Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Setäni pyysi mua muuttoavuksi :)

Vierailija
26.01.2006 |

Hänellä on itsellään kolme lasta joilla kaikilla puolisot, ei lapsia. Nämä eivät voineet auttaa kun olivat niin kiireisiä. Itse olen kotona lasten kanssa, mies ulkomaankomennuksella. Välimatkaa sedällä ja minulla 200km, omat lapsensa asuvat 10 km säteellä. Kysyessään sanoi heti ettei voi mitään rahallisesti korvata mutta ruuan kyllä saisin. Työskentelee johtotehtävissä. Muuttamaan oli tulossa 7 miespuolista ja 5 naispuolista hänen ja vaimonsa lisäksi. Muutettavaa siis kahden aikuisen kamat kämpästä toiseen.

Oli hämmästynyt kun kieltäydyin. Kysyi että onko mulla muuta menoa ja ei kai lastenvahdin saaminen nyt niin hankalaa ole... En tiennyt mitä olisin sanonut, itkenyt vai nauranut. Tyypin itsekkyydellä ei ole mitään rajaa. Eikä muuttanut muuten Porvoossa vaan ihan Espoossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota hänelle, että laitat hieman rahaa hänen tililleen niin saa palkattua yhden henkilön lisää muuttoavuksi :)

Vierailija
2/2 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin just ennen joulua miehen kanssa kahdestaan... ei kehdattu pyytää sukulaisia tms apuun, luojan kiitos saatiin lapset hoitoon.

Ja roudattiin 5 ihmisen kamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi