Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Phil&Tedin sport tuplien käyttäjät

24.06.2008 |

Aivan ihanat rattaat! Voin suositella 4 kk ja 2 v 4 kk ikäisten kanssa. Mutta, koska olette siirtäneet juniorin alakertaan? Nyt alkaa olla sellaiset hetket että hereillä ollessa ei kauan makuuasento kiinnosta. Olen miettinyt että voisiko sisaristuimen siirtää jo alas ja pikkuisen sinne. Ajattelin että jos siirtäisin kaukalon lämpöpussin siihen jotta lämpöä ja tukea olisi enemmän. Sisällä ja sylissä ollessaan istuma-asento on ainoa missä viihtyy ja niska jo todella tukeva joten ei pitäisi olla estettä vai? Kertokaahan viisammat ja te joilla jo kokemusta enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pitää kuopusta noin 5 kuisena alaistuimella silloi, kun ei halunnut nukkua. Se ajoittui sopivasti kevääseen, kun kelitkin alkoivat lämmetä. Sport-mallin istuinhan jää suht kivaan lepoasentoon, kun avaa ne vetoketjut. Alussa meillä oli Emmaljungan duopussi siinä suojana. Pari kuukautta oli vähän hankalaa, kun lenkille lähtiessä sai miettiä että nukkuuko vai ei eli kumman istuimen valitsee, mutta nyt isompana matkustaa aina alapenkillä, kun siinä voi hyvin vaikka vähän torkkuakin :)

Vierailija
2/3 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei varmaan vielä 4 kuista kannata laittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportien käyttöohjeessa lukee kylläkin 4 kk. Vetoketjut avattuna ei istu sen kummemmassa kulmassa kuin kaukalossakaan. Mutta ei tietenkään pitkiä aikoja ja itse ainakin tuin sivuilta asennon hyväksi. Ja vauva nautti; Katseli ihmeissään, että näin suuri maailma, enkä minä ole tiennyt mitään =D