Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤ENSIKOIDEN TORSTAI¤¤¤¤

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojolle pahoittelut tädistä! Hus hus, akkapahainen!

Ja Masu, tosi ihana ylläri sulla! Ite rakastan ylläreitä, ja rakastan niitä järjestääkin. Ite sain viimesynttäreiks oikeen jymy-yllärin kanssa, ku mies oli vuokrannut saunatilat ja kutsunut kaikki mun/meijän kaverit, ne oli yhdessä tehneet sapuskat ja miehus oli hommannut nestemäiset tarjottavat! Oli kyllä niiiiiiiin ikimuistoinen yllätys kun en yhtään osannu arvata, olin mukamas miehelle juoppokuskina (omina synttäreinä, oon siis tosi helposti höynäytettävissä!) ja pyysi moikkaamaan työkavereitaan saunalle, ja siellä ne sit kaikki oli! No, nyt meni taas omanapaiseksi, mutta siis hienoa että oot tollasen tempauksen tehnyt!

Ihan totta, missä se mooli luuraa??????????

Vierailija
22/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki enskat!

Kirjoittelen taas pitkästä aikaa..Jotenkin vaan työkiireissä menee toisinaan niin pitkään, etten ehdi kirjoitella. Aktiivisesti olen kyllä joka ilta käynyt lueskelemassa pinot.

Masu: kuulostaa todella ihanalta tuo järjestelemäsi yllätys!

Mihinkähän kaikkeen sitä nyt sitten kommentoisi pitkän hiljaisen kauden jälkeen. Hmm. Avioliittokeskusteluun lisään sen verran, että menimme tuossa syksyllä naimisiin ja mukavalta on tuntunut. Yllättävän nopeassa tahdissa saimme häämme järjestettyä. Aluksi hieman hirvitti, kun aikaa hääjärjestelyihin oli alle 6 kk, mutta kaikki onnistui kyllä tosi hyvin. Tietysti asiaa helpotti se, ettei kyseessä ollut mikään suosituin aika vuodesta.

Naksu, Aurora, Twiggy ja muut koirien omistajat, täällä myös hoivataan suloista pienehköä koiravaavia (7kg). Meidän koira ei ole ihan vielä vuottakaan, joten vilskettä riittää. Välillä on tosiaan mietityttänyt, mitenköhän mahdollinen vauva ja koira suhtautuvat toisiinsa tai siis lähinnä koira siihen vauvaan. Onneksi olen huomannut, että ainakin toistaiseksi meidän hauva rakastaa kaikkia pieniä sukulaislapsia yli kaiken ja tietysti haluaisi nuolla ne kokonaan..Hieman omituista on myös se, että koira oikein tyrkyttää itseään pienille revittäväksi. Tietysti koirallekin voi iskeä paha mustasukkaisuus, mutta toivottavasti ei. Kai jostain löytyy ohjeita sitten siihenkin, miten mahdollinen vauva ja koira tulee ensimmäisiä kertoja tutustuttaa toisilleen.

Lost-sarjasta: Mua haluttais kyllä kovasti alkaa seuraamaan tätä uutta sarjaa, mutta vähän hirvittää, uskallanko, kun mies sattuu olemaan juuri harrastuksissaan eli sieltäkään ei tule tukea. No, voin sitten kommentoida, uskalsinko katsoa sen vai en. Oon vähän hassun säikky kaikkien jännien sarjojen/elokuvien kanssa. Everwood on mulle ihan sopivan jännittävä =) ihanan siirappinen, joten tunnustan, ykkösope, oon myös Everwoodin koukussa..

Pahoittelut tädin yllättämille, ainakin Jojo ja Leppis.

Täällä siis kp 18 ja ensi viikon lopulla aion aloittaa varsinaisen piinailun. Oviksen toivon/kuvittelen olleen tuossa alkuviikosta, mutta en oikein hyvin osaa sitä bongata, joten mitenhän lie..

Iloisia plussatuulia ja pupuiluintoa! Niin ja tervetuloa uudet, ainakin Twiggy ja ykkösope!

Espree

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vieläkin ihan älyttömän väsyny. Viime yönäki unet jäi kuuteen tuntiin, kun mies illalla innostu puuhastelemaan ja mähän en mahdollisuutta jätä väliin edes kierron tässä vaiheessa. Eilen merkkasin päivätkin väärin, joku ajatusmoka, nyt siis menossa 25/26-29, oireet edelleen lievän tätimäisiä ja usko plussamahdollisuuksiin lähes nollassa vaikka silti yritänkin elätellä vielä toivoa. Yksi apteekin oma kaapista löytyy, mutta en testaa, en en en... Täällä oli useampi muukin suht samoissa päivissä - en vaan enää muista ketkä. Mutta eikös me nyt voitas kimpassa pitää se täti poissa seuraava vuosi??

Mielestäni mä katon paljon telkkua, mut toi Lost oli ihan vieras nimi. Kaksneloseenkaan en onneksi oo jääny koukkuun. Mutta Salkkarit ja Everwood täytyy tänään katsoa.

Mistä puheen ollen, nyt pitää mennä... :-)

Vierailija
24/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa, täällä on mukavaa ...

Koiranomistajille jaettavaksi vihje¿ ehkä sen jo entuudesta tiedättekin¿?

Koiran oloa helpottaa uuteen tulokkaaseen tottuminen tuoksujen kautta. Kun pikkuinen on nähnyt laitoksella päivänvalon, hälle kannattaa ennen kotiutumista tuoda omat vaatteet päiväksi päälle, jotta niihin tarttuu ihana vauvan tuoksu. Vaatteet voi sitten viedä kotiin koiralle tuoksuteltaviksi jo ennen vauvan kotiutumista. Moni koira on kuulema halunnut nukkua vaatteiden vierellä koko yön¿ ihmekö tuo, tuoksuhan on ihana¿

Siis minä se hyppäsin jo asioitten edelle ihan reippaasti :)

Plussia teille toivoen!

nellamaija

Vierailija
25/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uusille vaan tervetuloa!

Viiperolla kuulosti nuo oireet lupaavilta, toivotaan, ettei tartteis kauaa piinata, vaan saisit kertoo meille ilosia uutisia! Leppikselle onnea tätiydestä!

Meilläkin muuten on kaksi haukkua, tykkäävät kyllä kovasti lapsista. Toinen jopa vahti kesällä siskoni vauvaa ja tarkisti aina lenkin jälkeen, että lapsukainen on varmasti turvallisesti vaunuissa tai pinnasängyssä. Mutta oon miettiny sellasta, että jospa omalle lapselle tuliskin allergia. Se olis kyllä kova paikka! Ei ois kuitenkaan kovin helppoo luopuu rakkaista perheenjäsenistään. No, ehkä turhan aikasta miettiä tällasia. Kunhan nyt ekaks sais plussan tikulle ja sitte vielä vaavi olis oikeessa paikassa...

No, nyt kattoo niitä ohjelmia telkusta. Öitä kaikille!

-HIPPUX

Vierailija
26/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte jo suurin osa olla Lostin parissa... Mä en uskalla sitä alkaa seurata, kun oon jo koukussa niin moneen ohjelmaan, ettei niitä ehdi viikottain edes katsomaan (lähes kaikki MTV3 klo 21:00 sarjat!!).

Tänään sitten oli ovis - vaikkei sillä nyt merkitystä olekaan... Vasenta puolta vatsasta nipisteli niin P****sti lähes koko päivän. Hyvä, että välillä pystyi edes istumaan suorassa! Järkyttävä kipu, mutta tavallaan kiva, että oviksen todella tietää. Tänään siis kp 13, joten tuossa n 13-14 päivän päästä voin teille ilolla ilmoittaa, että sen muijan voitte toistaiseksi lähettää minulle - ettei teitä turhaan kiusaile!

Haluan sinkkunakin kantaa korteni kekoon tuossa avioliittoasiassa; mä olen aina ajatellut meneväni naimisiin, joskus. Mulle ei ole niin väliä, että ennen lapsia vai sen jälkeen. Tuntuu, että se on vanhemmille ihmisille tärkeämpi juttu. Naimisiin sitäpaitsi ehtii vaikka 60 vuotiaana, mutta lapsia olis kiva saada ennen sitä... En koskaan ole " päässyt" edes kihloihin saakka, vaikka muutama pitkä suhde onkin takana. Mä taidan aina tavata sellaisia " ei lapsia tähän taloon" tai " en ymmärrä miksi sormessa pitäisi olla jotain ylimääräistä" - tyyppejä! Seuraavalle tarvii varmaan tehdä jo ekoille kerroille sellainen tiedustelulomake, ettei taas mene vuosia " hukkaan" (jos rumasti sanotaan...) ;)

Vielä haluan toivottaa kaikille uusille TERVETULOA ENSKOJEN YKKÖSLUOKAN JUTTUIHIN MUKAAN !!

Ja sitten toivottelen vielä kaikille mahottomasti plussaonnea ja hyvää yötä!!!

- Oon@ -

Vierailija
27/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi, että olen taas ollut hiljaa... mut olen kyllä perillä teidän kuulumisista!!!

Kiitos Dio ja Naksu kaipauksesta *halaa ja vilkuttaa*. Naksu oliko sulla jo ovis? mulla tais olla eilen ja missattiin tietty lahjakkaasti. Tuli tosi aikaisin tässä kierrossa - odotin vasta lauantaille. Eli täti saapi tulla vaikka heti, että pääsee taas uuteen kiertoon.

Tervetuloa uudet, ope ja twiggy. Missä muuten on kaikki tutut, Q+q, entä Pepsis+n? Ja marinda? ja keinuheponen? Entä onko tokkis hylännyt meijät?

joo, eipä tässä muuta. kiirusta riittää. Kiva Oona, että olet taas kuvioissa:=)

-m (olen muuten jättänyt boolin reilusti vähemmälle, jospa auttais tärppiin tässä keväällä. no, meillä on ens kuussa eka adoptioneuvonta, joten sekin etenee)

Vierailija
28/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin tv-putki on nyt takana ja kohta nukkumaan. Täytyy vaan kommentoida, että ainakin mulle tuo Lost taitaa näin yksin katsottuna muodostua pikkasen liian pelottavaksi. Oon kyllä kieltämättä aika säälittävä, mutta jouduin katsomaan sarjan loppuosan äänettömällä ja vielä hieman puuhastellen jotain muuta.. Voi ei, ois joskus kiva seurata jotain jännityssarjojakin. Kävikö jollekin muullekin tuon Lostin kanssa samoin?

Ja vielä koirakeskusteluun..Nellamaija, jospa tosiaan joskus pääsis koittamaan tuotakin, että mies vois tuoda koiralle vauvantuoksuisen vaatteen tutustumismielessä sairaalasta. Kiitos vinkistä silti näin etukäteen. =) Tietysti myös nuo allergia-asiat vähän pelottaa. No, mutta niin kuin sanottu, sais vaan ensin sen plussan +++

Hyvää yötä!

Espree

Vierailija
29/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Rutistus* Luulin jo et maa on sut nielassu! ;)

Oviksen kuvittelin olleen ja testikin niin näytti, mut lämmöt puhuu muun puolesta... Kirjotinkin erilliseen pinoon ja utelin mitä mieltä muut tosta on. Jos ei vielä oo ollu ni aikast heikot on enää mahkut tässä kuussa.

Äläkä enää jätä meitä noin pitkäksi aikaa! =)

Vierailija
30/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sukan kutominen on sopivaa oheistoimintaa tv:n katselulle ;)) Siihen voi keskittyä joko enemmän tai vähemmän, riippuu tilanteesta! Enhän mäkään yksin tota Lostia olis kattonut :)