apulainen, eilen ripustin kuivumaan neidin vaatteita, niin neiti antoi vaatteita ja aina sanoi " tässä" ja siiten kun saatiin vaatteet narulle, kiitin tyttöä, oli myös " tiitti" . Vie tavaroita sinne minne pyydetään, roskat vie roskikseen ja leluja omiin huoneisiin. Kyllä on niin suloinen. Uusin villitys on hampaitten pesu, päivässä pesisi koko ajan, aina kun vessan ovi on auki, pitää saada hammasharja. Iltaisin syö kauhean kipollisen puuroa, nyt syö puolet enemmän kuin ennen ja tuossa yhessä vaiheessa ei meinannut syödä ollenkaan. On niin kiireinen tyttö ettei malta iltaisin rauhoittua ja käydä nukkumaan, meinaa vissiin olla duracelpupu. Äitiyspakkauksen haalarista oli puhetta, meillä se käytössä myös automatkoilla, mutta alkaa käydä jo pieneksi, nythän olisi hyvä ostaa uusi puku, mikä menisi sitten ensitalvenakin.

Päätän tarinani taas tällä kertaa tähän, kullannuppu meinaa ettei äidin tarvitse istua tietokoneen ääressä. Hyviä viikonloppuja kaikille

Vierailija
6/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttis, just eilen mietin, että onko työ uuvuttanut sut kokonaan:) Kiva kuulla teistäkin!

Minä nukuin vähän enemmän, mutta väsy on silti (ja totta kai onkin näillä unilla). Nukuin huonossa asennossa, joten niskassa on tosi kipeä kohta sivulla. Oli vaikea pestä hiuksia, kun pää ei meinannut taipua taaksepäin. Mutta ekaa kertaa tällä viikolla herättiin herätyskelloon vasta!

Mies tulee tänään, suoraan sanottuna jännittää sekin! Stressaa siis se, että miten lapset taas suhtautuu. En jaksa, jos menee pelkäksi kiljumiseksi taas eikä mies kelpaa mihinkään.

Pyykinpesu edelleen tökkii ja vainoaa mieltä. Lapsilla ei kohta ole puhtaita vaatteita ja mies törmää pyykkivuoreen tullessaan.

Menen ottamaan kokista. Piriste mikä piriste:)

T: Ynis

Vierailija
7/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea, kuten PiLe totesikin jo, on hienoa että tytöllä on kaksi tasaläheistä(heh, mikä adjektiivi) vanhempaa. Itse olen nykyään hyvin tyytyväinen jos mies joissain asioissa kelpaa paremmin kuin minä, mutta voi olla, että ekan lapsen kohdalla en ihan samoin ajatellut... Mutta totta on että tasapainottelu äiti-ja työminän kanssa on ajoittain todella työlästä.

Antsalle onnea kävelystä, ja muillekin kävelemään lähteneille!!

(Minä alan kohta toden teolla odottamaan edes jonkin sortin tunnistettavaa puhetta, muutakin kuin se " kija" , jota sitäkään ei ole kuulunut vähään aikaan...)

Empuliini, tervetuloa, ja haalareista totean kuten muutkin: äp-haalari on hyvä ja käytettäväksi se kai on pakettiin laitettukin! Meillä ihan peruskäytössä, muita ei edes ole...

Pikku mies sitten leikattiin toissapäivänä ja leikkauspäivän iltana jo täällä kotona juoksenteli! Reippaasti suhtautui sairaalapäivään, kuten minäkin ;), eikä ollut moksiskaan kun laitettiin nukutus kanyylin kautta. (tai no, hieman alahuulu väpätti, mutta meni ohi). Kummallista, sillä isoveli kyllä koko elämänsä on suhtautunut toimenpiteisiin huomattavasti dramaattisemmin, ja nythän isomman lääkäripelko on todella huomattava:(( tämän koimme taas tiistaina, kun pojalle tuli äkillinen nielutulehdus ja halusin että siitä otetaan nielunäyte (meni muuten ohi jo, *kop, kop*, eikä antibioottia tarvita, vaikk onkin bakteeritulehdus)

Niin, Jatu, olen siis kuskannut poikia terveysasioissa ja sen takia päiväkotireissullakaan en ole itekseni viitsinyt kulkea;) Jipii, afro, eikö vain kivaa olekin taukojen jälkeen:D

Sieluntila on alavireinen, enkä ole jaksanut kirjoittaakaan. PMS:ään en voi nyt syyttää, kun tuli ja meni jo. pöh, mitä mä nyt miehelle sanon syyksi????

kohta töihin. muakin väsyttää jatkuvasti.

simam ja toipuvat pojat

Vierailija
8/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, Piude, eipä meille... kurjuutta kummempaa, kai. Jos jaksaisin kikkailla tekstin kanssa, kirjoittaisin niin mustalla kuin tästä vehkeestä irtoaa: Väkkärä oli illalla nukkumaan mennessä " vihainen" ja aamulla ei puuro maistunut. Ajattelin, että vauhkompi luulisi tätä korvatulehdukseksi. Hahaha, reilu tunti puuron jälkeen huomasin, että oikea korva vuotaa. Voi pa-suuna!!! *kiitos, Kukkuu* Näinköhän päästään maanantaina a-saikkulaan? Luulen, että mennään vaan ja lähdetään sitten pois jos käskevät.

Simam, joko teillä on luistimet? Meillä on hokkarit, arvioitu koko n. 37, ihan ylimääräiset. Tai joku muukin, jos tarve poikien luistimille on, niin laittakaa viesti.

Jestas, kuinka nuo kipeilyt vie äiteestä mehut. Onneksi sain eilen varattua itselleni kampaajan, tänään olisi jäänyt soittamatta. Ja pääsen jo huomenna, ah ihanaa.... Joitain vuosia sitten samainen kampaaja, jolle nyt taas menen, lähti Ameriikan ihmemaahan ja on nyt paitsi palannut, avannut taas oman liikkeen. En ole löytänyt hänen vertaistaan; työn jälki miellyttää ja että siellä tulee hyvälle mielelle.

Anteeksi oma( . ) Kapasiteetti ei riitä muuhun.

Vierailija
9/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea, samaa totean kuin Pile ja Simam. Eli hienoa, että tyttö pitää teitä molempia yhtä suuressa suosiossa ja teidän molempien hoiva " kelpaa" . Mutta ymmärrän hyvin tuon sinun tunteesi .. Mulla on ollut samanlaisia tuntemuksia myös.

Meillä on vähän sama juttu. Esim. nukutus on tällä hetkellä miehen heiniä ja sitä tyttö odottaakin. Ylipäätään se aika kun mies tulee kotiin -> yöunille meno, seuraa tyttö isäänsä kuin hai laivaa. Kun ulko-ovi käy, juoksee tyttö viivana eteiseen ja hokee " isi, isi" . Minusta on niin liikuttavaa että osaa ilmaista sen, että on toista kaivannut. Mutta joskus kieltämättä on tullut mulle tunne, että olenko ihan epäonnistunut tässä hommassa, kun tyttö ei niin tunnu minua kaipaavan (just iltaisin). Välillä toki haluaa syliin mutta pääasiassa haluaa olla isän lähellä. Ehkä tämä on vaan tällaista äidin omaa eriytymiskriisiä :) Tyttö kasvaa ja kiintyy myös toiseen lähihoitajaan ja eikös se ole ihan normaalia ja tervettä. Ehkä sitä vaan minäkin täällä muistelen, sitä pikkuvauva-aikaa kun tämä " tutkimusmatkailija" vielä kölli äidin sylissä.

Sniff. Mä välillä selailen tytön vauvakuvia ja joudun näihin tunnemyrskyihin. Toisaalta on niin ikävä sitä vauva-aikaa, toisaalta on niin iloinen ja ylpeä tästä hetkestä kun näkee kuinka toinen kasvaa ja valloittaa yhtä uusia maailmoja. Just se eilinenkin kun tyttö sanoi sen kahden sanan lauseensa ensimmäistä kertaa - taas yksi osoitus tästä. Samoin kun tuntuu, että kerta kerralta lähtee vaan kauemmas ulkonakin tutkailemaan rohkeasti uusia juttuja. Tuossa yhtenä päivänä halusi kelata noin 20 kertaa pientä ylämäkeä ylös/alas, aiemmin se oli vähän pelottanut tyttöä. Ja mikä riemu kun pääsi sitä ylämäkeä ylös asti.

No joo, lähdin vähän sivuraiteelle tästä Tean jutusta :) Ja aika sekavaa selitystä mutta toivottavasti ymmärsitte pointin??

Mulla on muuten aika aktiivinen viikonloppu edessä! Tänään pääsen pitkästä aikaa kampaajalla. Jee. Huomenna mennään parin tyttökaverin kanssa shoppaamaan ja sen jälkeen syömään kaikessa rauhassa juoruten. Sitten sunnuntaina menemme eräille 2-v. synttäreille. Mukavaa tekemistä siis tiedossa ja mikä parasta, näkee ystäviä!

Mukavaa viikonvaihdetta teille kaikille! Voikaa hyvin ja toivottavasti kaikki myös saavat NUKKUA

Alli

Vierailija
10/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkanut hyvin tämä meiän arjen opettelu - maanantaiaamuna itseeni nousi ihan ilman mitään ennakkovaroituksia kova kuume, joka oli 38-39 luokkaa. Paleli ja päätä särki, hoida siinä sitten vielä lapsia. Nooh, tiistai aamuna soitin neuvolaan meiän ihanalle th:lle, joka käski tulla kokeisiin. Tulehdusarvot yli 130 ja lähete keskussairaalaan. Jossain siis suht hyvä tulehdus, mutta ei tiedä missä. olo sellainen, kuin olisi junan alle jäänyt. Meinasivat laittaa tiputukseen ja antibiottihoidolle osastolle, johon kyllä jaksoin pistää vielä vastaan. Niinpä mies sai lastehoitosairaslomaa ja minä kunnon ab-kuurin ja päästiin kotiin. Nyt on vointi jo vähän parempi, mutta hikeä tyrkkää.

Myös T tuli kipeäksi, ilman nuhaa, räkäisyyttä tms. kuume nousi tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ja on siitä asti laskenut kuumelääkkeellä ja siitä taas nousee lähelle 40 astetta. En tiiä, mitähän tämä oikein on?

No tulihan kunnon valivali-valitusta... sortsit!

Meillä myös T on nykyään ihan isin poika, äipän sylikään ei enää kelpaa. Ei ainakaan aina. Oliskohan sittenkin mustasukkainen? Muuten käy kyllä silittämässä vauvaa ja hokee että " vauvva" tai " tyttö" . Eilenkin olisin halunnut ottaa T:n syliin ja paijailla ihan kunnolla, mutta ei kelvannut syli - piti mennä iskälle... ja sitten minä oli mustis!

Meillä vauvan kanssa on ollut nyt rikkonaisia öitä. Pitikin mennä kehumaan, että meillä on hyvin nukkuva vauva. Ei ole enää. Toissa yönä nukuttiin vain klo 23.30-1.30 ja sitten 6.30 eteen päin. Eli melkein koko yö valvottiin ja tissiteltiin ja sitten kun Neiti ruoesi puoli seiskan jälkeen nukkumaan, niin itsellä soi kello ja laittamaan esikoista koulutielle ja kävin itse kontrolli verikokeissa. Ihan kooma oli sitten eilen päällä. Jospa itse saisin edes pienet päikkärit ottaa tänään jossain välissä.

Jaksua kaikki muillekin ja myötätunto-sympatialähetykset muillekin unen puutteesta kärsiville.

Mimmu, T ja Neiti (huomenna jo 3 vkoa)

Vierailija
11/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten päikkäriaika ja Aavis ja Motti ottivat suunnan kohti kotia. Oli mukavaa kun lähditte meille asti! Täytyypi tehdä näin toistekkin! :-) On se hassua miten eri tahtiin, eri lapset kehittyvät, eri asioissa. Motti harjoitteli kävellen rappusten ylös ja alas menoa ulkona ja minä katselin huuli pyöreänä akrobaattia! :-) Lapsosetkin saatiin eilen yöunille, että mammat ehti hetken rauhassa istahtaa ja jutella. Kyllä noiden kahden paaperon kanssa oli mukavasti touhua ja tohinaa. Kiitokset Aavikselle vielä hyvästä seurasta! :-)

Mimmulle paranemisia ja jaksuja!

Ompas mukavaa kun Nöösäkin löysi kylpemisen riemun! :-)

Syystä tai toisesta unettomille, kurjan vaivan helpottumista!

Lila75 rv 35+1 ja Sini

Vierailija
12/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu.k:lle paljon voimia ja toivotaan että lääkkeet auttavat!!!!

