Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ketään joka on juonut alkoholia ihan humalaan asti raskaana ollessa?

Vierailija
26.01.2006 |

Mä valitettavasti olen kuullut nyt aika monta tapausta, että odottava on juonut ittensä humalaan asti....

Mua niin oikeesti V******A tollanen....H******I jos meinaa muksuja tehä niin joku vastuu pitäs oikeesti ottaa.

Eikö ihmisillä ole oikeesti omaatuntuoa, mä olin ainakin niin alkoholia vastaan, että en viittinyt edes viini lasillista maistaa.

Mua niin hermostuttaa!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen TJ Group miljonääri Salmisen vaimokin ollut sikana juovuksissa silloin kun miljonääri itse hänet pieksi (potkaisi mm. vatsaan). Ja oli raskaana poliisin mukaan viikoilla kolmekymmentä ja jotakin.

Myös vanha puolituttu piilotteli raskautta vanhemmiltaan ja ryyppäsi ja rälläsi viimeiseen asti :-(

Vierailija
2/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee valintansa itse ja toisten elämää et pysty pelastamaan vaikka kuinka haluaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu joi kerran uutenavuotena MONTA kaljaa ollessaan raskaana :/

Vierailija
4/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tynnyrissä ap elää ?

Vierailija
5/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. naisella jo neljäs lapsi...

Vierailija
6/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen nollalinja - terve lapsi tuli.

Vierailija
7/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin baarissa ja akka veti olutta minkä ehti, sitten vasta kun ambulanssimiehet tuli sen hakee pöydän alta huomattiin että varmaan synnytys käynnistyi (housut märkänä ja kamalan iso vauva-maha,) että oli kamalaa katsottavaa!

Vierailija
8/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A way to go!!

Vierailija
9/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ympärijuovuksissa mennessään synnyttämään. Lapsella nyt vaikka mitä sairauksia ja vammoja.

Vierailija
10/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisin tapaus oli teiniaikainen ystävä, joka sai tietää raskaudestaan vasta viidennellä kuulla eikä siis mitään enää ollut tehtävissä. Oli alkuraskaudessa tainnut jonkun kerran vetästä viinaa ja pillereitä sekaisin ja viinasta kännit aika monta kertaa. Tupakkaa poltti läpi raskauden, mutta tuon lääkärikäynnin jälkeen ei tainnut loppuraskaudessaan vetää kuin yhdet kunnon kännit. Oli antamassa lasta adoptoitavaksi, mutta isän porukat eivät antaneet. Kuulemma nyt hieno pikku likka, joka on isänsä huollettava. Äidistään ei ole kuullut varmaan vuosiin ja suoraan sanottuna parempi niin.

Mutta on noita kännien vetäjiä ollut ihan aikuisiakin...

Vierailija
11/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään en voi todistaa toisen raskautta (jotku näyttävät aina siltä), mutta jos ihan selvästi on, niin myynkö vai en. Lain puolesta minun kuuluisi myydä, ellen keksi muuta veruketta olla myymättä. Toivottavasti ei koskaan osu omalle kohdalle. t. ravintola työntekijä.

Vierailija
12/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite ravintolassa töissä, joten tuli joskus vapaa-aikana käytyä niissä kavereita moikkaamassa. Oli kyllä päivä tai rauhallinen ilta ja juomana edessä olut tai joskus punaviini. Kuulin todella monta saarnaa alkoholin haitoista eikä kenelläkään tuntunut välähtävän, että alkoholittomiakin versioita tosiaan on.

Ite en siis juonut koko raskauden aikana yhtään normaalia olutta tai muutakaan juomaa ja silti mut tuomittiin ehkä tuhat kertaa. Kävi kyllä kieltämättä jo muutamaan otteeseen nyppimään, että eivätkö ihmiset ihan oikeasti vois keskittyä omaan elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä