Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOKIA 3120 känny. Mikä V... tässä puhelimessa on?

Vierailija
25.01.2006 |

Ostettiin joulukuun ekalla viikolla Mustasta Pörssistä. Ja jo 2 kertaa ollut puhelinhuoltoliikkeessä. Sammuu siis virta katkeaa kun selailen esimerkiksi viestejä, asetuksia jne. Pelit ei toimi(no mulle ei sinänsä väliä), multimediaviestit ei näy vaikka asetukset on hankittu. No puhelin oli puhelinhuoltoliikkeessä jo viikon käytön jälkeen ja päivitettiin silloin. Toimi muutaman päivän hyvin mutta taas alkoi samat jutut. Viikko sitten oli muutaman päivän huollossa ja tehtiin päivitys ja jotain pikku huoltoa, mutta taas tekee samaa. Lisäksi puhelimen akku heikko. Mihin mä tän nyt vien heitänkö mereen vai vienkö taas kerran huoltoliikkeeseen vai Mustaan Pörssiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ongelma. Oon joutunnu viikon aikana lataamaan puhelimen jo neljä kertaa, vaikka olen puhunnu yhteensä vain tunnin. Taitaa lähteä samsung taas huoltoon. Tosin akku on jo kerran vaihdettu.. :(

Vierailija
2/2 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on samanlainen ongelma. Oon joutunnu viikon aikana lataamaan puhelimen jo neljä kertaa, vaikka olen puhunnu yhteensä vain tunnin. Taitaa lähteä samsung taas huoltoon. Tosin akku on jo kerran vaihdettu.. :(

laturiin laittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän