DentoBon tutista olen lukenut, mutta en löydä mistään tutteja??
Vauva-lehdessä mainostetaan DentoBon tuttia, jonka pitäisi olla malliltaan hyvä hampaille. Olen kysellyt apteekeista, mutta eivät tiedä. Onko joku onnistunut löytämään kyseisen tutin ja miltä tutti vaikuttaa?
Kommentit (7)
Tommee Tippeetä myy Espoossa (tietääkseni) vain Lastentarvike ja varsinkin poikien väri on aina loppu.
Poika nyt 1v 2 kk ja TT tutteja saa vaihtaa tiheään, koska eivät kestä teräviä hampaita.
Huvikumpu Seinäjoella myy myös näitä tutteja ja heillä on nettikauppakin. Mäkin olen huomannut, että TT tutit harmaantuvat tosi nopeasti, jos vaikka vertaa Ainun tutteihin. Harmi, kun ei asu enää kavereita Englannissa, jotka voisivat tutteja sieltä lähettää :)
Ei ole kelvannut meidän neidille joka syö Ainun perus-silikonimallia.
kun jakavat tutteja. Ei täällä Espoossa vaan.
Tuo tutti on kyllä erikoisen näköinen. Jos olisin nähnyt ennen ostoa, niin olisin jättänyt kokeilematta.
Sinänsä kiva kuulla, että ei kelpaa muillekkaan :)
Täytyypä omaan kirjoitukseen heti vastata.
Nyt tutista löytyi enemmän tietoa netistä, josta nyt myös tilasin sen. Meidän ukkelille kelpaa vain ja ainoastaan Tommee Tippee tutit, joten saas nähdä kuinka tämä kelpaa.
Ja nirsolle tytöllemme se kyllä kelpasi:) Mielestäni näytti erikoisen muotoiselta joten epäilytti ensin että näinköhän kelpaa.
Ainakin parissa apteekissa olen nähnyt myynnissä Dento Boneja. Meidän nirso-neitikään ei syö muuta kuin Tommee Tippee tutteja (joita muuten tosi vaikea löytää mistään?!?) eli meni sitten Dento Bon roskiin, valitettavasti...