Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkaterveisiä!

26.01.2006 |

Olin lapsenlasteni kanssa poikani järjestämällä yllätysmatkalla. Saavuimme Suomeen muutama päivä sitten ja nyt pääsin vihdoin tänne kirjoittelemaan aivan ihanasta matkasta. Matkakohteemme oli siis aivan ihana Dubai ja me ainakin ihan rakastuimme kaupunkiin. Paljon oli ostettavaa ja nähtävää.

Yhtään kulkukoiraa emme nähneet koko matkan aikana ja oli oikein mukava lomailla islamilaisessa lomaympäristössä. Lapsille oli paljon tekemistä. Ostoskeskuksissa oli pieniä huvipuistoja ja yhdessä oli jopa laskettelukeskus. Kaupungissa oli myös vesipuisto, joten lapsetkin pitivät paikasta. Ostettavaa siellä on vaikka kuinka paljon, minäkin ostin itselleni peräti viisi jalabiaa.

Mutta matkan kohokohta oli ehdottomasti miehet! Miehiä on kaduilla niin paljon, että kyllä siinä tälläinen paljon nähnyt viisikymppinenkin ihan meinaa pakahtua siitä ihanasta mieskauneudesta mitä siellä on. Vaikken minä enää missään missin mitoissa ole, niin kyllä miehet minun perääni katsoivat ja jopa hieman vihelsivät. Niinhän siinä kävi, että mies sieltä löytyi. Tutustuin tekstiilisoukin alueella aivan ihanaan pakistanilaiseen mieheen. Se oli oikea onnenlykky, sillä pääsimme sitten hänen kanssaan autolla ilmaiseksi vaikka minne ja kyllä sydän jäi Dubaihin, koko ajan on tätä miestä ihan kamala ikävä. Nyt on jo uusi matka sitten suunnitteilla, mutta tällä kertaa vain minulle itse.

Tässä nyt hieman kuulumisiani.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päivät nyt matkan jälkeen on ollut vain se matka mielessä. Kuvatkin on katsottu jo moneen kertaan.

Vierailija
2/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve terve, ihmettelinkin jo, mihin olet kadonnut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Seijaa ei olisi olemassa, sellainen pitäisi keksiä!

Vierailija
4/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se jalabia on?

Vierailija
5/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vastaan ihan pikaisesti, tulen taas kymmenen jälkeen palstalle.

Häistä en vielä osaa sanoa, mutta kyllä minä jo silmissäni näen itseni menossa naimisiin. Häät ovat siis kyllä unelmissani. Tämän pakistanilaisen miehen kanssa on jo soiteltu ja on kyllä suunnitelmissa uusi matka mitä pikemmin. Nyt pitäisi vain miettiä vielä matkan rahoitusta.

Jalabia on arabialainen yö/oloasu.Niitähän on erivärisiä ja mallisia. Minulla on sekä lyhyt- että pitkähihaisia.

Kunnon kuvaa en Internetistä onnistunut löytämään.

Vierailija
6/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä käyttävät Gulfilla Abayaa...

Vierailija
7/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 55-vuotias eli hieman minua vanhempi. Vielä tuosta jalabiasta. Se nimenomaan on sellainen kotona käytettävä asu. Jos voisi sanoa niin " kevyempi" versio abayasta. Abayahan taas on se musta pitkä musliminaisten asu, jossa kulkevat ulkona. Jalabiat ovat ainakin Arabiemiirikunnissa suosittuja asuja. Kaupatkin ovat niitä pullollaan.

Vierailija
8/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo ihmeteltiin, että minne olet kadonnut. Rohkeimmat arvaukset liittyivät muslimimiehiin ja kidnappaukseen tms.

Vierailija
9/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku kurkussa sieltä sai pois lähteä, niin ihana maa on. Koko ajan mieli tekee takaisin. Matkojakin olen jo katsellut, pitäisi nyt ensin vielä keksiä rahat matkaan.

Vierailija
10/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin siinä äänestyksessä nähnyt muita ihmisiä.

Vierailija
11/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun Seija täytyy nostella omaa juttuasi. Onko kaikki ihan hyvin ja lääkkeet muistettu ottaa?

Vierailija
12/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisella kotiruoalla olen liikkeellä. Ruoasta puheenollen, Dubaissa oli aivan ihania shawarma-voileipiä vai millä nimellä minä niitä kutsuisin. Oli mm. kana- ja lihavaihtoehdot. Minä olenkin aina ollut kiinnostunut islamilaisesta kulttuurista ja kyllä muutto islamilaiseen maahan on nyt taas askeleen lähempänä.

Vierailija
13/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Matkojakin olen jo katsellut, pitäisi nyt ensin vielä keksiä rahat matkaan.

;DDDD

Vierailija
14/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat itsestäsi tosi älykkökuvaa. Ota se mies tänne rengiksi.

Vierailija
15/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minä yleensä rahat aina jostain pihistän.

Vierailija
16/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette niistä pidä, ja täytyy vain olla epäkohtelias hänelle???

Vierailija
17/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

please!

Vierailija
18/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisit hyvin sinne arabiyhteisöön.

Vierailija
19/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin palasimme Dubaista maanantaina. Ihan paikka! Missä hotellissa asuitte? Karamassako tutustuitte? Kyllä minullakin siellä oli ihan vipinää..

Ensi vuonna uudestaan Dubaihin, ihania ostoskeskuksia ja muuta. Rannalla oli kyllä liian kylmä, vaikka paistoikin.

Vierailija
20/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka oli siis poikani järjestämä omatoimimatka minulle ja lapsille. Tutustuin mieheen Bur Dubain puolella olleessa Tekstiilisoukissa. On siinä veneaseman lähellä. Sieltä tuli kaikkea ostettua. Uutta matkaa olen jo siis suunnittelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme