Mitkä ovat varmoja merkkejä, että mies pettää?
Mieheni pukeutuu nykyään huolellisemmin, kiinnittää ulkonäköönsä enemmän huomiota...ym.Seksi ei ole muutunut...Mut itse pudotin 10 kiloa painoa ja olen nyt aika vetävän näköinen, niin voisiko mieheni sen takia kiinnittää enemmän huomiota itsensä ulkonäköön?Kertokaapa suoraan.
Kommentit (9)
Onko muuta epäilyttävää? Tekstiviestejä? Paljon menoja?
En ole asiantuntija, mutta eikös nykyään aika monet jää noista tekstiviesteistä just kiinni. Ite oon kyllä sitä mieltä, ettei toisen viestejä saa lukea, mutta jos pettämistä epäilisin, niin kyllä ehkä lukisin..
Kysypä muuten suoraan.
Joten jos halaut, niin kerropa vielä tarkemmin esimerkkejä, että miksi epäilet pettämistä?
mikä on siis sinänsä hyvä, että pitää kunnostaan huolta.Mut sit tosiaankin kun puhelin välillä soi, niin hän ei vastaa ja kun kysyn, että kuka siellä yrittää soittaa, niin aina se on joku kaveri, joka kuitenkin pyytää rahaa lainaksi.Se on kyllä tosi myös, että paljon tulee tälläsiä puheluja ja paljon miehieni kyllä lainaakin.Mutta se mihin kiinnitin huomiota erityisesti, oli se että mieheni ei juo ja silti hän tietää tosi paljon eri paikkakuntien ravintoloista ja kapakoista.Hän tekee reissu työtä, on viikot poissa.Itse sanoo, että kun käy päivisin syömässä, tutustuu ravintoloihin.Mutta kuitenkin nyt naisen vaisto kertoo jotain muuta...Edellinen mieheni petti minua, ja kylmän törkeästi, ja joku miehessäni on nyt sitä samaa.En osaa sitä erityisesti sanoa.En ole mustasukkainen luonteeltani, mutta kun tuntuu, että nyt joku mättää.Että jos joku tietäis ne selvät merkit...
munkin ukko piilottelee kännyä vaatekaappiinsa ja sammuttaa sen yöksi ja käy usein kaapillaan, eli ilmeisesti menee lukeen kännyään.
en ole koskaaan kännyään avannut ei ole tullut edes mieleen, mut ny huomasin et piilottelee, koska mun tyttö soitti ukon kännyyn ja me ei kuultu sitä ihmettelin tytölle et ei oo soinut, kunnes tajusin ettei ukon känny oo missään näkyvillä ees.
siitä aloin vahtiin huomaamtta et missä se ukko sitä pitää etin koko huushollin ja sit löyt se vaatekaapista puseroiden alta........
mut se on kiinni ja mä en tiedä salanumeroo, et sillee........
Kännykkää pidetään äänettömänä kotona.
Kännykkä otetaan mukaan esim. suihkuun.
Käydään viemässä roskia tai ruvetaan käymään iltakävelyllä.
Kännykkälaskut nousevat.
Hiuksia vaatteissa.
Petetty
ja sinäkö uskot ihan oikeesti että yksikään mies suoraan kysymykseen antaa todellisen vastauksen??
miksi sitä pitäs salaa mennä ja keksii kaikkee ja piilotella kännyy yms. jos heti tunnustaa
kyllä mies haluu pitää akan joka pesee siivoo tekee ruokaa yms hoitaa lapset, ja lapset haluu tietty pitää. mutta sit on halu hurvitella, eli
haluu hyödyn ja huvit!!!
olkoon ukko lapsellinen kaikki tulee aikanaan selville kuitenkin ja jokainen maksaa teoistaan...
olen nyt niin väsynyt etten jaksa tehdä mitään, en jaksa muuttaa mihinkään... annan vaan olla...elän täällä kotona vauvan kanssa omaa elämää ja nautin vauvasta.
Ehkä todella olet vetävämmän näköinen laihdutettuasi, joten siksi mieskin haluaa olla parhaimmillaan. Onko muuta syytä, joka viittaisi pettämiseen?