APUA PIAN!!!!
Oon 24-vuotias ja odotan nyt toista lastani, esikoinen runsaan vuoden joten perässä juoksemista riittää. Nyt oon huomannut ihan kamalia vihlaisukipuja molemmissa kyljissä, vatsan sivuilla! Mitäköhän ne on? Liitoskipuja? Lisäksi supistelee, mutta ei kipeästi, harjoitussupistuksia? Siis onko tää ihan normaalia? Mielessä sata kysymystä, viime kertainen raskaus meni kesken. Olisin todella kiitollinen jos joku ihana ihminen vois vähän helpata mun oloa.
T: rv22
Kommentit (20)
Mutta muistan että mullakin oli puolessa välissä kovia vihlontakipuja! Neuvolasta kerrottiin että ne oli kohdun kasvamisesta johtuvia! Luultavasti sullakin on samanlaisia!
mies on yksityisyrittäjä ja töissämiltamyöhään. Sillä tämän perheen ainut känny :( Siksi täältä apua kyselen!
mulla oli noilla viikoilla sekä harjoitussuppareita, että järkyttäviä liitoskipuja, mutta on silti hyvä varmistua, että kysymys on just noista.
mutta hanki Skype, ettei puhelinpula ole ongelma. Pitäähän sulla olla joku konsti soittaa, jos vaikka raskaus ei suju tai lapsi satuttaa itsensä.
Ja onko jollakin nyt kokemuksia näistä vihlomisista?
Olinkohan kakkonen, mus kiinnostaa kans toi sama asia...
Onko jollakin kokemusta näistä vihlomisista ja suppareista?
mut mulla ollu molemmissa raskauksissa ihan samoja vihlomisia, maha kasvaa kovaa vauhtia. Ja kivuttomat supparit normaaleja 20-30rv. Jotkut ei ees huomaa niitä. Kivuliaitakin voi olla n. 5 pvässä.
hätäpuheluihin ja kk-maksut on jo nykyään tosi halpoja.
Noi supistukset voivat olla täysin normaaleja kohdun kasvusta johtuvia. Minulla oli niitä myös muistaakseni n viikolla 18. Kipu oli todella kovaa ja soitin polille ja pyysivät käymään, kun olin kivusta kaksinkerroin. Kaikki oli kuitenkin ok, ei tulehduksia, kohdunsuu kiinni ym.
Sen varmaan tiedätkin että jos raskaus on mennäkseen kesken, niin se menee, sitä ei mikään lääkäri estä.
Vierailija:
mies on yksityisyrittäjä ja töissämiltamyöhään. Sillä tämän perheen ainut känny :( Siksi täältä apua kyselen!
on ihan normaalia että tuntuu sellaisia rv 22, koska silloin juuri kohtu kasvaa kovaa vauhtia :)
Ihan normaalia sitten ilmeisesti on!! ASutaan kerrostalossa, että naapuriin vaan jos pitää puhelimella jonnekin soittaa. Mies sanoo ettei meillä ole varaa toiseen puhelimeen kun juoruaisin vaan päivät.
ap
Vierailija:
Ihan normaalia sitten ilmeisesti on!! ASutaan kerrostalossa, että naapuriin vaan jos pitää puhelimella jonnekin soittaa. Mies sanoo ettei meillä ole varaa toiseen puhelimeen kun juoruaisin vaan päivät.
ap
Vierailija:
Mies sanoo ettei meillä ole varaa toiseen puhelimeen kun juoruaisin vaan päivät.
Kännykät on aika kalliita...Mulla oli ennen känny mut laskut aina 100e luokkaa.
ap
puhelinta, ei voisi pitää mitään yhtettä kehenkään.
Vierailija:
Kännykät on aika kalliita...Mulla oli ennen känny mut laskut aina 100e luokkaa.
ap
tai sit ottaa puhepaketin. Toi nyt on älytöntä
noista vihlontakivuista ja supistuksista? musta kuulostaa ihan normaalilta!
Onko täällä teitäviä? Vähän samaa vaivaa mullakin ja panikoin jatkuvasti...