*-*-*-*-Kympin kimppa-*-*-*-*
Hei vaan, pitkästä aikaa!
Olin muutaman viikon ilman tietokonetta. Mitä teille kuuluu? Montako on vielä mukana? Onko paino noussut, laskenut vai pysynyt samana?
Minulla pääsi pirskales paino jouluna nousemaan pari kiloa. Ennen joulua oli 71 kg ja 1½ vkoa sitten maanantaina punnitsin 74kg...APUWA. Nyt olen takaisin raiteilla ja paino on takaisin " jouluun lähtö painossa" :)
Olen aloittanut päättäväisesti (taas) tämän urakanpätkän. Pätkän...niin, eihän tässä kauan nokka tohisisi, jos nyt pysyy lujana. Ja turskatti! Aion lujana pysyäkin. Olen tässä taannoin kokenut elämäni ensimmäisen jumppatunninkin :D Ja jumppakärpänen pääsi heti puraisemaan, olen aivan koukussa! Käyn nyt kaksi kertaa viikossa, mutta tuntuu, että voisi käydä jopa 3-4 krt/vko. Olen aivan hurahtanut.
Silva
Kommentit (2)
Syön juuri jäätelöä ja kohta ajattelin paistaa pizzan. Jatkan kuuria taas huomenna.
Jos ei alkuperäisiä ilmoittaudu (tai vaikka ilmoittautuisikin), uudet kymmenen kilon pudottajat tervetulleita remmiin!
Viikonloppuna tuli syötyä vähän suklaata ja pari pullaa :( Öööö...huono omatunto vaivaa. Mutta en syönyt mitään älyttömiä määriä onneksi. Ja aion pistää käytäntöön sen ajatuksen, että en aio lannistua pienistä. Jatkan samaan malliin, enkä aio jäädä " hurttuuen teille" ; )
Mitäpä te muut, miten sujuu?
Silva