Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on puhelinmyyjän työ?

Vierailija
24.06.2008 |

(teollisuuden tuotteiden myyntiä yrityksille)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnistä tulee aina mieleen, että kiukkuset asiakkaat lyö luurin korvaan -onkaha tässä semmosta vaaraa? Että onko tavallaan sovittu yrityksen kanssa, että tiettynä aikana soitetaan ja sovitaan uusista tilauksista?

Vierailija
2/4 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen sen tyyppistä duunia ja tää on ihan jees. Ei oo ikinä tullu luuria korvaan. Eli soitetaan sovittuna aikana asiakkaalle ja ne odottaa soittoa. Kuukausipalkka, iisiä toimistoduunia 8-16. Liksa reilu 2000 egee/kk. Se on tietty ihan eri homma olla joku lehtimyyjä, siin varmaan puhelin kalahtaa korvaa tosi usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt sitäkin työtä ja liksa oli ihan mukava kun alkuun pääsin. Asiakkaissa on paljon sellaisiakin jotka ihan odottavat että lehtimyyjä soittaa ja kertoo hyvistä tarjouksista. Ja ap kertoi myyvänsä teollisuuden tuotteita, joten vähän speciaalimpi asiakaskunta kuin lehtimyyjillä.

Ja kyllä me työntekijätkin naurettiin kahvi- ja ruokatauoilla teille asiakkaille. Kun lapset huutaa taustalla ja nainen vaikertaa luuriin että kun olisi kiva tilata se Nalle Puh mutta kun ei ole rahaa... Ihan hyvät naurut tosiaan monta kertaa saatiin kun kertoiltiin toisillemme juttuja mitä luurissa sattui.

Itse tein treffitkin kun puhelinmyyjänä soitin eräälle miehelle tarjoten Tekniikan maailmaa. No TM ei tehnyt kauppaaansa, mutta samana iltana töiden jälkeen mies tuli minua vastaan Helsingin Graniittitalolle ja mentiin yhdessä syömään ja jatkamaan juttua. Seurusteltiin reilu vuosi ;)))

Vierailija
4/4 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta sait työn. Kelpaisi nimittäin minullekki ja tietäisin olevani siinä hyvä!

Mä teen sen tyyppistä duunia ja tää on ihan jees. Ei oo ikinä tullu luuria korvaan. Eli soitetaan sovittuna aikana asiakkaalle ja ne odottaa soittoa. Kuukausipalkka, iisiä toimistoduunia 8-16. Liksa reilu 2000 egee/kk. Se on tietty ihan eri homma olla joku lehtimyyjä, siin varmaan puhelin kalahtaa korvaa tosi usein.