Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Maksaako laivalla ja hotellissa enemmän jos ottaa kaksi 2-hengen hyttiä kuin yhden 4-hengen hytin?Entä hotellissa?Kiitos!
24.01.2006 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hotelleista en tiedä. Onko niissä neljän hengen huoneita? Tavallisesti on kahden hengen, ja joihinkin mahtuu lisävuode.