Pian!

Väsymys on kova.Vaikka viime yö menikin taas hyvin.Onko mulla jokin myöhästynyt kaamosmasennus yhdistettynä väsymykseen?

Lapsia sijoitellaan tänään eri puolille kaupunkia yökyliin.Esikko siskolleni,kakkonen ystävä perheelle ja kolmonen mammalle.

Pojat vaan kotona meidän kanssa.Mitä tehtäis?????Ehdotuksia puuhailuun 1v4kk pojan ja 4v pojan ja isin kanssa????Mutta ei uimista,on nääs ne päivät enkä halua silloin uida....

L+5

Vierailija
13/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tulehdusta, huh! Väkkärää hoitava korvalääkäri otti meidät ylimääräisenä päivänsä jatkoksi. Sai siitä toki maksun, mutta silti. Ihanaa, kun tuntuu että työnsä puolesta huolehtiva oikeasti välittää. Lääkäritäti sanoi, että yleensä äidit on oikeassa kun ovat huomaavinaan ettei lapsi ole kunnossa ja ettei ollenkaan tarvitse epäröidä soittaa tai laittaa tekstaria jos Väkkärän tilanne huolestuttaa. I-ha-na ihminen! Toivottavasti itkuisuus + syömättömyys ei enteile(kään) korvatulehdusta (miten tehdään " hymiö" , joka kuvaa ristittyjä käsiä?).

Eilen käytiin Pyörskyn kanssa Jorvissa neurosedällä - parin viikon päästä EEG. Hip hei.

Leanna, olisiko äidin ja isomman kahdestaan toteutettu kirjastoretki kiva? Vai käyttekö muutenkin alvariinsa? Meillä lapsia (Väkkärästä en vielä ole huomannut) selvästi viehättää kahdeastaan tekeminen, kun se ei ole mitenkään jokapäiväistä herkkua.

Vierailija
14/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta miehestä mitään aikatauluja saa irti. Töitä rupesi kotona heti tekemään ja kiroilemaan langattoman yhteyden kanssa.

Tänään lähden suunnittelemaan polttareita, jos ei ole vielä selväksi tullut kaikille:) Toivottavasti ei jää ihan vaiheeseen kaikki. Ois niin paljon parempi mieli lähteä viettämään polttareita viikon päästä, jos kaikki ois hyvin hoidossa.

Tälläsiä iltapäiväfiiliksiä tänään:) Taidan olla ansainnut pari lasia viiniä tai jotain illalla suunnittelujen lomassa...

T: Ynis

Vierailija
15/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli tänään kotiin jo kolmen jälkeen. Jippii. Lähtevät pian ulos tytön kanssa. Ja ihanaa myös se, että tyttö on syönyt tänään taas toooosi hyvin. Äskenkin meni todella iso annos hedelmärahkaa välipalaksi :) Mä olen siitä vähän rasittava, että stressaan aika paljon välillä tuon tytön syömisten kanssa. Jos on parikin huonomman syömisen päivää, olen jo hermona :( Vaikka tiedän, että se ei auta yhtään asiaa! Onneksi pääsääntöisesti kuitenkin syö melko hyvin.

Ynikselle hauskaa iltaa! Ja todellakin olet ansainnut ainakin pari lasia viiniä, ehkäpä jopa kolme ;) Nauti omasta ajasta.

Leannallekin mukavaa iltaa kahden pojan ja miehen kanssa. Menkää tekemään ulos lumiukko :) Pimeällä se tosin on vähän vaikeaa ...

Se on sitten vaaliviikonloppu edessä ja ensi viikolla jo tiedämme uuden presidenttimme henkilöllisyyden. Jännäksi menee, viimeisimmät kyselyt kun osoittavan että aika tasaväkisiä ovat. Tänä iltana tulee Punaisessa Langassa Sauli Niinistön haastattelu. Katselin sen Halosen haastattelun ja se oli vähän pettymys .. Saa nähdä miten käy tänä iltana. Toivottavasti Tastulalla on hyviä kysymyksiä takataskussa!

Kyllä se niin on että tästä taloudesta lähtee 2 ääntä Niinistölle.

Mimmu, kurjaa tuo sairastuminen :( Vetää voimat tosiaan nolliin, voin kuvitella. Pikaista paranemista. Ja pienelle tyttövauvalla myös makoisia unia!

Alli

Vierailija
16/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun töissä ja melkein nukun, kun väsyttää eikä ole mitään tekemistä. Perheellisen on silti yritettävä...

Tänään käytiin Onnin kanssa perhekahvilassa (MLL). Kerran käytiin joulukuussa kaverin kanssa ja nyt kun olin " yksin" , oli semmonen olokin, että mitäs minä siellä teinkään... Mutta sinnillä oltiin 1,5h. Alun arastelun jälkeen Onnikin viihtyi tosi hyvin.

Nukuin yön tosi huonosti. Alkuyöstä Onni vähän väliä äänteli ja minä sitten koko yön odotin, milloin se alkaa itkeen kunnolla. Tosi viisasta. Herättiin vähän ennen puolta kasia, että siis ihan pitkään se nukkui sitten. Yritin päikkäreiden aikaan levähtää kun olin ensin katsonut 24 nauhalta. Ehkä n. 10min torkahdin. Nyt silmät seisoo päässä.

Mutta unimäärä on ollut Onnille riittävä, on ollut niin ihanalla tuulella koko päivän:)

Mimmulle jaksamista pienten kanssa. Toivottavasti tyttö nukkuu välillä edes pidempiä pätkiä.

Voi voi. Eilen kävin ihan mielettömässä hikijumpassa hieronnan jälkeen. Nyt sitten mässytän karkkia. Tiedän jo valmiiksi, mikä olo tuosta pussillisesta tulee. Väsymys ajaa aina karkkikauppaan.

Kun en muuta kaiva kuin omaa " papaa" (Onnin versio navasta), niin poistun takavasemmalle.

T-P

Vierailija
17/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö sanoa pitsa, niinkuin kielitoimisto suosittelee.

Piti leipoa pizzaa, mutta kaupasta tulikin valmismetripizza (oli kyllä vaan puolimetriä) mukaan. En ole ennen moista syönyt, saa nähdä, onko hyvä. Karkkiakin on pojalle luvattu. Vietän muuten kolmatta perjantaita peräkkäin ilman miestä. Miehellä on selvästi huono omatunto, vaikka tämä työmeno. Luettelin äsken puhelimessa miehelle huomisia omia menojani ja oikeen iloisesti myönteli. Täytyy käyttää tilanne hyväksi :)

Ayappi, kivaa, ihanaa!

Mimmu, ikävää moinen kuumeilu. Paranemista koko perheelle.

Kukkuu, se on luova kaikessa :)

Yylle oikeen kivaa iltaa.

Pile

Vierailija
18/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen ei tartte äänestää, kun äänet menee tasan, joten ei muuta tulosta. Mutta, entä jos toinen käykin salaa äänestämässä?

Tosiassa kumpikaan presidentti ei ole katastrofi. Kaikki käy.

Vierailija
19/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan te kaikki allergiset, astmaiset ja atooppiset Allergia- ja astmaliiton jäseniä? 20 ¿ jäsennaksulla saa mm. lehden, jossa tosi paljon tietoa ja joka lehdessä monta hyvää reseptiä moniallergisille. Suositteln lämmöllä.

Vierailija
20/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tuossa puoli tuntia taukoa syötyäni pari kukkuralautasta ruokaa. Nyt jatkan tankkausta, koska miekkonen meinaa juoda pari kaljaa tänä iltana. Kattos, pitää päästä samoihin energiamääriin, mutta ruualla se on vaikeampaa, sillä ei meinaa millään mahtua. Yritän kuitenkin parhaani. JA tarviihan lapsi mahassani tietenkin ravitsevaa ruokaa riittävästi. Että tulihan selitettyä ahmimiskohtaus perusteellisesti??

Päivällä oli vieraita, eräs vesilintuäiti lapsineen kylässä. Kaikin puolin mukavaa. Isot lapset touhusivat pihalla itsekseen, pienet lapset nukkuivat pihalla yhdessä ja äidit joivat kahvia ja seurustelivat. Bonuksena kivasta päivästä on koti huomiseksi siisti, jahuu. Ruoatkin kaapissa valmiina, uskomatonta, ettei mitään pakollista tekemistä ole viikonlopulle.

Hyvä Väkkärä! Pidähän itsesi terveenä! Ja Mimmun perheelle paranemistoivotukset.

Kukkuu + mukulat