Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirja isyydestä/isäksi tulemisesta!

24.01.2006 |

Muistan joskus lukeneeni jostain että olisi kirja lapsesta/lapsen tulosta perheeseen erityisesti isälle. Muistan että kirjaa on kovasti kehuttu, mutta nyt en saa päähän mikä kirjan nimi on ja mistä sen saa! suomalaisesta kirjakaupasta kävin katsomassa, mutta en löytänyt! osaako joku neuvoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis on isäntä lueskellut Hanna Hirvosen kirjoittamaa Isä syntymässä kirjaa. En tiedä onko tuo se mitä etsit, mutta vaihtoehto ainakin.

Vierailija
2/9 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja, jossa on jokainen viikko kuvattu erikseen, siis mitä milläkin viikolla tapahtuu vauvassa, äidissä. ja siinä on isällekin erikseen viikot. sen nimi on " vauvan odotus äidille" ja kun kirjan kääntää toisinpäin alkaa kirja nimeltä " vauvan odotus isälle" . eli kaksi kirjaa yksissä kansissa. on huippu kirja, meillä ainakin isi lukee mielellään, kun on aivan sille kohdistuneita neuvoja, jne. tämä kirja on vau-kirjan tekemä! kannattaa neuvolasta kysyä, oisko niillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse hankin miehelle Keijo Leppäsen kirjoittaman " Isyystesti" -kirjan kun plussatulos varmistui. Muutaman kerran taisi naureskella ääneenkin kirjaa lukiessaan, eli ilmeisesti oli ainakin jossain määrin hauska ja rentouttava.

Meilläkin on tuo neuvolasta saatava viikottain etenevä kirja, se on ihan ok!

Vierailija
4/9 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on tiedossa ainakin tällaset kirjat kuin: -Vauvanhoidon opas miehille, ja - Vauva omistajan opas. Nämä ainakin on tarkoitettu tuleville isukeille =)

Vierailija
5/9 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo hänen kokemuksiaan isyydestä, Tervon viihdyttävällä tavalla.

Vierailija
6/9 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin lahjaksi Isä syntymässä (Hanna Hirvonen), mutta isä ei siitä tykännyt yhtään ja minä sain luettua n. 15 sivua. Tyyli oli meidän mielestä niin kamala. :) Kannattaa ehkä selailla ja lukea pätkiä kaupassa ennenkuin ostaa. Meillä ainakin siis ihan turha kirja.

Kallellaan on ollut hauska, vaikkei nyt opas varsinaisessa merkityksessä olekaan.

Vierailija
7/9 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Vuorisen raskausarpia tai vaippaihottumaa?

Vierailija
8/9 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat kiitosta kaikille!

yritän kyhätä tulevalle isälle " isyyspakkausta" ja siihen olis kiva saada tuollainen kirja! eiköhän tuosta valikoimasta löydy jokin sopiva!

Lisää otetaan myös kirja infoa vastaan!

Vierailija
9/9 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos huumoripitoista kirjaa etsit niin nuo Juha Vuorisen kirjat Raskausarpia ja Vaippaihottumaa on ihan must. Olen itse lukenut molemmat kirjat raskausaikana ja ovat niin hauskoja et saa pissat housussa nauraa. Ne voi tilata myös osoitteesta www.diktaattori.fi, ja sieltä valitset kirjakaupan. Meillä myös isukki lukenu noita kirjoja ja nauraa ihan katketakseen. En voi muuta kuin suositella lämpimästi :) Kirjat sisältää muutakin kuin sitä isyyden onnea/tuskaa, eli ei pelkkää jauhantaa siitä. Mutta jos ihan faktaopusta haet niin tuo Vauvanhoidon opas miehille on varmasti hyvä. Meillä ei myöskään mies innostunu lukemaan sitä Hanna Hirvosen kirjaa, oli kuulemma liian tylsä :)

Misuli