Mitä tämä tarkoittaa? Rv 39 ja kova selkäsärky, jota on jatkunut jo 4-5 tuntia.
Kommentit (17)
Voi olla supisteluakin, kroppa valmistautuu synnytykseen. Koetapa mennä kyljellesi hieman koukkuun makaamaan. Sen pitäisi auttaa ainakin siinä tapauksessa, että kyse on lihaskrampista.
Mulla kanssa alkuvaiheessa tuntuivat kokonaan selän puolella, vasta ihan loppuvaiheessa alkoi tuntumaan etupuolellakin. Onnea matkaan :)
tajutonta selkäkipua supisteluiksi.Mees näytille!
Jos sinulla ei ole aiempaa raskautta takana eli et tunnista polttoja tai tiedä, onko nopea synnytys/hidas synnytys todennäköisempi, niin sinuna lähtisin tarkistukseen synnärille. Joillakin kuulemma ainoa merkki avautumisesta on juuri alaselän jomotus.
Itselläni molemmilla krl oli kyllä aika hirveät poltot, joita ei kukaan voisi sekottaa selkäkipuun.
eli jos kipu ns. aaltomaista, voi olla supistuksia. Jos taas jatkuvaa, selkäsi vaan protestoi kasvaneen masun aiheuttamaa virheasentoa ja siksi särkee. Kyllä se vauveli sieltä 4 viikon sisällä tulee!
Itselläni kaksi kertaa synnytykset alkaneet pikkukivuilla joiden kanssa taisteltu kolmatta yötä ennenkuin ollaan tosiaan päästy tositoimiin. Ja niinä öinä ei sitten nukutukkaan mutta se on jo toinen juttu.
Mutta synnytykset on niin erilaisia, ehkäpä sinä olet jo huomenna synnyttänyt, tsempit!
Vierailija:
Voi olla supisteluakin, kroppa valmistautuu synnytykseen. Koetapa mennä kyljellesi hieman koukkuun makaamaan. Sen pitäisi auttaa ainakin siinä tapauksessa, että kyse on lihaskrampista.
Mutta voiko supistukset tulla " taukoamatta" ? Tai siis, kun tässä säryssä ei ole mitään alkua eikä loppua, kipu on vaan koko ajan. Mies tulee onneksi kohta kotiin, hän on ollut koko päivän auttamassa vanhempieni remontissa.
" helpommalla" pääset, jos heti on alkanut selkäpuolella tuntumaan...
Valmiudessa, ensi saattaa olla jo vauva kainalossa!!!
Mutta ihan rauhassa vaan, tiedät kyllä itse milloin pitää lähteä.
t:9
10 minuutin päästä.
Jäiks, kun jännittää.
Tule kertomaan sitten kuulumiset kun pääsette kotia :)
Hienosti se menee, tsempit vielä!
t:9
onnea matkaan
tuleppas sitten kertomaan kumpi tuli
Olin sairaalassa ja ajattelin, että jopa on tosi surkee sänky, kun ei mikään asento tuntunut hyvältä. Monta tuntia kärvistelin itsekseni :-)
Seuraavana yönä sänky tuntui tosi hyvältä, eli ei ollut sängyssä mitään vikaa ja käärö tuhisi vieressä :-)
Vierailija:
onnea matkaantuleppas sitten kertomaan kumpi tuli
niin aqua-rakkulat auttoi mulla tuohon kipuun täydellisesti.
lykkyä pyttyyn!!
Mulla supistukset tuntunu ainoastaan selän puolella kaikissa kolmessa synnytyksessä.