Tuo Lost on todella hyvä sarja.
Kommentit (22)
En näyttäisi lapsille! Minuakin jännitti ja olen jo sentään 30 :)
Ihan ok:lta vaikutti, aion katsoa jatkonkin. Utelias kun olen...
Inhoan verta ja turhaa väkivaltaa. Arvostan sarjoissa aivan jotain muuta
ei vielä mitään. voi olla että ne äänet ovat yliluonnollisia, mutta voi olla ettei sittenkään.
minusta sarja ei kuitenkaan tarjonnut muuta koukkua kuin että miksi se yksi tyyppi oli niin hermona..olikohan sillä niksat ja kävi vetämässä sieelä lentokoneen veskissä piikit?
Lapsi saa ainakin oikean kuvan maailmanmenosta eikä kaikki olekaan enää ruusunpunaista niin kuin kotimamman kotona.
Siihen jää koukkuun kun haluaa tietää mistä kyse, mutta se ei selviä ainakaan ensimmäisen vuoden aikana ja siihen loppui mulla katsominen. Alko tympiä, että mikään ei selviä!
Mutta tosiaan, koneellinen ihmisiä joista kaikk iselvinneet kauniita, hyväkuntoisia ja hyvissä vaatteissa ulkoiluun. Yksi tilastoläski.
Amerikkalaisia ihmissuhdesarjoja ei voi katsoa kokonaista minuuuttia ilman että aivosolut alkavat surkastua. Tämäkin vaikuttaa pahasti olevan lopulta lähinnä ihmissuhdesarja.
Vierailija:
Amerikkalaisia ihmissuhdesarjoja ei voi katsoa kokonaista minuuuttia ilman että aivosolut alkavat surkastua. Tämäkin vaikuttaa pahasti olevan lopulta lähinnä ihmissuhdesarja.
Pettymys oli,mutta aion katsoa vielä seuraavankin jakson.Olihan siinä yksi kiintiö hullukin jolla yliluonnollisia kykyjä? Se äijä joka imeskeli appelsiininkuorta ja tuntui nauttivan sateesta.
Vierailija:
Vierailija:
Eivätkä kyllä ketään jonka tunnen. Mutta totta, tuttavapiirini koostuu sivistyneistä ihmisistä.
Lentokone katkeaa kolmeen osaan 10 kilometrin korkeudessa ja silti moni jää henkiin, jopa lentäjä. Aika paljon epäloogisuuksia. Ja ne yliluonnolliset jutut, olipahan höpöä.
Ja miten sillä lääkärillä muka oli viinaa jäljellä siinä pikkupullossa haavojen puhdistukseen, kun oli tyhjentänyt koko pullon lasiin ja juonut sen jo koneessa?
Vierailija:
Mutta tosiaan, koneellinen ihmisiä joista kaikk iselvinneet kauniita, hyväkuntoisia ja hyvissä vaatteissa ulkoiluun. Yksi tilastoläski.Amerikkalaisia ihmissuhdesarjoja ei voi katsoa kokonaista minuuuttia ilman että aivosolut alkavat surkastua. Tämäkin vaikuttaa pahasti olevan lopulta lähinnä ihmissuhdesarja.
Vierailija:
Ja miten sillä lääkärillä muka oli viinaa jäljellä siinä pikkupullossa haavojen puhdistukseen, kun oli tyhjentänyt koko pullon lasiin ja juonut sen jo koneessa?
Vierailija:
Eivätkä kyllä ketään jonka tunnen. Mutta totta, tuttavapiirini koostuu sivistyneistä ihmisistä.
Mulla tuli mieleen Jurassic Park :D .
Vierailija:
Mulla tuli mieleen Jurassic Park :D .
Lostissa vähitellen osalle asioista selviää ihan luonnollinen selitys, osa jää totta kai avoimeksi, mutta lisää omituisuuksia tulee...
tapauksessa, ja oikeesti ne räjähtää kappaleiksi, jos siellä ylhäällä jokin vika tulee, niin se kyl tulee niin lujaa alas että ja jos se katkee muka taivaaassa, niin se kun se tippuu, niin saa sit sen aikaan et kone räjähtää, kun on niin paljon polttoainetta koneessa tai jotain sinne päin.......
Vierailija:
tapauksessa, ja oikeesti ne räjähtää kappaleiksi, jos siellä ylhäällä jokin vika tulee, niin se kyl tulee niin lujaa alas että ja jos se katkee muka taivaaassa, niin se kun se tippuu, niin saa sit sen aikaan et kone räjähtää, kun on niin paljon polttoainetta koneessa tai jotain sinne päin.......
kuten joku jo sanoinki, siihen jää koukkuun!!