Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoavatko 2 vuotiaanne oman huoneensa? ov

Vierailija
26.01.2006 |

meillä poika kerää joka päivä illalla lelut takaisin laatikoihin.

aamulla kun herätään, laittaa peiton nätisti (miten nyt tuonikäinen osaakin pedata sänkynsä)

kun on siivouspäivä pyyhkii rätillä hyllyjä (mihin nyt yltää)

poika odottaa oikein siivouspäivää koska tykkää pölyjen pyyhkimisestä

sitten omalla leikki-imurillaan imuroi huoneen (joutuu kyllä perässä menemään oikean imurin kanssa koska tuo leikki-imuri ottaa vain osan pölyistä pois)

Meillä ollut näin jo siitä asti kun osasi leluja kerätä. Hyvä opetella jo nuorena siistiksi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt 3-vuotiaana ei aina siivoa, koska uhmaa tätäkin asiaa kaiken muun lisäksi.

Vierailija
2/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin halusi pyyhkiä pölyjä mutta eipä siitä oikein mitään tullut koska sohi vaan rätin kanssa hyllyjä

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelujen kerääminen on enemmän leikki kuin siivous.

Minä kyllä imuroin.

Vierailija
4/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei petaa sänkyään kun nukkuu pinniksessä. Lelut kerätään joskus päivän päätteeksi yhdessä mutta ei joka ilta. Kun siivoan, annan lapselle käteen oman rätin ja hän sitten pyyhkii sillä jos mitäkin huonekaluja ja seiniä.

Vierailija
5/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan auttaa lelujen keräämisessä, astianpesukoneen tyhjennyksessä, pölyjen pyyhkimisessä yms hänen omien halujensa mukaan..Tyttö siis 2v

Vierailija
6/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luullu, että niihin tulee ne omat roskat mukaan. Ja että ovat niin kevyitä, että eipä tuo imuri juuri muuta jaksa imeä.

Vierailija
7/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoaa tietysti, ja koko muunkin talon. Laittaapa vielä illallisenkin valmiiksi.

Vierailija
9/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten haluaa kyllä autella kotitöissä, tyhjentää tiskikonetta, laittaa likaisia pyykkejä pesukoneeseen ja auttaa puhtaiden ripustamisessa, pyyhkii pölyjä pölyhuiskalla ja tykkää imuroida.

Vierailija
10/10 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika kerää joka päivä illalla lelut takaisin laatikoihin.

aamulla kun herätään, laittaa peiton nätisti (miten nyt tuonikäinen osaakin pedata sänkynsä)

kun on siivouspäivä pyyhkii rätillä hyllyjä (mihin nyt yltää)

poika odottaa oikein siivouspäivää koska tykkää pölyjen pyyhkimisestä

sitten omalla leikki-imurillaan imuroi huoneen (joutuu kyllä perässä menemään oikean imurin kanssa koska tuo leikki-imuri ottaa vain osan pölyistä pois)

Meillä ollut näin jo siitä asti kun osasi leluja kerätä. Hyvä opetella jo nuorena siistiksi

Hieno juttu!

Sanovat muutenkin että lasta kannattaa mieluummin kiittää yrityksestä kuin lopputuloksesta : )

Itse olen isompana yhdistänyt siivouksen siihen kun vanhempani ovat naureskelleet joko minulle tai joillekin tutuilleen minun siivoustaidoistani tai maalaisjärjen puutteestani (pitivät sitä hyvänä tarinana, minä mollaamisena). Myöhemmin sitten tullut mulle paha mieli enkä ollenkaan halunnut siivota.

Jos mulle tulee lapsia, niin toivon et nää jutut menee kivasti : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi