~~SYYSSÄTEIDEN toivontäyteinen torstai!~~
Torstai on toivoa täynnä! Mutta koska Toivo tarvitsee joskus taustatukea, teemme tänä aamuna toivoa kohottavan aamujumpan.
Istu tukevasti selkä suorana ja molemmat jalat maassa. Pidä kädet edessäsi pöydällä.
Liike 1: Peukku
- Nosta peukalosi jäntevästi kohti kattoa, ja laske sitten rauhallisesti takaisin.
- Toista liike 5 kertaa
- Tunnet toivon vahvistuvan.
Liike 2: Iso peukku
- Nosta nyt myös koko käsivartesi ja peukalosi kattoa kohden (varmista, ettei yläpuolellasi ole esteitä). Varo reuhtaisemasta olkapäitäsi sijoiltaan.
- Toista liike 5 kertaa.
Liike 3: Haritus (hyväksi havaittu toiveiden täyttäjä)
- Nosta nyt kaikki sormesi kattoa kohden ojentamalla tai koukistamalla rannettasi. Pidä kuitenkin käsivarret pöydällä. Nosta myös varpaitasi kohden kattoa pitäen jalkapohjat lattiassa.
- Toista liike 3 kertaa.
- Tunnet, kuinka koko huone täyttyy Toivosta!
Liike 4: Superharitus (vai edistyneille toiveiden nostattajille)
- Harita kaikki sormesi kattoa kohden ja ojenna samalla kätesi ylöspäin. Harita myös varpaasi kattoa kohden ja ojenna reitesi. Halutessasi voit myös harittaa silmiä ja nostaa nenän kohden taivasta. Ajattele samalla niitä Syyssäde-tovereitasi, joiden toivo kaipaa juuri nyt vahvistusta.
- Tehdään vain kerran.
Eikö olo olekin heti paljon toiveikkaampi? =)
-Pyryli-
Kommentit (21)
[B]pyry:[/B] kiitos jumpasta ;) nyt kyllä jaksaa vaikka mitä :D
[B]yoginos:[/B]en nyt hyvin tiedä taustoja, mutta jos ne on kauankin ollut jo poissa, niin suosittelen lääkäriä.
Ja omaa ).( Mulla on " tuhrutellut" ja epäilen, että menkat alkaa kohta. Ihmetyttää vaan tällänen tuhruttelu, kun se ei ole ollenkaan tyypillistä minulle. Viimeksi tuhrutteli päivän ennen kuin menkat alko mut nyt jo 2 päivää. Tänään ei onneksi tullut vielä mitään, mutta ootellaan...ootellaan.
-anzq-
Ihan ekana pitää vielä palata Hanna Ekolaan :) Sori kaverit, ei ollu tarkoitus tartuttaa teihinkin sitä villihevos-biisiä! Mutta suuret kiitokset Haaveilijalle kertosäkeestä! Nyt voin hoilottaa biisiä täysin rinnoin, kun osaan enemmän kuin kolme sanaa :)
Omaa napaa; menossa kp 10 ja tikuttelemaan pitäisi alkaa huomenna. Tosin tikutin jo eilen ihan varmuudeksi, kun alavatsassa niin kovasti vihloi. Edellinen kiertokin oli vaan 25 pv kun normaali on 27. Piti siis testata, koska sehän olisi vallan kamalaa, jos ovis menisi ohi huomaamatta :=)
Mietin tossa, et onkohan nyt jotkut säteiden tiputteluviikot vai mitä. Yhdellä sun toisella tuntuu tiputtelevan. Täti viipyi todella huolella meilläkin, mulla oli tuhruttelua vielä eilen. On tää kyllä yhtä nautintoa, kun menkat kestää yhdeksän päivää. Tykkään ;)
Täällä aurinko näyttää nousevan pilvettömälle taivaalle. Tulee varmaan nätti päivä. Toivottavasti auringonsäteet bongaa syyssäteet ja tuo plussaonnea. +++++
Miia
[color=purple]Ihan enstex KAIKILLE plussatuulia ja onnea ja tulkaa pian tuonne o-puolelle!!! [b]TÄMÄ ON KÄSKY!" !" !" !" !" ![/b]
Edelleen käyn lukemassa juttujanne mutta en ole tässä viime päivinä jaksanut kirjoitella mihinkään.
Omaa napaa... edelleen on sitä vuotoa joten... en oikein osaa täysin rinnoin nauttia tästä raskaudesta, onnellinen olen mutta pelko hakkaa takaraivoon. No enää viikko ja päivä niin pääsen selvyyteen siellä ultrassa. Oireita on ja osalle ystävistäni olen kertonut ja eilen työkavereille, jotka sitten itkivät onnesta... onhan tätä odotettu jo se viisi vuotta jonka olen ollut siellä töissä ;) Eli kuume on ollut jo hyvin pitkään, pitkään jo ennen miehen löytymistä ;)
Pyryllä on ollut ihania avauksia, ihana olet kyllä minunkin mielestä ;)
JA toivotaan että haikara piipahtaa kylään tuossa viikonlopun nurkilla bd bd bd bd *toivoo toivoo* Ja se hääpuku, löytyikö? Ajattelitko vatsaa vai suurennatko jos on tarvetta?? Mielenkiintoista ;) Ja tsemia tissien kipeytymiseen...sen kyllä sitten tuntee, trust me...ei ollut ikinä ollut sellaista tunnetta tisuissa ;)
Ja Riika ehkä Lappeenrantaan, EI, sun piti tulla tänne pääkaupunkiseudulle mua moikkaa ;) Onnea minne se se elämä/mies sua nyt sitten kuljettaakin ja tosiaan toivotaan että ehkäisy pettää ;)
Kaikille muillekin terkkuja ja käykää kurkkimassa meidän kuulimisa o-puolella, tuntuu oikeesti hullulle kirjoittaa samoja tekstejä kahteen kertaan ja kopioiminen tuntuu huijaukselle teitä kohtaan :(
Plussatuulia hönkien Kathy ja sintti rv 7+2[size=6][color=pink]♥
Pyry: Kiitos taas ihanasta aloituksesta ja aamujumpasta! ;)
Yoginos: Minä ainakin menisin sinuna jo käymään lääkärillä! Jos vaikka saisit apua niihin megakiertoihin!
Ja sitten omaa napaa... Kp28/27 ja tätiä ei näy. Se on varmaan hukannut osoitteen ja nyt epätoivoisesti etsii sitä numerotiedustelun kautta... Kummaa hommaa, että ensin tuhruttelee viikon ja kuitenkaan täti ei tule ajallaan! No ois vaan vielä huomisenki pois, niin ei tarvis raahata sitä tätiä mukana gynelle. ;) (En siis edelleenkään usko, että täti olisi päästänyt meille haikaraa kylään.)
Mutta mikäs on Pyryn, Gringon ja Kuumeilija-69:n piinailutilanne????
Mukavaa torstain jatkoa, toivottelee Hippis
[color=deepskyblue]Heipskukkuu Säteet!
Oo-la-laa! Arvatkaas kuka sai pidettyä koneen kiinni kokonaisen vuorokauden!! M-I-N-Ä!! *taputtaa itselleen* :D Eilen piti siivota ja leipoa, kun tuli illalla vieraita ja parempi oli kone pitää kiinni, niin sai oikeasti jotain tehtyäkin... ;D
Enkä itse asiassa ois nytkään avannu, mutta kun poika kärtti että haluaa katsoa vauva-lehteä.... :D (koukussa sekin...*hups*) No, selaili sivuja aikansa (olenhan kertonut, että harrastaa semmosta... olen kai. Sivunumeroita ja " hienoja" sivuja lähinnä, eli sydämiä ja väreijä ;D) ja sitten ilmoitti että äitin vuoro! Joten olihan minun PAKKO tulla, kun kerran käskettiin ;D
Omaan napaan ei muuta kuin raivostuttavaa tädin vierailua... Miian juttuihin yhdyn taas, tiputteluviikot näyttää olevan menossa Säteissä :( Kp on 8 ja taas eilinen/toissapäivä oli jo hiljaista, ei oikeastaan edes tuhruakaan ja tänä aamuna sitten taas lorahti enemmänkin. Mutta sitten taas ei mitään. Hohhoijaa.. no, tähän alkaa tottua, koska tämmöistä tämä nyt on ollut.. kerkeeh' än siinä sitten olla pari viikkoa ilman ennen uutta visiittiä yleensä. Toivottavasti tällä kertaa vähän pitempäänkin ;)
Mitäs minun pitikään kommentoida.... *miettii*
Yoginos, kyllä sinun varmaan kannattaisi ottaa yhteys lääkäriin! Etkös sinä yhden (vai kaksi?) kuuria jo ottanut loppuvuodesta, niin eikös niitä monesti tartte useampia ennen kuin tepsivät. tai enkähän minä näistä ymmärrä mitään, mutta mietin vain. :) Toivotaan asian pikaista korjaantumista kuitenkin.
Anzqulle peukut pystyssä!!!!
Ja Pyrylle kans!! *tissikipua,tissikipuatissikipua*
Niin ja Gringolle ja Hippikselle toki myös (tuhrusta huolimatta!)!! bdbbdbdb
Teitähän onkin nyt useampi tällä viikolla, niin eikös se ole (sanopas Pyry sinä asiantuntijana.. :D) jo TODENNÄKÖISTÄ että joku teistä plussaa!!!??!?! Tai useampikin" Mieluusti kaikki!
Kathylle tsemppiä ja ultran odotusta!! toivotaan että tuhru häippäis PIAN! :) Juu, ei se mitään, kirjoita lyhyemmin tai kopioi, mutta riittää vaikka ihan että morjestat meitä, kyllähän me sieltä odotus-puoleltakin kuulumiset voidaan lukea. :) Kiva että et meitä unohda. :) Ja perästä yritetään tulla mahd. nopsaan!
Höh, taas mut keskeytetään... palaan kohta takasin, mutta laitan tämän jo tulemaan, niin ei käy huonosti... :D
-Jede
Hippiksellähän alkaakin olla jännääkin jännempää!!! Tsemppiä sinne, toivotaan että täti pysyy huomisenkin poissa ja vielä pitkään.... Sehän se kuule oiskin, että gynellä olis sulle huomenna ILOISIA uutisia!!! *innostuu*
Hui, jänskää... No, odotellaan ihan rauhassa.... :)
ja vieläkin joku unohtui... hetki :D
[color=blue]Pyrylle piti vielä kommentoida... :D Oot kyllä ihan mahdoton! :) Päivä on takuulla pelastettu ansiostasi ;D Kiitos!! :)
Nyt ruuanlaittoon! :)
Plussasäteitä!!
toivottelee Jede
Mä varmaan rupean kohta soittelemaan aikaa lääkärille, tai viimeistään ensiviikon alusta.
Loppuvuodesta söin yhden terolut kuurin ja se auttoi sen verran että menkat sitten alkoivat. Sen jälkeen ei olekkaan taas menkkoja näkynyt mitkä olis pitänyt alkaa jouluaattona.
Nyt pitää jättää taas näin lyhyeen, kun huomasin että kello onkin jo pikkuisen yli 12 ja poika pitäis laittaa päiväunille.
Kirjoittelen taas kun kerkiän koneelle.
[color=blue]Eli Kuumeilija-69:hän oli se yksi piinailija vielä... Paljon plussasäteitä sinnekin!! :)
jokohan sitä vois laittaa kp:n ykköseksi :P Kun taas tuli pyyhkiessä " tuhrua" , mutta oli jo väriltään punaisempaa, kun eilen. Alkas jo, niin sais alkaa odottelemaan taas ovista.
Mites te muut laskette kirerron, jos tuhrua esiintyy? tuhrusta vai kunnon vuotopäivästä? Jännä ettei edes pahemmin masenna :P Johtuu varmaan siitä, että tiesin ettei ovista tullut käytettyä kunnolla.
minä lasken menkat vasta kunnon vuotopäivästä, sillä sellaiset ohjeet sain gyneltä syksyllä...
Enpä olisi uskonut että minä olen tässä kierrosa näin täpinässä... Ei näy tätiä ei... Tulis jo niin ei tarvis piinailla, kun se kuitenkin on tulossa...
siis anzq:lle se viesti oli eikä kellekkään anxq:lle! ;) Sormet oli nopeampia kuin ajatus!
Minä pidän tätä pinoa tänään hengissä ja pinnalla ahkerasti. ;) Mutta oli pakko tulla vielä sanomaan, mittasin tuossa lämmöt ja ne oli 37.2... Yleensä tähän aikaan se on 36.4. Mutta jos se onki korvatulehduksen jäänteitä...
[color=Red] Heippati heit! [/color]
[color=Green] Jos tähän alkuun täräyttäisin oma napaiset jutut ja sitten keskittyisin muihin säteisiin. [/color]
[color=Red] Eli: Nyt menossa kp 11 ja kohta pitäisi ruveta sitä ovistakin metsästelemään. Ajattelin, että jos sitä vaikka jaksais miehen joka ilta kellistää, niin ei ainakaan voi syyttää yrityksen puutteesta. Toisaalta, mitäs ne simpat tykkäsivätkään liiasta yrittämisestä...?! [/color]
[color=Green] Tänään pääsen illalla tunnin selkähierontaan. Kyllä tulee tarpeeseen! Ihanaa, en malttaisi odottaa. Toivottavasti saattuu hyvä hieroja kohdalle. [/color]
[color=Red] Pyry: Kiitokset taas ihanasta aamun avauksesta! Työkaverini hieman ihmetteli mitä ihmettä puuhasin kun sormiani heiluttelin niin innokkaasti :o) [/color]
[color=Green] Yoginos: Eiköhän se oman mielen rauhan takia kannattaisi käydä uudemman kerran lääkärillä. Ainakin jos itseäni ajattelisin niin se olisi varmasti minun ratkaisuni. Minkäs ikäinen poju teiltä löytyy kotoa? [/color]
[color=Red] anzq79: Toivottavasti tuhruttelu ratkeaisi nyt suuntaan tai toiseensa. Epätietoisuus on ihan sanonko mä mistä! ;o) [/color]
[color=Green] Miia_M: Sinulle toivottelen kovasti tikutteluonnea! [/color]
[color=Red] Kathy: Onnellista odotuksen aikaa sinulle toivottelen ja toivottavasti pääsisit nyt nauttimaan raskausajastasi! [/color]
[color=Green] Hippis: Toivottavasti myös sinun tilanteesi ratkeaisi suuntaan tai toiseen... Tietenkin mieluusti siihen miellyttävämpään suuntaan! Peukutukset! [/color]
[color=Red] Jedelede: Hih, teillä on todellinen vauva-lehti-perhe! Ihanaa, että joku oikein käskee koneelle! Toivottavasti myös sinulla tuhruttelut loppuvat ja pääset taas oviksen metsästykseen. [/color]
[color=Pink] Ja nyt Hanna hiljenee ja poistuu työn äärelle! Mukavaa päivän jatkoa! [/color]
Jo ammattini puolesta suositelen tuota Pyryn aamujumppaa, kopioikaa itsellenne ja tehkää joka kerta kun koneen avaatte. *hih, hih*, toisille tuleekin sitten monta jumppaa päivässä.
Yoginos, soita vaan sinne lääkärille heti tänään, ettet stressitasoa nosta turhaan liian ylös. Tuo ei varmasti ole kivaa.
Kathy, kiva kun käyt moikkaamassa. Yritä olla hermoilematta se viikko kun ultraa odotat. Joillain voi tulla monta kertaa alkuraskaudesta silloin kun menkkojen pitäis tulla.
Hippis, sinulla taitaa olla vahvasti tuota käänteispsykologiaa, ettei täti löytäis. Jospa onkin tärpännyt ja tuhruilee kuten Kathykin kun olis menkkojen aika. Tulehan heti huomenna kertomaan.
Omaa napaa, kp 28/27-30. Mulla alkaa menkat aina varoittamatta aamupäivällä. Viimeksi testasin kp 31 ja parin tunnin päästä alkoi. Nyt kp 30 osuu lauantaille, joten saatan odottaa alkuviikkoon, että menis pari päivää yli. Tiedä sitten kun se testi on kuitenkin kaapissa ja viikonloppuna on aikaa pohtia kun ei tarvi lähteä töihin. Aconin testin kun saan puolitettua. Nyt on rinnat ollu pari päivää kipeät, mutta on ne joskus ennen menkkojakin.
Joten jännitys minun osaltani jatkuu vielä muutaman päivän.
Nyt viimein pääsin tänne taas kirjottelemaan, oli parin viikon tauko, kun kanarialla tuli käytyä ja nyt alkuviikko niin tiiviisti töissä.
Eli tilanne: Ei tullut lomaylläriä, täti saapui siis perässäni Kanarialle asti!!! Ihme täti. En ymmärrä.Nyt elellään siis jo kp 11:sta, tilasin nyt jopa ekat ovistikkunikin tähän kiertoon, kun on hiukka sekavat kierrot ollu. Täytyy siis alkaa tikutteleen pikkuhiljaa, vai kuinka? Kierto 29-30. En ole koskaan niitä kokeillut, aina vaan naureskellut etää joo-o kaikkee hullua sitä ihmiset ostaakin...
Noo..Nyt olen yksi heistä/teistä :)
Ukkokin jo nauro, että jaahas panokset kovenee pikkuhiljaa näköjään, on ovistikkua ja greippimehua jne. ;) Mites muuten sen punkun laita, koskas mä sitä alan lipittää? Miten muuten esim. just tää greippimehu tai punkku vaikuttaa, osaisko joku kertoa?
Ääh, olen kyllä yrittäny pitää itseni kurissa ja olla stressaamatta koko asiaa, mutta ei kai se väärin ole jos alkaa pelaamaan varman päälle, ja kokeilee kaikkia kivoja " niksejä" vauvantekoon.
Kolmas kierto menossa, toivotaan, että tämä riittäis :)
Anteeksi pelkkää omaa napaa, mutta purkautua täytyi..
Kiitos, ja hei!! :)
Yksi juttu vielä, näin ihan tosi hassun unen siellä Kanarialla ollessani. En ole kauhean kauaa juttujanne täällä lueskellut, mutta muutaman nimimerkki teistä on jääny mieleeni.
No, sitten siinä yks yö näin unta, että olin täällä lueskelemassa juttujanne, ja Hippi-Hiiri kertoi plussanneensa...!!? Ihan outoa. Miks mä sellasta nään, ja vielä lomalla.Tuntu vähän hullulta, kun enhän mä hippistä muuten edes tunne mitenkään :O
Nyt sitte ku luin Hippis sun juttuja, sehän vois ollakin ihan mahdollista.
Toivotaan että enneuni!! :)
Kathy: Kopioi vaan tänne juttuja, ei se mitään haittaa! Pysyypähän pino vireänä!
Hippis: Iik, eikö jo alkaisi olla testin paikka?!? =)
Jede: Hehee, olet opettanut pojat hyville tavoille!
Yoginos: Eiköhän ole jo ihan perusteltua ottaa lekuriin yhteyttä. Toivotaan, että seuraava kerta pistäisi asiat uomilleen!
Simpura... muut kommentit unohtuivat jo. No, onhan neljäkin ihan hyvä saavutus =) Nyt häviän pinoista hetkeksi, huomenna työreissua ja sitä rataa. Viikonloppuna EHKÄ yritän olla testaamatta, kun ei mitään oireitakaan enää ole. Katotaan, kuin likan käy =)
Hauskaa perjantaita siis nyt jo kaikille iki-ihanille säteilijöille!
-P-
Leenu82: Olipas kiva uni! :) Mukava että jonku unessa käy noin. Itse asiassa toissayönä itse näin unta, että raskaustestissä oli kaksi viivaa. :) Toivotaan, että ne on enneunia, kun kerta siellä asti tuollaisia unia nähdään!!! Ja onnea sinulle ovisbongailuun!
Pyry: Ei vielä passaa testata... Huomenna on se gyne ja se ultraa luultavasti, eli jospa siellä selviäis. ;)
Mutta jos minä nyt jättäisin tältä päivältä teidät ja huomenna kerron mitä gyne sanoi! :) Mutta plussasäteitä teille kaikille!
toivottelee jälleen kerran Hippis
Nyt kanssa sisareni kertokaa mitä teen.
Kun mun menkat on edelleen tiellä tuntemattomilla, pitäiskö mun varata aika lääkärille ja mennä juttelemaan sen kanssa tästä ongelmasta uudelleen???
Tää on niin turhaa kun ei tapahdu yhtään mitään, varsinkin kun vauvakuume on niin sietämättömän korkeella.
Onneksi meillä on edes tämä ihana ja suloinen poikamme. =)
[color=blueviolet]Ulkona on aivan ihana sää, pikkuisen pakkasta ja niin valkeaa. Eilisen päivän satoi lunta hiljalleen niin ihanasti.
Pieni hiirikin oli tänä aamuna liikkeellä parvekkeemme alla.
Pienen pienet jäljet jäivät lumeen.
[color=deeppink] Mutta nyt menen kirjoittelemaan kirjeitä kirjekavereilleni.
Pitäkää lippu ja toiveet korkeella. =)