Mieheni väittää olevansa moderni mies, mutta muuttuu
aina todella ärsyyntyneeksi, epäempaattiseksi ja kiukkuiseksi, jos olen vähänkään humalassa. Hyväksyy näennäisesti juomisen, mutta heti jos alan olla kännissä niin siihen loppuu ymmärrys. Ja ei puhettakaan siitä, että saisin mitään sympatiaa krapulassa.
Onko tämä normaalia? Kenelläkään muulla näin?
Kommentit (5)
Mutta enemmän mua vaivaa toi krapulaisena tapahtuva hyljeksintä. Kerran olin niin kipeä, että makasin vessan lattialla verta oksentaen koko päivän, eikä mies puhunut minulle sanaakaan koko päivänä, eikä vielä seuraavanakaan.
Juon hyvin harvoin itseni känniin. Silloin tällöin juon iltaoluen töiden jälkeen ja nyt on sitten huomautellut vähän siitäkin. Ahdistaa!
Vierailija:
Mutta enemmän mua vaivaa toi krapulaisena tapahtuva hyljeksintä. Kerran olin niin kipeä, että makasin vessan lattialla verta oksentaen koko päivän, eikä mies puhunut minulle sanaakaan koko päivänä, eikä vielä seuraavanakaan.Juon hyvin harvoin itseni känniin. Silloin tällöin juon iltaoluen töiden jälkeen ja nyt on sitten huomautellut vähän siitäkin. Ahdistaa!
joo, tiedän tuon tyyppiset äijät, ystäväni on naimisissa sellaisen kanssa joka kontrolloi hänen juomistaan, ällöttävää... Oma mieheni ollessamme esim. ulkona kantaa selkä vääränä minulle juotavaa, huolehtii todella hyvin etten ole kuivin suin eikä naputa tai valita ikinä juomisestani. Ja jos ollaan oltu tyttöjen kanssa illalla ulkona aamulla hän aina kysäisee että, onko tänään pizza päivä (kun olen nukkunut puoleen päivää,), pakkaa lapset autoon ja lähtee " suolaista" vaimolle hakemaan. Alokoholin käyttöni on normaalia, joskus useasti ja välillä on pitkiäkin pausseja, riippuu paljon tilanteista. Tämä ystäväni mies joka pilaa aina yhteiset pippalot kovalla kyttäämisellään, se on niin rasittava.. Kyllähän aikuinen nainen saa juoda niin paljon kun haluaa, naurettavaa että on edes alunperin alistunut siihen että joku kontrolloi ottamista. Kuule pidä puolesi ja sano että, niin kauan kun oma kontrolli jotakuinkin pelaa ottaessa, älä kanna huolta minusta. Kyllä se niin on että, joskus pieni " huppeli" on paikallaan ja jopa rentouttaa(ainakin minua) eikä sitä ketkään siipat kiellä..... Ei muuta kun " kippis" !
"Miehesi" ei ole Modernia Miestä nähnytkään vaan kyseessä lienee stereotyyppiesimerkki kìlttímîëhêstä.
Moderni Mies dokaa alkoholii, selaa Jordan Petersonii, käy salil, parturis, tankkaa isosti rasvaa ja proteiinii, sporttaa freshhii Monclerii ja Guccii.
Modernilla Miehellä on Law of Attraction meiningit toteutuksessa -- Moderni Mies fiilaa olevansa itsevarma, röyhkeä, dominoiva.
Valitse Moderni Mies.
ja hoivaa kyl krapulaisena. Kaverin polttareista tuli hakemaan yöllä ettei taksia tarvinu...