Onko ystäväni oikeassa kun piti minua jotenkin outona sillä
meillä on ollut seksiä koko raskauden ajan joka päivä, ja synnytyksen jälkeen palattiin viikon päästä touhuilemaan ihan entiseen tahtiin.
Tämä on kuulemma tosi epänormaalia ja hän piti minua valehtelijana?
Sanokaa nyt kumpi meistä on se outo ja valehtelija?
Heillä itsellään kuulemma harrastettiin seksiä vasta vuoden päästä lapsen syntymästä! En todellakaan usko, kuka muka voi olla vuoden ilman tulematta hulluksi?
Kommentit (25)
että niin monta kuin on ihmisiä, on halujakin.
Meillä harrastettiin raskausaikana seksiä melkein joka päivä, synnytyksen jälkeen eka kerta 6 viikon päästä (ja meillä oli koliikkivauva) ja sitten 2-3 kertaa viikossa. Kun koliikki oli ohi ja vauva peräti päätti nukkua yönsä puolivuotiaasta, olemme petipuuhailleet noin 4 kertaa viikossa. Minustakin tuo " ei seksiä vuoteen" on vähän epänormaalia terveiden ihmisten kesken parisuhteessa, mutta toisaalta itsepähän ihmiset suhteensa hoitavat, oma asiansa.
Vierailija:
että niin monta kuin on ihmisiä, on halujakin.
[u]kaikkien ei vaan tee mieli niin usein...?![/u]
Syötkö ap suklaata? Kuinka usein? Tiesitkö, että jotkut haluavat syödä suklaata joka päivä, jotkut kerran kuussa ja jotkut hyvä jos kerran vuodessa. Toiset eivät syö suklaata koskaan.
Vierailija:
puhuimmekin tästä ukon kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että kaikki syyt ovat tekosyitä tämän asian suhteen.
-ap-
Mä oon sitten varmaan tosi outo sun mielestä...
Esikoisen odotusaikana paikat aukes jo vk19 ja saimme kiellon seksiin...ja synnytyksen jälkeen ne kaikki 38 tikkiä alapäässä ei houkutellut sänkypuuhiin ennenkuin vauva oli 7kk...eli yli vuoden tauko. Eilä se ollenkaan niin kamalaa, meidän mielestämme niinoli parasta kaikkien kannalta. Vaikka olisi miehen välillä tehnyt mieli niin ei halunnut koska minä en halunnut.(seksi parasta silloin kun molemmat sitä haluaa(
Ja kuopuksemme odotusajan rakastelimme 2-3 krt. viikossa ja taas n.4vk. synnytyksen jälkeen...
Että niin monta on tapausta kuin on ihmisiä ja odotuksiakin...
eikä ne juuri kiristäneet, varovaisesti kun pani niin hyvälle vaan tuntui.
puhuimmekin tästä ukon kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että kaikki syyt ovat tekosyitä tämän asian suhteen.
-ap-